انجام پروژه vhdl ، verilog و FPGA

انجام پروژه vhdl ، verilog و FPGA توسط مجریان و فریلنسرهای یک دو سه پروژه

آموزش تخصصی نرم افزار vhdl ، verilog و FPGA، مشاوره، ﺗﺠﺰﻳﻪ ﻭ ﺗﺤﻠﻴﻞ مدارهای الکترونیکی و ارائه راهکار ویژه شرکتها، سازمانها و صنایع

  • آموزش تخصصی vhdl ، verilog و FPGA بصورت آنلاین و از راه دور

  • اجرای پروژه در زمينه VGA و پياده سازی الگوريتمهای تصوير و Wavelet و FFT و …

  • موضوعات پيشرفت سخت افزار، الكترونيك ديجيتال، مدار‌های واسط، ميكروپروسسور

  • توصیف رفتاری عملکرد سیستم های صنعتی

  • انجام پروژه شبیه سازی و پیاده سازی FPGA با نرم افزارهای Quartus ، Modelsim ، Xilinx ISE

  • پروژه مدار منطقی، معماری كامپیوتر

  • مشاوره به صنایع پزشکی ، مخابراتی ، رمزنگاری در زمینه FPGA

  • انجام پروژه VHDL به صورت شبيه سازی و يا پياده سازی سخت افزاری

  • انجام پروژه verilog به صورت شبيه سازی و يا پياده سازی سخت افزاری

10

پروژه آموزشی vhdl ، verilog و FPGA
برای مشاهده نمونه پروژه های انجام شده انتهای همین صفحه را ببینید.

تضیمن کیفیت پروژه vhdl ، verilog و FPGA
مبلغ پرداختی شما پس از 48 ساعت برای مجری واریز خواهد شد و درصورت وجود ایراد و اطلاع دراین بازه زمانی بصورت رایگان تصحیح خواهد شد.

ساخت فایل راهنما و آموزش
درصورت سفارش شما، در انجام پروژه vhdl ، verilog و FPGA، فایل داکیومنت و راهنما بصورت ورد، صوتی و یا ویدیویی ساخته خواهد شد.

16/7

پشتیبانی 7 روز هفته و روزانه 16 ساعت توسط سامانه آنلاین و خط اختصاصی 6 رقمی

وی‌اچ‌دی‌ال (به انگلیسی VHDL) یک زبان توصیف سخت افزار برای بیان مشخصات سخت افزار است . زبان VHDL نخستین بار توسط وزارت دفاع آمریکا به منظور طراحی و توصیف مدارهای مجتمع سرعت بالا طراحی شد و مورد استفاده قرار گرفت . سپس در سال 1987 توسط انجمن IEEE (انجمن مهندسان برق و الکترونیک)در قالب استاندارد IEEE 1076-1987 ارائه گردید. پس از گذشت چند سال و انجام پاره ای ار تصحیحات، استاندارد دوم این زبان تحت عنوان IEEE 1076-1993 در اختیار عموم قرار گرفت . به طور کلی می توان مزایای زیر را در استفاده از زبان VHDL عنوان نمود :

  • با توجه به این که VHDL یک زبان استاندارد می باشد، کد نوشته توسط آن را می توان به روی سنتز کننده ها و تراشه های تولید کنندگان مختلف پیاده سازی نمود و نیازی به تغییر کد وجود ندارد .
  • شبیه ساز ها و کامپایلرهای این زبان در دسترس و ارزان قیمت می باشند .
  • با استفاده از این زبان می توان سیستم ها را به صورت ساختاری یا رفتاری مدل سازی نمود. توصیف رفتاری نشان دهنده عملکرد سیستم و چگونگی تولید خروجی ها بر اساس سیگنال های ورودی می باشد . با استفاده از این توصیف می توان عملکرد کلی سیستم را بیان کرد و از درگیر شدن با جزئیات بلوک های سازنده سیستم که در طرح های بزرگ به پیچیدگی توصیف سیستم منجر شود اجتناب نمود . در مقابل مدل ساختاری نشان دهنده نحوه ارتباط بلوک های سازنده سیستم است و بیانگر جزئیات بیشتری از سخت افزار می باشد . به این ترتیب با استفاده از این زبان امکان توصیف سخت افزار از سطح گیت تا سیستم فراهم می شود .
  • با استفاده از توصیف سخت افزاری می توان سیستم های پیچیده را توسط ارتباط بین بلوک های سازنده آن ها مدل سازی نمود، به این ترتیب پیاده سازی این سیستم ها توسط زبان VHDL ساده تر از زبان های برنامه نویسی از قبیل c می باشد .
  • با بکار گیری کتابخانه ها و component ها در زبان VHDL، می توان از المان های موجود و نوشته شده در سایر طراحی ها استفاده نمود . در واقع عملکرد آن ها شبیه DLL ها و توابع در زبان های برنامه نویسی نرم‌افزاری می باشد .
  • سرعت طراحی و پیاده سازی سیستم های پیچیده توسط این زبان بسیار بیشتر از طراحی شماتیک است زیرا چگونگی اتصال گیت ها و بلوک ها، توسط نرم‌افزار سنتز کننده تعیین می شود . به این ترتیب می توان سیستم های پیچیده را در مدت زمان کوتاهی پیاده سازی کرده، تغییرات و اصطلاحات مورد نیاز را در برنامه اعمال نمود .
  • استفاده از این زبان بستر مناسبی برای شبیه سازی سیستم مورد توصیف ایجاد می کند و پس از اطمینان از صحت عملکرد کد نوشته شده در محیط شبیه ساز، می توان توصیف سیستم را به روی تراشه مورد نظر پیاده کرد . منبع: ویکی پدیا

Verilog HDL یک زبان توصیف سخت افزاری است که برای مدل سازی و شبیه سازی سیستم های دیجیتالی استفاده می شود. Verilog HDL در لایه های چندگانه ای از انتزاع ، در قالب های متنی استاندارد ، برای گونه های مختلفی از ابزارهای (IEEE95) به طور موثر و قابل درک و به سهولت قابل طراحی است.

این زبان به وسیله پیل موربی در کنفرانس طراحی اتوماتیک gateway در سال 1984 معرفی شد و در سال 1995 موفق به کسب استاندارد IEEE95 شد .بعد از اینکه مرحله استاندارد سازی کامل شد و در جامعه تثبیت شد ، در استاندارد IEEE 2001 – 1364 (IEEE01 ) اصلاح و تعدیل شد . چهار چوب و متدلوژی برای نمونه سازی و شبیه سازی ، هدف کلی زبان verilog است.

هدف اصلی این زبان توصیف دو دید گاه مهم زیر می باشد :

Levels of systym specification : چگونگی کارکرد سیستم های دیجیتالی را و مکانیزم هایی که باعث کار آن می شود را شرح می دهد .

System specification formalism : طراح می تواند از تجرید برای نمایش دادن مجتمع سازی در مقیاس بسیار بزرگ (VLSI) یا سیستم های دیجیتال استفاده کند .

چرا از Verilog HDL استفاده می کنیم ؟

اگر وارد جزئیات شویم سیستم های دیجیتالی به شدت پیچیده هستند ، طراحی VLSI ممکن است شامل میلیون ها عنصر باشد . زبان verilog طراحی های دیجیتالی ایجاد می کند که با توانائی هایشان یک سیستم دیجیتال را در دامنه وسیعی از انتزاع شرح می دهند. همچنین ، دسترسی به ابزار طراحی به وسیله کامپیوتر را فراهم می کند تا به فرآیند طراحی در این سطح ها کمک کند .

هدف اصلی این مقاله طراحی محاسبات کامپیوتری مسیر داده و همچنین استفاده verilog برای توصیف دقیق عملکرد سیستم های دیجیتالی است .verilog یک روش عالی برای نمونه سازی مدارها در جهت پیاده سازی VLSI با استفاده از مکان و مسیر برنامه هاست و اجازه می دهد مهندسین مدارهای منطقی و طراحی بندی VLSI را بهینه سازی کنند ، که این کار باعث افزایش سرعت و کاهش فضا در تراشه های VLSI می شود . بنابراین دانستن verilog باعث می شود طراحی VLSI وسیستم های دیجیتالی بسیار کارآمد شود و ابزار مفیدی است برای تمامی مهندسان ، زیرا استفاده از این زبان آسان بوده و کامپایلرهای verilog مانند نوع تجاری آن به راحتی در دسترس می باشند و انتخابی بسیار خوب برای طراحان verilog می باشد.

هدف اصلی این متن استفاده از verilog برای فهمیدن الگوریتم ها است . با این حال ، الگوریتم های زیادی برای محاسبه محاسبات ریاضی در سیستم های دیجیتالی موجودند، تنوع گوناگونی از طراحی ها تلاش می کنند که پهنای وسیعی از عقیده های بسیار زیادی را در مورد طراحی مسیر داده محاسبات کامپیوتری بیان کنند . چندین حوضه مهم از محاسبات دیجیتالی ، مانند باقی مانده سیستم عددی ، محاسبات مربوط به قدر مطلق ، جذر و معکوس جذر ، محاسبه توان های کوچک ، موضوع این متن نیستند . به عبارت دیکر این الگوریتم ها فقط در محدوده محاسبات دیجیتال مهم می باشند .

ابزار بیشماری در زمینه خودکار سازی طراحی های الکتریکی وجود دارند (EAD) که تلاش می کنند بسیاری از طراحی های ارائه شده در این مقاله را مکانیزه کنند . با این حال ، برای تولید کننده EAD باور نکردنی است که وسیله ای تولید کند که همه آرایشات ممکن را داشته باشد و یا محاسبات کامپیوتری دیجیتال را ترفیع دهد.

با این دانش ، مهندسین می توانند بطور بالقوه از ابزار EDA در تکمیل قطعاتشان و حتی برای تکمیل محصولی که این ابزارها ایجاد کرده اند استفاده نمایند . اما برای یک مهندس VLSI استفاده از ابزار EDA برای تولید یک الگوریتم بدون اینکه آن را بفهمد معقول نیست . منبع: ترجمه فا

FPGA یا Field Programmable Gate Array ( گیت ها قابل برنامه ریزی میدانی ) تراشه هایی هستند که متشکل از هزاران تا میلیون ها آرایه منطقی هستند و این آرایه ها با سوییچ های قابل برنامه ریزی به یکدیگر متصل شده اند و طراح بر اساس نیاز می تواند روابط بین آرایه ها را تغییر دهد و توابع مورد نیاز خود را پیاده سازی نماید. FPGA ها قابلیت انجام توابع پیچیده منطقی را در کمتر از چند نانو ثانیه دارا هستند و با امکان پردازش های موازی می توانند عملیات های بسیار پیچیده را در کسری از ثانیه به انجام برسانند. دقت و کارآیی FPGA ها باعث شده است تا در موقعیت های حساس به کار گرفته شوند و معمولا زمانی که نیاز به پیاده سازی یک سیستم سفارشی و حساس پیچیده وجود داشته باشد ، FPGA به کار گرفته می شود.

تراشه های FPGA در صنایع پزشکی ، مخابراتی ، رمزنگاری ، نظامی و در کنترل فرآیند های دقیق صنعتی جایگاه بالایی دارند. به طور کلی تراشه های FPGA برای مصارف زیر کاربرد قابل توجهی دارند البته کاربر تراشه های FPGA به این موارد محدود نمی شود و کاربرد FPGA در صنعت و سیستم های مخابراتی و صنایع پزشکی روز به روز در حال افزایش است. اما باید در نظر داشت قیمت بالای این تراشه ها و پیچیدگی بیشتر طراحی مدار باعث می شود تا کاربرد های FPGA و میکروکنترلر ها از یکدیگر تفکیک شود و در صورتی که برای پروژه های معمولی ، بی دلیل از این تراشه فوق العاده استفاده شود ، باعث می شود تا هزینه تمام شده پروژه به شدت بالا رود. منبع: دیجی نیک

هزینه انجام پروژه vhdl ، verilog و FPGA براساس موضوع، شرح درخواست و زمان متغیر میباشد که پس از سفارش پروژه vhdl ، verilog و FPGA و بررسی توسط مجریان هزینه دقیق به اطلاع شما خواهد رسید.

  • حتی الامکان سعی می شود که زمان انجام پروژه vhdl ، verilog و FPGA با زمان پیشنهادی شما تنظیم گردد، اما در مواردی با توجه به نوع و حجم پروژه و ترافیک کاری یک دو سه پروژه نیاز به زمان بیشتری خواهد بود.
  • لذا شما همواره حداکثر زمان را در فرم سفارش پیشنهاد دهید.
  •  برای سفارش پروژه vhdl ، verilog و FPGA بایستی با کلیک بر روی دکمه سفارش پروژه vhdl ، verilog و FPGA در انتهای همین صفحه، وارد سیستم پشتیبانی شوید.
  •  مجریان یک دو سه پروژه پس از بررسی درخواست شما، هزینه و زمان تحویل را به شما اعلام میکنند.
  • درصورت تایید پیشنهاد مجریان توسط شما  و واریز مبلغ توافق شده، کار پروژه آغاز شده و طبق موعد اعلام شده برایتان ایمیل خواهد شد.
  • یک دو سه پروژه به محض سفارش پروژه vhdl ، verilog و FPGA، درخواست شما را به همکاران ارجاع می دهد.
  • حداکثر زمان پاسخگویی به سفارش ها 24 ساعت می باشد.

آخرین پروژه های آموزشی فروشگاه

برخی از سوالات متداول پروژه vhdl ، verilog و FPGA

تعرفه انجام پروژه vhdl ، verilog و FPGA چقدر است؟

به طور کلی نمیتوان یک تعرفه خاص برای پروژه های vhdl ، verilog و FPGAاعلام نمود، اما معمولا قیمت گذاری بر اساس حجم پروژه و مدت زمان موردنیاز برای تکمیل آن اعلام میشود.

زمان انجام یک پروژه vhdl ، verilog و FPGA چقدر است؟

مدت زمان دقیق بر اساس حجم پروژه و خواسته ها و پس از بررسی اعلام می شود.

آیا برای ثبت سفارش و ارزیابی پروژه vhdl ، verilog و FPGA بایستی هزینه ای پرداخت کنم؟

خیر، کلیه سفارشها در یک دو سه پروژه رایگان ارزیابی و اعلام هزینه میشوند.

ضمانت منطبق بودن پروژه vhdl ، verilog و FPGA با درخواست به چه صورت است؟

پس از تحویل پروژه 48 ساعت زمان بررسی دارید و پس ازین مدت مبلغ برای مجری واریز خواهد شد و در خلال این مدت کلیه اصلاحات رایگان می باشد.

پروژه vhdl ، verilog و FPGA از قبل آماده شده هم وجود دارد؟

بله، صدها پروژه مهندسی vhdl ، verilog و FPGA از پیش آماده شده در فروشگاه با قیمت مناسب قابل خرید می باشد که بصورت آنی پس از خرید در دسترس خواهد بود.

چطور به عنوان متخصص vhdl ، verilog و FPGA مشغول به کار شوم و پروژه بگیرم؟

درصوتیکه در یکی از نرم افزارهای تخصصی vhdl ، verilog و FPGA مهارت دارید، میتوانید از صفحه همکاری رزومه خود را ارسال نموده و به عنوان همکار ما مشغول به کار شوید.

کلیه حقوق برای یک دو سه پروژه محفوظ است. هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. 1402-1391
بیش از 30% تخفیف ویژه محصولات آموزشی فروشگاه !ورود به فروشگاه
+