انجام پروژه انسیس

انجام پروژه انسیس توسط صدها فریلنسر متخصص انسیس یک دو سه پروژه

آموزش تخصصی نرم افزار انسیس، مشاوره  و تحلیل مدل هندسی و ارائه راهکار ویژه شرکتها، سازمانها و صنایع

  • آموزش تخصصی انسیس بصورت آنلاین و از راه دور

  • آنالیز در زمینه‌های جامدات، سیالات، انتقال حرارت، الکترومغناطیس، الکترواستاتیک، الکترونیک و دینامیک توسط انسیس

  • توانائی آنالیز توأمان مانند آنالیز سیالاتی – جامداتی در انسیس

  • توانائی بهینه‌سازی مدل‌های طراحی شده

  • قابلیت برنامه نویسی به کمک زبان برنامه نویسی نرم‌افزار برای توسعه امکانات جدید

  • قابلیت تهیه گزارش و خروجی‌های مختلف به صورت فیلم، عکس یا htmp

  • توانایی تشخیص پارامترهای مختلف و بررسی میزان اهمیت هر کدام از آن‌ها در رسیدن به جواب نهایی طراحی‌ها

  • امکان برقراری ارتباط با نرم‌افزارهای دیگر در انسیس نظیر پرو/اینجینیر، سالیدورکس، اینونتور، مکانیکال دسکتاپ، یونیگرافیکس، کتیا

  • بهینه‌سازی ساختاری، حرارتی، دینامیکی، تعادل وزنی و عملکردی و همچنین شبیه‌سازی‌های مُد ارتعاشی و ضریب اطمینان و ایمنی (ویژه شرکتهای صنعتی)

  • تحلیل انواع مختلف سازه‌ها مانند قاب، مخزن، سد، پل … و اجزای سازه‌ای مانند اتصالات فولادی، اعضای فولادی یا بتنی، ایزولاتورها

  • تحلیل‌های استاتیکی، بارگذاری رفت و برگشتی، مودال، تاریخچه زمانی، طیفی

  • طراحی معتبر و استاندارد با انسیس

15

پروژه آموزشی انسیس
برای مشاهده نمونه پروژه های انجام شده انسیس و اطمینان از کیفیت پروژه ها، صفحه پروژه های انجام شده انسیس در انتهای همین صفحه را ببینید.

امکان تهیه فایل راهنما بصورت گزارش کار و فیلم از نحوه مدلسازی

امکان ارائه فایل های نرم افزاری
با فرمت wbpj , wbjn

16/7

پشتیبانی 7 روز هفته و روزانه 16 ساعت توسط سامانه آنلاین و خط اختصاصی 6 رقمی

نرم‌افزار انسیس مهندسین و طراحان را قادر می‌سازد تا به راحتی بهینه‌سازی ساختاری، حرارتی، دینامیکی، تعادل وزنی و عملکردی و همچنین شبیه‌سازی‌های مُد ارتعاشی و ضریب اطمینان و ایمنی را در طرح‌هایشان به صورت مرحله به مرحله اعمال کنند.

ابزارهای پیش بینی شده در انسیس امکان تحلیل انواع مختلف سازه‌ها مانند قاب، مخزن، سد، پل … و اجزای سازه‌ای مانند اتصالات فولادی، اعضای فولادی یا بتنی، ایزولاتورها، … را به روش‌های مختلف فراهم ساخته است. از آن جمله می‌توان به تحلیل‌های استاتیکی، بارگذاری رفت و برگشتی، مودال، تاریخچه زمانی، طیفی و … اشاره کرد. برای شبیه‌سازی شرایط مختلف تکیه گاهی گزینه‌های متعددی به صورت شتاب، جابجایی، نیرو و یا لنگر با الگوهای مختلف در دسترس هستند که به طور ثابت یا متغیر با زمان قابل استفاده‌اند. همچنین مدل‌های رفتاری مختلفی از مصالح شکل پذیر و ترد مانند مدل‌های دو و چند خطی فولاد، مدل دراگر- پراگر و مدل شکست بتن در آن پیش بینی شده است که در حوزه رفتار غیر خطی بکار می‌روند.

Ansys نرم‌افزار قدرتمند و شبیه‌ساز ساده‌ای می‌باشد که قدرت توانایی یک طراحی معتبر و استاندارد را به طراحان و مهندسین می‌دهد تا ایده‌هایشان را بر روی صفحه کامپیوترهایشان پیاده کنند. در این نرم‌افزار از سیستم کارآمد و آسان اتوماسیون پایگاه داده‌ها استفاده می‌گردد و باعث کاربری بسیار آسان این نرم‌افزار گردیده که به گفته سازنده نرم‌افزار می‌تواند به قدری قدرتمند باشد که برای ۳۲۲ سال آینده جهت حل مشکلات طراحی مؤثر، مفید و قابل اعتماد واقع گردد.

با به کار بردن این نرم‌افزار مهندسین قادر به طراحی و تولید محصولاتی با کیفیت بهتر در زمانی کمتر خواهند بود. این نرم‌افزار مهندسین و طراحان را قادر می‌سازد تا به راحتی بهینه‌سازی ساختاری، حرارتی، دینامیکی، تعادل وزنی و عملکردی و همچنین شبیه‌سازی‌های مُد ارتعاشی و ضریب اطمینان و ایمنی را در طرح‌هایشان به صورت مرحله به مرحله اعمال کنند.

نرم‌افزار Design Space Ansys کاملاً بر آخرین ورژن نرم‌افزارهای اصلی CAD سه بعدی که شامل پرو/اینجینیر، سالیدورکس، اینونتور، مکانیکال دسکتاپ، یونیگرافیکس ,سالید اج می‌شود منطبق است. این نرم‌افزار می‌تواند از اطلاعات خروجی نرم‌افزار کتیا استفاده نموده و از فرمت‌های رایج هندسی و برداری مانند SAT و Para solidd پشتیبانی نماید.

این نرم‌افزار از اجزای تک واحدی تا مجموعه‌های بزرگ و پیچیده و حتی سیستم‌های کامل را با کلیه نماهای سه بعدی CAD به یک محصول یا سیستم مجازی کامل و قابل توسعه تبدیل می‌سازد. سیستم شبیه‌سازی این نرم‌افزار از چهار تابع مختلف با قابلیت‌های کاربردی مختلف تبعیت می‌نماید که از مُدل‌های اضافی، پلاگین‌های CAD و اتصالات متحرک می‌باشند و طوری طراحی شده‌اند تا کلیه نیازهای کاربران خاص را نیز برآورده سازند. منبع: ویکی پدیا

برای مدلسازی قطعات میتوانید صفحه انجام پروژه کتیا، انجام پروژه سالیدورک، انجام پروژه اتوکد و برای تحلیل با سایر نرم افزارها صفحه انجام پروژه انسیس را ببینید.

  • انجام آنالیز در زمینه‌های گوناگون از قبیل: جامدات، سیالات، انتقال حرارت، الکترومغناطیس، الکترواستاتیک، الکترونیک و دینامیک توسط انسیس
  • توانائی آنالیز توأمان مانند آنالیز سیالاتی – جامداتی در انسیس
  • توانائی بهینه‌سازی مدل‌های طراحی شده
  • قابلیت برنامه نویسی به کمک زبان برنامه نویسی نرم‌افزار برای توسعه امکانات جدید
  • قابلیت تهیه گزارش و خروجی‌های مختلف به صورت فیلم، عکس یا htmp
  • توانایی تشخیص پارامترهای مختلف و بررسی میزان اهمیت هر کدام از آن‌ها در رسیدن به جواب نهایی طراحی‌ها
  • امکان برقراری ارتباط با نرم‌افزارهای دیگر در انسیس نظیر پرو/اینجینیر، سالیدورکس، اینونتور، مکانیکال دسکتاپ، یونیگرافیکس، کتیا
  1. برای سفارش انجام پروژه انسیس بر روی دکمه سفارش پروژه انسیس که در انتهای همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید. کلیه پروژه  ها در سیستم سفارش 1.2.3 ثبت می گردند.
  2.  کارشناسان و متخصصان  ۱.۲.۳ پروژه پس از بررسی دقیق محتوای پروژه، زمان و هزینه آن را تعیین می کنند که توسط ایمیل به اطلاع شما خواهد رسید.
  3.  پس از توافق بر موعد تحویل و هزینه انجام پروژه و پرداخت پیش پرداخت، بلافاصله کار روی پروژه آغاز خواهد شد.
  • انجام پروژه انسیس در یک دو سه پروژه توسط صدها متخصص و کارشناس انسیس انجام میپذیرد. از آنجاییکه هر پروژه انسیس دارای جزئیات متفاوت و مختلفی می باشد، کارشناسان با توجه به حجم پروژه، زمان مورد نیاز و تخصص و تجربه آن را قیمت گذاری مینمایند. لذا نمیتوان تعرفه ثابت و مشخصی را برای پروژه های انسیس درنظر گرفت.
  • شما پیشنهاد زمانی برای انجام پروژه انسیس را تعیین میکنید. کارشناسان با توجه به حجم پروژه و با مکاتبه با شما بر سر زمان نهایی به توافق خواهند رسید.
  • ۱.۲.۳ پروژه به عنوان واسط میان شما و مجری عمل نموده و این امر موجب میشود که مبلغ پرداختی شما پس از دریافت پروژه و تایید آن به حساب مجری واریز شود. لذا از جهت کیفیت جای نگرانی وجود ندارد و مجری ملزم به انجام پروژه مطابق سفارش شما میباشد.
  • پس از ثبت سفارش شما در سیستم یک کد سفارش به آن اختصاص می یابد و یک ایمیل مبنی بر دریافت سفارش برای شما ارسال می شود. دریافت کد سفارش بدین منزله است که سفارش شما به دست ما رسیده و برای کارشناسان گروه ارسال شده است.
  • برای پیگیری سریع تر سفارش، بایستی ایمیل خود را به صورت روزانه بررسی فرمایید. (پوشه spam فراموش نشود، در موارد نادر ممکن است ایمیل ما به این پوشه رفته باشد.)
  • کلیه سفارش ها ظرف مدت حداکثر 24 ساعت پاسخ داده میشوند، در صورت عدم دریافت پاسخ می توانید در محیط کاربری وضعیت پروژه را پیگیری نمایید.
انجام پروژه انسیس

آخرین پروژه های آموزشی انسیس انجام شده توسط متخصصان

برخی از سوالات متداول پروژه انسیس

تعرفه انجام پروژه انسیس چقدر است؟

به طور کلی نمیتوان یک تعرفه خاص برای پروژه های انسیس اعلام نمود، اما معمولا قیمت گذاری بر اساس حجم پروژه و مدت زمان موردنیاز برای تکمیل آن اعلام میشود.

زمان انجام یک پروژه انسیس چقدر است؟

مدت زمان دقیق بر اساس حجم پروژه و خواسته ها و پس از بررسی اعلام می شود.

آیا برای ثبت سفارش و ارزیابی پروژه انسیس بایستی هزینه ای پرداخت کنم؟

خیر، کلیه سفارشها در یک دو سه پروژه رایگان ارزیابی و اعلام هزینه میشوند.

ضمانت منطبق بودن پروژه انسیس با درخواست به چه صورت است؟

پس از تحویل پروژه 48 ساعت زمان بررسی دارید و پس ازین مدت مبلغ برای مجری واریز خواهد شد و در خلال این مدت کلیه اصلاحات رایگان می باشد.

پروژه انسیس از قبل آماده شده هم وجود دارد؟

بله، صدها پروژه مهندسی انسیس از پیش آماده شده در فروشگاه با قیمت مناسب قابل خرید می باشد که بصورت آنی پس از خرید در دسترس خواهد بود.

چطور به عنوان متخصص انسیس مشغول به کار شوم و پروژه بگیرم؟

درصوتیکه در یکی از نرم افزارهای تخصصی رشته انسیس مهارت دارید، میتوانید از صفحه همکاری رزومه خود را ارسال نموده و به عنوان همکار ما مشغول به کار شوید.

کلیه حقوق برای یک دو سه پروژه محفوظ است. هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. 1402-1391
بیش از 30% تخفیف ویژه محصولات آموزشی فروشگاه !ورود به فروشگاه
+