انجام پروژه های الگوریتم ژنتیک

انجام پروژه های الگوریتم ژنتیک

الگوریتم ژنتیک (به انگلیسی: Genetic Algorithm)، (با نماد اختصاری GA) تکنیک جستجویی در علم رایانه برای یافتن راه‌حل تقریبی برای بهینه‌سازی و مسائل جستجو است. الگوریتم ژنتیک نوع خاصی از الگوریتم‌های تکامل است که از تکنیک‌های زیست‌شناسی فرگشتی مانند وراثت و جهش استفاده می‌کند. این الگوریتم برای اولین بار توسط جان هالندمعرفی شد.

در واقع الگوریتم‌های ژنتیک از اصول انتخاب طبیعی داروین برای یافتن فرمول بهینه جهت پیش‌بینی یا تطبیق الگو استفاده می‌کنند. الگوریتم‌های ژنتیک اغلب گزینه خوبی برای تکنیک‌های پیش‌بینی بر مبنای رگرسیون هستند. در هوش مصنوعی الگوریتم ژنتیک (یا GA) یک تکنیک برنامه‌نویسی است که از تکامل ژنتیکی به عنوان یک الگوی حل مسئله استفاده می‌کند. مسئله‌ای که باید حل شود دارای ورودی‌هایی می‌باشد که طی یک فرایند الگوبرداری شده از تکامل ژنتیکی به راه‌حلها تبدیل می‌شود سپس راه حلها بعنوان کاندیداها توسط تابع ارزیاب (Fitness Function) مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و چنانچه شرط خروج مسئله فراهم شده باشد الگوریتم خاتمه می‌یابد. الگوریتم ژنتیک بطور کلی یک الگوریتم مبتنی بر تکرار است که اغلب بخش‌های آن به صورت فرایندهای تصادفی انتخاب می‌شوند.

این الگوریتم‌ها از بخش‌های زیر تشکیل می‌شوند: تابع برازش – نمایش – انتخاب – تغییر (منبع: ویکی پدیا)

کارشناسان گروه 1.2.3 پروژه آمادگی دارند انجام پروژه های الگوریتم ژنتیک شما را به عهده گرفته و آن را با بهترین کیفیت ، مناسب ترین قیمت و در کوتاه ترین زمان تحویل نمایند.

انجام پروژه های الگوریتم ژنتیک

برای مشاهده قسمت مورد نظرتان روی آن قسمت کلیک نمایید تا لیست کشویی باز شود.

  1. برای سفارش انجام پروژه الگوریتم ژنتیک  بر روی دکمه سفارش پروژه که در انتهای همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید. کلیه پروژه  ها در سیستم سفارش 1.2.3 ثبت می گردند. این سیستم به منظور پیگیری راحت تر و دقیق تر سفارش ها طراحی شده است.
  2.  کارشناسان   ۱.۲.۳ پروژه پس از بررسی دقیق محتوای پروژه، زمان و هزینه آن را تعیین می کنند که توسط ایمیل به اطلاع شما خواهد رسید.
  3.  پس از توافق بر موعد تحویل و هزینه انجام پروژه و پرداخت یک سوم تا نیمی از هزینه انجام پروژه بعنوان پیش پرداخت، بلافاصله کار روی پروژه آغاز خواهد شد.
  • تعرفه انجام پروژه های الگوریتم ژنتیک بر اساس رشته ، گرایش ، مقطع ، حجم و زمان درخواستی انجام پروژه تعیین می گردد.
  • حتی الامکان سعی می شود که زمان انجام پروژه های الگوریتم ژنتیک با زمان پیشنهادی شما تنظیم گردد، اما در مواردی با توجه به نوع و حجم پروژه و ترافیک کاری گروه ۱.۲.۳ پروژه نیاز به زمان بیشتری خواهد بود.
  • لذا شما همواره حداکثر زمان را در فرم سفارش پیشنهاد دهید.
  • مشتریان جدید ۱٫۲٫۳ پروژه می توانند برای حصول اطمینان از کیفیت پروژه های انجام شده، ابتدا ۵۰% مبلغ تعیین شده توسط کارشناسان را برای شروع پروژه پرداخت نمایند. پس از پرداخت، کار روی پروژه آغاز می شود. پس از اتمام انجام پروژه در صورت درخواست شما، نمونه هایی از کار برای شما ارسال خواهد شد تا با اطمینان بیشتری اقدام به پرداخت نمایید. پس از پرداخت کل مبلغ پروژه تحویلتان خواهد شد.
  • کلیه پروژه های انجام شده در گروه ۱.۲.۳ پروژه به مدت ۴۸ ساعت از زمان تحویل دارای گارانتی هستند، بدین معنی که در صورت وجود هرگونه ایراد یا اشکال مرتبط با سفارش شما، به صورت رایگان و در اسراع وقت اصلاح خواهند شد.
  • پس از ثبت سفارش شما در سیستم یک کد سفارش به آن اختصاص می یابد و یک ایمیل مبنی بر دریافت سفارش برای شما ارسال می شود. دریافت کد سفارش بدین منزله است که سفارش شما به دست ما رسیده و برای کارشناسان گروه ارسال شده است.
  • برای پیگیری سریع تر سفارش، بایستی ایمیل خود را به صورت روزانه بررسی فرمایید. (پوشه spam فراموش نشود، در موارد نادر ممکن است ایمیل ما به این پوشه رفته باشد.)
  • کلیه سفارش ها ظرف مدت حداکثر 24 ساعت پاسخ داده میشوند، در صورت عدم دریافت پاسخ می توانید در محیط کاربری وضعیت پروژه را پیگیری نمایید.

نمونه کارها و برخی از پروژه های انجام شده متلب

چرا 1.2.3 پروژه؟

  • گارانتی پروژه و ترجمه های انجام شده
  • همکاری و ارسال سفارش بصورت ۲۴ ساعته و بدون تعطیلی
  • انجام کلیه مراحل بصورت غیرحضوری و آنلاین
  • بهره مندی از تخفیف ویژه درصورت سفارش مجدد
  • امکان تهیه گزارش گام به گام پروژه ها [خودآموز]
  • بهره گیری از نخبگان و متخصصان حرفه ای هر رشته
  • پرداخت آنلاین با کلیه کارتهای عضو شتاب
  • انجام پروژه در کوتاهترین زمان ممکن
  • دریافت پروژه از طریق ایمیل
  • کیفیت عالی پروژه

برخی از سوالات متداول پروژه الگوریتم ژنتیک

تعرفه انجام پروژه برخی از سوالات متداول پروژه الگوریتم ژنتیک چقدر است؟

به طور کلی نمیتوان یک تعرفه خاص برای پروژه های برخی از سوالات متداول پروژه الگوریتم ژنتیک اعلام نمود، اما معمولا قیمت گذاری بر اساس حجم پروژه و مدت زمان موردنیاز برای تکمیل آن اعلام میشود.

زمان انجام یک پروژه برخی از سوالات متداول پروژه الگوریتم ژنتیک چقدر است؟

مدت زمان دقیق بر اساس حجم پروژه و خواسته ها و پس از بررسی اعلام می شود.

آیا برای ثبت سفارش و ارزیابی پروژه برخی از سوالات متداول پروژه الگوریتم ژنتیک بایستی هزینه ای پرداخت کنم؟

خیر، کلیه سفارشها در یک دو سه پروژه رایگان ارزیابی و اعلام هزینه میشوند.

ضمانت منطبق بودن پروژه برخی از سوالات متداول پروژه الگوریتم ژنتیک با درخواست به چه صورت است؟

پس از تحویل پروژه 48 ساعت زمان بررسی دارید و پس ازین مدت مبلغ برای مجری واریز خواهد شد و در خلال این مدت کلیه اصلاحات رایگان می باشد.

پروژه برخی از سوالات متداول پروژه الگوریتم ژنتیک از قبل آماده شده هم وجود دارد؟

بله، صدها پروژه مهندسی برخی از سوالات متداول پروژه الگوریتم ژنتیک از پیش آماده شده در فروشگاه با قیمت مناسب قابل خرید می باشد که بصورت آنی پس از خرید در دسترس خواهد بود.

چطور به عنوان متخصص برخی از سوالات متداول پروژه الگوریتم ژنتیک مشغول به کار شوم و پروژه بگیرم؟

درصوتیکه در یکی از نرم افزارهای تخصصی رشته برخی از سوالات متداول پروژه الگوریتم ژنتیک مهارت دارید، میتوانید از صفحه همکاری رزومه خود را ارسال نموده و به عنوان همکار ما مشغول به کار شوید.

کلیه حقوق برای یک دو سه پروژه محفوظ است. هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. 1402-1391
بیش از 30% تخفیف ویژه محصولات آموزشی فروشگاه !ورود به فروشگاه
+