کار در منزل اینترنتی

کار در منزل اینترنتی در یک دو سه پروژه

امروزه افراد زیادی به روشهای جدید کسب درآمد روی می آورند. یکی از روشهای پرطرفدار کسب درآمد از اینترنت کار در منزل می باشد. نام کار در منزل اینترنتی به این علت انتخاب شده است که شما را از قید محدودیت هایی نظیر حاضر شدن در محل کار راس ساعت مقرر، اتلاف زمانی تا رسیدن به محل کار، نپسندیدن ساز و کار اداری و … آزاد میکند.

اگر میخواهید با یک روش مطمئن کار در منزل اینترنتی آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

کار در منزل اینترنتی

چرا کار در منزل اینترنتی؟

اگر برای تامین مخارج زندگی نیازمند شغل دوم هستید و یا دوست دارید به صورت مستغل برای خودتان کار کنید، ما کار در منزل اینترنتی در یک دو سه پروژه را به شما پیشنهاد میکنیم. 1.2.3 پروژه به عنوان یکی از بزرگترین سایت پروژه و کار آنلاین کشور میباشد که مجموعه ای از کارفرمایان و افراد جویای کار را گردهم آورده است.

گول تبلیغات دروغی کار در منزل را نخورید!

ممکن است در برخی از سایتهای وعده درآمدهای میلیونی و بسیار راحت را مشاهده کنید. یک اصلی که وجود دارد این است که هر چیزی که از بهای بیشتری برخوردار است دشوارتر به دست می آید. این سایتها اغلب منافع خودشان را دنبال میکنند و شما را وادار میکنند که رمز و رازهای درآمد میلیونی به روش کار در منزل را از آنها بخرید! این روشها نه تنها کارآمد نبوده بلکه موجب نا امیدی فرد میشود. اکثر روشهایی که در این وبسایتها توصیه میشود، تبلیغات کلیکی، بازاریابی، بازدید سایتها، عضو گیری و … می باشد که توصیه میشود پیش از وقت گذاشتن روی موضوع تحقیقات کاملی را انجام دهید.

کار در منزل اینترنتی به روش فریلنسینگ

شاید میپرسید فریلنسینگ چیست و فریلنسر به چه کسی گفته میشود. فریلنسر که یکی از روشهای کار در منزل محسوب میشود، به صورت تمام یا پاره وقت و به ازای هر پروژه دستمزد دریافت میکند. دانشنامه ویکی پدیا فریلنسر را اینگونه تعریف مینماید:

فریلنسر کسی است که سرویس ها یا خدمات خود را بدون تعهد درازمدت به کارفرما ارائه می کند. آنها معمولاً ساعتی، روزانه یا پروژه ای دستمزد می گیرند و اساساً یک کسب و کار یک نفره است. (منبع: ویکی پدیا)

زمینه های کاری فریلنسر

زمینه هایی که در آن فریلنسینگ رایج است عبارتند از: طراحی سایت، نویسندگی، برنامه نویسی، تایپ و ترجمه، اپلیکیشن موبایل، طراحی بنر، بهینه سازی سایت و سئو ، طراحی قالب سایت، ویرایش، طراحی گرافیک، مشاوره، برخی فعالیت های مهندسی و معماری.

کار در منزل اینترنتی و کسب درآمد نامحدود

درآمد فریلنسرها در روش کار در منزل محدودیتی ندارد. میزان درآمد ارتباط مستقیمی با مهارتهای شما و میزان پروژه های دریافتی تان دارد. برای مثال فردی دارای مهارت ترجمه یا تایپ برای یک پروژه کوچک مبلغ حدود 50 هزار تومان دریافت میکند و فردی که دارای مهارت طراحی سایت و یا برنامه نویسی است ممکن است برای یک پروژه بیش از 1 میلیون تومان دریافت نماید.

ملزومات کار در منزل اینترنتی به روش فریلنسینگ

دسترسی به اینترنت، داشتن حداقل 1 مهارت در زمینه های ذکر شده و داشتن تعهد کاری از ملزومات کار در منزل اینترنتی به روش فریلنسینگ می باشد. برای اطلاع از اینکه چه پروژه هایی در سایت ثبت میشوند صفحه پروژه ها را ببینید و برای مشاهده مهارتهای مورد نیاز صفحه فریلنسرها را ببینید.

برای کسب اطلاعات بیشتر سوالات متداول را ببینید.

کلیه حقوق برای یک دو سه پروژه محفوظ است. هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. 1402-1391
بیش از 30% تخفیف ویژه محصولات آموزشی فروشگاه !ورود به فروشگاه
+