انجام پروژه اسکچاپ

انجام پروژه اسکچاپ توسط مجریان و فریلنسرهای یک دو سه پروژه

آموزش تخصصی نرم افزار اسکچاپ، طراحی صنعتی و مدلسازی با اسکچاپ و ارائه راهکار ویژه شرکتها، سازمانها و صنایع

  • سه بعدی‌سازی انواع مدل صنعتی و ساختمانی با اسکچاپ

  • انجام پروژه معماری با SKETCH UP

  • سه بعدی‌سازی با SKETCH UP

  • انجام پروژه با پلاگین V-Ray با SKETCH UP

  • آموزش تخصصی اسکچاپ بصورت آنلاین و از راه دور

  • طراحی داخلی با اسکچاپ

8+

پروژه آموزشی اسکچاپ
برای مشاهده نمونه پروژه های انجام شده انتهای همین صفحه را ببینید.

تضیمن کیفیت پروژه SKETCH UP
بلغ پرداختی شما پس از 48 ساعت برای مجری واریز خواهد شد و درصورت وجود ایراد و اطلاع دراین بازه زمانی بصورت رایگان تصحیح خواهد شد.

ساخت فایل راهنما و آموزش
درصورت سفارش شما، در انجام پروژه SKETCH UP، فایل داکیومنت و راهنما بصورت ورد، صوتی و یا ویدیویی ساخته خواهد شد.

16/7

پشتیبانی 7 روز هفته و روزانه 16 ساعت توسط سامانه آنلاین و خطوط تلفنی

سکچ آپ (به انگلیسی: Sketch up) از نرم‌افزارهای بسیار ساده و کار آمد سه بعدی‌سازی به خصوص در حوزه معماری می‌باشد. این نرم‌افزار برای مهندسی راه و ساختمان، مهندسی مکانیک، و همچنین طراحی بازی‌های ریانه‌ایکاربرد دارد.

طراحی در اسکچ‌آپ

مدل‌های این برنامه کلاً از اتصال خطوط به یکدیگر به عنوان لبه‌های مدل ایجاد می‌شوند. در صورت پیوستن تعداد سه لبه یا بیشتر به یکدیگر یک صفحه یا plan ایجاد می‌شود و به‌طور خودکار وجه مدل به وجود می‌آید. لبه‌های مورد نظر و نیز وجه ایجاد شده باعث ایجاد مدل سه بعدی می‌شوند.[۴]

تاریخچه

این نرم‌افزار در ابتدا توسط شرکت نرم‌افزاری ات لست (به انگلیسی: last@) در سال ۱۹۹۹ تولید شد. در سال ۲۰۰۶ توسط شرکت گوگل خریداری شد و اسکچ آپ تا ورژن ۸ آن تحت عنوان گوگل اسکچ آپ روانهٔ بازار شد. در یکم ژوئن ۲۰۱۲ به صورت رسمی امتیاز اسکچ آپ به شرکت تریمبل (به انگلیسی: Trimble) واگذار شد.در ۲۱ ماه مه ۲۰۱۳ نسخهٔ Sketch Up 2013 توسط شرکت تریمبل وارد بازار شد.[۵][۶]

پلاگین‌ها

برخی از پروژه های انجام شده با اسکچاپ

  1. برای سفارش پروژه اسکچاپ بر روی دکمه سفارش پروژه که در انتهای همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید. کلیه پروژه  ها در سیستم سفارش یک دو سه پروژه ثبت می گردند. این سیستم به منظور پیگیری راحت تر و دقیق تر سفارش ها طراحی شده است.
  2.  کارشناسان معماری ۱.۲.۳ پروژه پس از بررسی دقیق محتوای پروژه، زمان و هزینه آن را تعیین می کنند که توسط ایمیل به اطلاع شما خواهد رسید.
  3.  پس از توافق بر موعد تحویل و هزینه انجام پروژه و پرداخت نیمی از هزینه انجام پروژه بعنوان پیش پرداخت، بلافاصله کار روی پروژه آغاز خواهد شد.
  • از آنجایی که انجام پروژه تخصصی اسکچاپ با نرم افزارهای مختلف بوده که دارای  جزئیات متفاوت و گسترده ای است، هزینه انجام پروژه با توجه به ویژگی درخواستی شما متغیر خواهد بود. لذا باید توسط کارشناسان مهندسی معماری گروه ۱.۲.۳ پروژه بررسی و تعیین هزینه شود.
  • حتی الامکان سعی می شود که زمان انجام پروژه اسکچاپ با زمان پیشنهادی شما تنظیم گردد، اما در مواردی با توجه به نوع و حجم پروژه و ترافیک کاری گروه یک دو سه پروژه نیاز به زمان بیشتری خواهد بود.
  • لذا شما همواره حداکثر زمان را در فرم سفارش پیشنهاد دهید.
  • مشتریان جدید یک دو سه پروژه می توانند برای حصول اطمینان از کیفیت پروژه انجام شده، ابتدا ۵۰% مبلغ تعیین شده توسط کارشناسان را برای شروع پروژه پرداخت نمایند. پس از پرداخت، کار روی پروژه آغاز می شود. 
  • کلیه پروژه تحویلی در گروه ۱.۲.۳ پروژه به مدت ۴۸ ساعت از زمان تحویل دارای گارانتی هستند، بدین معنی که در صورت وجود هرگونه ایراد یا اشکال مرتبط با سفارش شما، به صورت رایگان و در اسراع وقت اصلاح خواهند شد.

  • پس از ثبت سفارش شما در سیستم یک کد سفارش به آن اختصاص می یابد و یک ایمیل مبنی بر دریافت سفارش برای شما ارسال می شود. دریافت کد سفارش بدین منزله است که سفارش شما به دست ما رسیده و برای کارشناسان گروه ارسال شده است.
  • برای پیگیری سریع تر سفارش، بایستی ایمیل خود را به صورت روزانه بررسی فرمایید. (پوشه spam فراموش نشود، در موارد نادر ممکن است ایمیل ما به این پوشه رفته باشد.)
  • کلیه سفارش ها ظرف مدت حداکثر 24 ساعت پاسخ داده میشوند، در صورت عدم دریافت پاسخ می توانید در محیط کاربری وضعیت پروژه را پیگیری نمایید.
انجام پروژه اسکچاپ

آخرین پروژه های آموزشی SKETCH UP

برخی از سوالات متداول پروژه اسکچاپ

تعرفه انجام پروژه اسکچاپ چقدر است؟

به طور کلی نمیتوان یک تعرفه خاص برای پروژه های اسکچاپ اعلام نمود، اما معمولا قیمت گذاری بر اساس حجم پروژه و مدت زمان موردنیاز برای تکمیل آن اعلام میشود.

زمان انجام یک پروژه اسکچاپ چقدر است؟

مدت زمان دقیق بر اساس حجم پروژه و خواسته ها و پس از بررسی اعلام می شود.

آیا برای ثبت سفارش و ارزیابی پروژه اسکچاپ بایستی هزینه ای پرداخت کنم؟

خیر، کلیه سفارشها در یک دو سه پروژه رایگان ارزیابی و اعلام هزینه میشوند.

ضمانت منطبق بودن پروژه اسکچاپ با درخواست به چه صورت است؟

پس از تحویل پروژه 48 ساعت زمان بررسی دارید و پس ازین مدت مبلغ برای مجری واریز خواهد شد و در خلال این مدت کلیه اصلاحات رایگان می باشد.

پروژه اسکچاپ از قبل آماده شده هم وجود دارد؟

بله، صدها پروژه مهندسی sketchup از پیش آماده شده در فروشگاه با قیمت مناسب قابل خرید می باشد که بصورت آنی پس از خرید در دسترس خواهد بود.

چطور به عنوان متخصص اسکچاپ مشغول به کار شوم و پروژه بگیرم؟

درصوتیکه در نرم افزار اسکچاپ مهارت دارید، میتوانید از صفحه همکاری رزومه خود را ارسال نموده و به عنوان همکار ما مشغول به کار شوید.

کلیه حقوق برای یک دو سه پروژه محفوظ است. هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. 1402-1391
بیش از 30% تخفیف ویژه محصولات آموزشی فروشگاه !ورود به فروشگاه
+