انجام پروژه های الکترونیک

انجام پروژه مهندسی الکترونیک توسط مجریان و فریلنسرهای یک دو سه پروژه

طراحی، تجزیه و تحلیل و پیاده سازی و ساخت انواع بردها و مدارات الکترونیکی خانگی، صنعتی و تجاری

  • طراحی، تجزیه و تحلیل و پیاده سازی انواع بردها و مدارات الکترونیکی خانگی، شرکتی و صنعتی

  • شبیه سازی کانال مخابراتی از قبیل کانال نویزی و کانال فیدینگ

  • شبیه سازی سیستم ارسال و دریافت مخابراتی، مسایل مربوط به مدولاسیون

  • شبیه سازی سیستم کدینگ منبع و کانال

  • تحلیل مسایل در حوزه ی پردازش سیگنال

  • تحلیل صدا و آنالیز پارامتر سیگنال صدا

507+

پروژه مهندسی الکترونیک آماده
برای مشاهده نمونه پروژه های انجام شده انتهای همین صفحه را ببینید.

تضیمن کیفیت پروژه مهندسی الکترونیک
مبلغ پرداختی شما پس از 48 ساعت برای مجری واریز خواهد شد و درصورت وجود ایراد و اطلاع دراین بازه زمانی بصورت رایگان تصحیح خواهد شد.

ساخت فایل راهنما و آموزش
درصورت سفارش شما، در انجام پروژه الکترونیک، فایل داکیومنت و راهنما بصورت ورد، صوتی و یا ویدیویی ساخته خواهد شد.

16/7

پشتیبانی 7 روز هفته و روزانه 16 ساعت توسط سامانه آنلاین و خطوط تلفنی

مهندسی الکترونیک (به انگلیسی: Electronic engineering) یکی از شاخه‌های مهندسی است که از دانش علمی رفتار و اثر الکترون‌ها استفاده نموده و به توسعه قطعات، دستگاه‌ها، سیستم‌ها، یا تجهیزاتی می‌پردازد که انرژی الکتریکی یکی از فاکتورهای آنهاست؛ همانند لامپهای خلاء، ترانزیستورها، مدارهای مجتمع و مدارهای چاپی.

این عبارت به شاخهٔ وسیعی از مهندسی اشاره دارد که زیرشاخه‌های بسیاری را در بر می‌گیرد. شامل رشته‌هایی که با توان، مهندسی ابزار دقیق، مخابرات، طراحی مدارهای نیمه هادی، و بسیاری دیگر در ارتباط‌اند. این واژه همچنین بخش بزرگی از دوره‌های تحصیلی مهندسی برق را که در بیشتر دانشگاه‌های اروپایی تدریس می‌شود را شامل می‌شود. اگرچه در آمریکا، مهندسی برق شامل تمام شاخه‌های آن از جمله الکترونیک است. انجمن مهندسان برق و الکترونیک آمریکا یکی از مهم‌ترین و مؤثرترین سازمان‌های این رشته‌های مهندسی به‌شمار می‌رود.

منبع: ویکی پدیا

سفارش پروژه الکترونیک

  1. برای انجام پروژه دانشجویی الکترونیک  بر روی دکمه سفارش پروژه که در انتهای همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید. کلیه پروژه  ها در سیستم سفارش 1.2.3 ثبت می گردند. این سیستم به منظور پیگیری راحت تر و دقیق تر سفارش ها طراحی شده است.
  2.  کارشناسان مهندسی الکترونیک ۱.۲.۳ پروژه پس از بررسی دقیق محتوای پروژه، زمان و هزینه آن را تعیین می کنند که توسط ایمیل به اطلاع شما خواهد رسید.
  3.  پس از توافق بر موعد تحویل و هزینه انجام پروژه و پرداخت نیمی از هزینه انجام پروژه بعنوان پیش پرداخت، بلافاصله کار روی پروژه آغاز خواهد شد.

تعرفه انجام پروژه مهندسی الکترونیک

  • از آنجایی که انجام پروژه مهندسی الکترونیک توسط نرم افزارهای مختلفی صورت می پذیرد، و جزئیات پروژه ها و مدت زمان آنها با یکدیگر متفاوت است، امکان اعلام یک تعرفه واحد برای آنها وجود نداشته و بهترین روش برآورد هزینه توسط کارشناسان میباشد.
  • در یک دو سه پروژه، پروژه ارسالی شما توسط متخصصین مهندسی برق بررسی شده و قیمتها بصورت رقابتی تعیین می گردد. این روش بهترین موجب می شود تا بهترین قیمت تضمین شود.

زمان انجام پروژه الکترونیک

  • حتی الامکان سعی می شود که زمان انجام پروژه با زمان پیشنهادی شما تنظیم گردد، اما در مواردی با توجه به نوع و حجم پروژه و ترافیک کاری گروه 1.2.3 پروژه نیاز به زمان بیشتری خواهد بود.
  • پیشنهاد میشود شما همواره حداکثر زمان را در فرم سفارش پیشنهاد دهید تا مناسب ترین هزینه به شما اعلام شود.
  • مشتریان جدید ۱.۲.۳ پروژه می توانند برای حصول اطمینان از کیفیت پروژه انجام شده، ابتدا ۵۰% مبلغ تعیین شده توسط کارشناسان را برای شروع پروژه پرداخت نمایند. پس از پرداخت، کار روی پروژه آغاز می شود. 
  • کلیه پروژه تحویلی در گروه ۱.۲.۳ پروژه به مدت ۴۸ ساعت از زمان تحویل دارای گارانتی هستند، بدین معنی که در صورت وجود هرگونه ایراد یا اشکال مرتبط با سفارش شما، به صورت رایگان و در اسراع وقت اصلاح خواهند شد.

  • پس از ثبت سفارش شما در سیستم یک کد سفارش به آن اختصاص می یابد و یک ایمیل مبنی بر دریافت سفارش برای شما ارسال می شود. دریافت کد سفارش بدین منزله است که سفارش شما به دست ما رسیده و برای کارشناسان گروه ارسال شده است.
  • برای پیگیری سریع تر سفارش، بایستی ایمیل خود را به صورت روزانه بررسی فرمایید. (پوشه spam فراموش نشود، در موارد نادر ممکن است ایمیل ما به این پوشه رفته باشد.)
  • کلیه سفارش ها ظرف مدت حداکثر 24 ساعت پاسخ داده میشوند، در صورت عدم دریافت پاسخ می توانید در محیط کاربری وضعیت پروژه را پیگیری نمایید.
انجام پروژه الکترونیک

آخرین پروژه های آموزشی مهندسی الکترونیک فروشگاه

کلیه حقوق برای یک دو سه پروژه محفوظ است. هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. 1402-1391
بیش از 30% تخفیف ویژه محصولات آموزشی فروشگاه !ورود به فروشگاه
+