انجام پروژه های شبیه سازی

انجام پروژه های شبیه سازی توسط مجریان و فریلنسرهای یک دو سه پروژه

  • انجام پروژه های شبیه سازی شبکه

  • انجام پروژه شبیه سازی برق

  • انجام پروژه های شبیه سازی با arena آرنا

  • انجام پروژه های شبیه سازی با ns2

  • انجام پروژه شبیه سازی با متلب

  • انجام پروژه های شبیه سازی با سیمولینک simulink

210

پروژه شبیه سازی آماده
برای مشاهده نمونه پروژه های انجام شده انتهای همین صفحه را ببینید.

تضیمن کیفیت پروژه های شبیه سازی
مبلغ پرداختی شما پس از 48 ساعت برای مجری واریز خواهد شد و درصورت وجود ایراد و اطلاع دراین بازه زمانی بصورت رایگان تصحیح خواهد شد.

ساخت فایل راهنما و آموزش
درصورت سفارش شما، در انجام پروژه های شبیه سازی، فایل داکیومنت و راهنما بصورت ورد، صوتی و یا ویدیویی ساخته خواهد شد.

16/7

پشتیبانی 7 روز هفته و روزانه 16 ساعت توسط سامانه آنلاین و خط اختصاصی 6 رقمی

  • انجام پروژه های شبیه سازی و شبیه سازی مقاله از پیچیده ترین پروژه ها در علوم مهندسی می باشد. در انجام پروژه های شبیه سازی کارشناس می بایست نتایج بدست آمده در یک مقاله علمی را مجددا در نرم افزار پیاده سازی نماید. علت پیچیدگی این روش بدین سبب است که در اغلب مقاله ها، تنها نتایج نهایی بدست آمده در آن بررسی علمی قرار می گیرند و اطلاعاتی از داده های مورد استفاده و یا منابع آن ارائه نمیشود.
  • پروژه های شبیه سازی عموما با نرم افزار متلب (Matlab) انجام می پذیرد و معمولا نتایج بدست آمده در یک مقاله علمی توسط کارشناسان گروه مجددا بدست می آیند. البته انجام پروژه های شبیه سازی توسط سایر نرم افزارها نیز قابل انجام است.
  • توجه فرمایید که در پروژه های شبیه سازی به دست آوردن نتایج 100% مشابه مقاله امری طولانی و بسیار زمان بر است. لذا معمولا در این گونه موارد نتایجی نزدیک به کار انجام شده توسط نویسنده مقاله علمی به دست می آید.
  1. برای سفارش انجام پروژه شبیه سازی  بر روی دکمه سفارش پروژه که در انتهای همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید. کلیه پروژه  ها در سیستم سفارش ثبت می گردند. این سیستم به منظور پیگیری راحت تر و دقیق تر سفارش ها طراحی شده است.
  2.  کارشناسان  یک دو سه پروژه پس از بررسی دقیق محتوای پروژه، زمان و هزینه آن را تعیین می کنند که توسط ایمیل به اطلاع شما خواهد رسید.
  3.  پس از توافق بر موعد تحویل و هزینه انجام پروژه و پرداخت نیمی از هزینه انجام پروژه بعنوان پیش پرداخت، بلافاصله کار روی پروژه آغاز خواهد شد.
  • تعرفه انجام پروژه های شبیه سازی بر اساس موضوع، حجم و زمان درخواستی انجام پروژه تعیین می گردد.
  • حتی الامکان سعی می شود که زمان انجام پروژه های شبیه سازی با زمان پیشنهادی شما تنظیم گردد، اما در مواردی با توجه به نوع و حجم پروژه و ترافیک کاری یک دو سه پروژه نیاز به زمان بیشتری خواهد بود.
  • لذا شما همواره حداکثر زمان را در فرم سفارش پیشنهاد دهید.
  • مبلغ پرداختی شما 48 ساعت پس از تحویل پروژه و درصورت نبود ایراد به حساب مجری واریز خواهد شد
  • در صورت وجود هرگونه ایراد یا اشکال مرتبط با سفارش شما و اطلاع در این بازه زمانی، به صورت رایگان و در اسرع وقت اصلاح خواهند شد.
  • پس از ثبت سفارش شما در سیستم یک کد سفارش به آن اختصاص می یابد و یک ایمیل مبنی بر دریافت سفارش برای شما ارسال می شود. دریافت کد سفارش بدین منزله است که سفارش شما به دست ما رسیده و برای کارشناسان گروه ارسال شده است.
  • برای پیگیری سریع تر سفارش، بایستی ایمیل خود را به صورت روزانه بررسی فرمایید. (پوشه spam فراموش نشود، در موارد نادر ممکن است ایمیل ما به این پوشه رفته باشد.)
  • کلیه سفارش ها ظرف مدت حداکثر 24 ساعت پاسخ داده میشوند، در صورت عدم دریافت پاسخ می توانید در محیط کاربری وضعیت پروژه را پیگیری نمایید.

آخرین پروژه های شبیه سازی شده فروشگاه

برخی از سوالات متداول پروژه شبیه سازی

تعرفه انجام پروژه شبیه سازی چقدر است؟

به طور کلی نمیتوان یک تعرفه خاص برای پروژه های شبیه سازیاعلام نمود، اما معمولا قیمت گذاری بر اساس حجم پروژه و مدت زمان موردنیاز برای تکمیل آن اعلام میشود.

زمان انجام یک پروژه شبیه سازی چقدر است؟

مدت زمان دقیق بر اساس حجم پروژه و خواسته ها و پس از بررسی اعلام می شود.

آیا برای ثبت سفارش و ارزیابی پروژه شبیه سازیبایستی هزینه ای پرداخت کنم؟

خیر، کلیه سفارشها در یک دو سه پروژه رایگان ارزیابی و اعلام هزینه میشوند.

ضمانت منطبق بودن پروژه شبیه سازی با درخواست به چه صورت است؟

پس از تحویل پروژه 48 ساعت زمان بررسی دارید و پس ازین مدت مبلغ برای مجری واریز خواهد شد و در خلال این مدت کلیه اصلاحات رایگان می باشد.

پروژه شبیه سازی از قبل آماده شده هم وجود دارد؟

بله، صدها پروژه مهندسی شبیه سازی از پیش آماده شده در فروشگاه با قیمت مناسب قابل خرید می باشد که بصورت آنی پس از خرید در دسترس خواهد بود.

چطور به عنوان متخصص شبیه سازی مشغول به کار شوم و پروژه بگیرم؟

درصوتیکه در یکی از نرم افزارهای تخصصی رشته شبیه سازی مهارت دارید، میتوانید از صفحه همکاری رزومه خود را ارسال نموده و به عنوان همکار ما مشغول به کار شوید.

کلیه حقوق برای یک دو سه پروژه محفوظ است. هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. 1402-1391
بیش از 30% تخفیف ویژه محصولات آموزشی فروشگاه !ورود به فروشگاه
+