انجام پروژه سیف

انجام پروژه سیف توسط مجریان و فریلنسرهای یک دو سه پروژه

  • طرح کلی قالب بندی با سیف

  • طراحی کف بتنی post-tension با سیف

  • طراحیو تجزیه و تحلیل اسلب با سیف

  • طراحی اصلی تا جزئیات، تجزیه و تحلیل طراحی و بهینه سازی در مدل با سیف

  • آموزش تخصصی نرم افزار SAFE بصورت آنلاین

  • طراحی پی با SAFE (ویژه شرکتهای عمرانی)

  • انجام پروژه سازه های بتنی با SAFE

  • تحلیل ستون با SAFE

7

پروژه SAFE آماده
برای مشاهده نمونه پروژه های انجام شده انتهای همین صفحه را ببینید.

تضیمن کیفیت پروژه SAFE
مبلغ پرداختی شما پس از 48 ساعت برای مجری واریز خواهد شد و درصورت وجود ایراد و اطلاع دراین بازه زمانی بصورت رایگان تصحیح خواهد شد.

ساخت فایل راهنما و آموزش
درصورت سفارش شما، در انجام پروژه SAFE، فایل داکیومنت و راهنما بصورت ورد، صوتی و یا ویدیویی ساخته خواهد شد.

16/7

پشتیبانی 7 روز هفته و روزانه 16 ساعت توسط سامانه آنلاین و خط اختصاصی 6 رقمی

نرم افزار Safe

نرم افزار SAFE علاوه بر توانایی طراحی اسلب و پیک های مختلف، می تواند طیف گسترده ای از اسلب ها را تجزیه و تحلیل و طراحی نماید (یک اسلب جانبی، یک اسلب با کتیبه، یک اسلب دو طرفه با یک پرتو، یک اسلب با پرتو ، و …) و Pipi پیچیده است.

نرم افزار SAFE با استفاده از نظریه های جدید و پیشرفت های علمی جدید بر اساس رابطه بین تیرهای خمشی استفاده می شود. نرم افزار امن قادر به انجام بخش های مختلف مهندسی فرایند از طراحی اصلی تا جزئیات، تجزیه و تحلیل طراحی برای رسیدگی به نقص ها و بهینه سازی در مدل است.

برای آشنایی بیشتر با عملکرد نرم افزار Safe ، نحوه طراحی پی و دال به صورت گام های زیر می باشد:

گام 1) استخراج نیروهای عکس العمل

این نیروها را هم می توان به صورت دستی وارد نرم افزار Safe و هم اینکه از قابلیت نرم افزار Safe که قادر به استفاده از خروجی نرم افزارهای مختلف چون SAP , ETABS و … است، بهره برد . این قابلیت نرم افزار Safe که قادر به لینک بودن با سایر نرم افزارها می باشد ، باعث صرفه جویی در وقت می گردد.

گام2) تعریف مشخصات مصالح ، بار ، خاک و …

در این مرحله مشخصات مصالح بر اساس مصالح موجود و در دسترس که برای پروژه مدنظر است تعریف می گردد . همچنین بارها بر اساس نوع نیروهای وارد به سازه که می تواند بار مرده ، زنده ، زلزله ، باد ، برف و … است ، تعریف شود .

مشخصات خاک بر مبنای مطالعات ژئوتکنیک و مطالعات زمین شناسی در نرم افزار Safe وارد می گردد . این مشخصات شامل تنش مجاز ، وزن مخصوص ، ضریب فنریت ، ضریب چسبندگی و زاویه اصطکاک داخلی خاک می باشد .

گام3) ترسیم پی یا دال ، بارگذاری ، اختصاص مشخصات و تنظیم پارامترهای تحلیل

گام4) آنالیز

گام 5) طراحی پی یا …( تعیین ابعاد، ضخامت و …)

در این مرحله ، طراحی بر اساس نتایج تحلیل صورت گرفته و تنش ها کنترل می گردد . به عنوان مثال چنانچه تنش زیر پی ، از مقدار مجاز بیشتر باشد لازم است ابعاد پی بزرگتر شود . بعد از تعیین ابعاد پی ، ضخامت و آرماتور لازم برای المان بر اساس آیین نامه انتخاب شده ، تعیین می گردد .

قابلیت جدیدترین نسخه نرم افزار SAFE

جدیدترین نسخه موجود در بازار نرم افزار Safe ، نسخه 2016 می باشد. این نسخه تغییرات قابل توجهی نسبت به نسخه های قبلی داشته است. محیط امنیتی نرم افزار به طور چشمگیری تغییر کرده است. علاوه بر بهبود گرافیک، نحوه ساخت مدل و معرفی مشخصات و بار نیز تغییر کرده است. مهمترین تغییرات در نرم افزار SAFE، توانایی اضافه شده برای تجزیه و تحلیل و طراحی پرتوها و اسلبها است.

در نرم افزار Safe، همچنین می توان جزئیات را در قالب یک نقشه ارائه کرد، اما با توجه به این که اصول نقشه برداری از کشور به کشور متفاوت است، این ویژگی برای ارائه نقشه های اجرایی در ایران به طور گسترده ای در دسترس نیست. در این آموزش برای تدریس آخرین نرم افزار Safe استفاده می شود تا دانش آموزان و مهندسان عمران از امتحانات برای استفاده از آخرین نرم افزار Safe برای تحقیق و ارائه مقالات مأموریت استفاده کنند. منبع: نشریه سینا

  1. برای سفارش انجام پروژه سیف بر روی دکمه سفارش پروژه که در انتهای همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید. کلیه پروژه  ها در سیستم سفارش ثبت می گردند. این سیستم به منظور پیگیری راحت تر و دقیق تر سفارش ها طراحی شده است.
  2.  کارشناسان  یک دو سه پروژه پس از بررسی دقیق محتوای پروژه، زمان و هزینه آن را تعیین می کنند که توسط ایمیل به اطلاع شما خواهد رسید.
  3.  پس از توافق بر موعد تحویل و هزینه انجام پروژه و پرداخت نیمی از هزینه انجام پروژه بعنوان پیش پرداخت، بلافاصله کار روی پروژه آغاز خواهد شد.
  • تعرفه انجام پروژه سیف بر اساس موضوع، حجم و زمان درخواستی انجام پروژه تعیین می گردد.
  • حتی الامکان سعی می شود که زمان انجام پروژه سیف با زمان پیشنهادی شما تنظیم گردد، اما در مواردی با توجه به نوع و حجم پروژه و ترافیک کاری یک دو سه پروژه نیاز به زمان بیشتری خواهد بود.
  • لذا شما همواره حداکثر زمان را در فرم سفارش پیشنهاد دهید.
  • مبلغ پرداختی شما 48 ساعت پس از تحویل پروژه و درصورت نبود ایراد به حساب مجری واریز خواهد شد
  • در صورت وجود هرگونه ایراد یا اشکال مرتبط با سفارش شما و اطلاع در این بازه زمانی، به صورت رایگان و در اسرع وقت اصلاح خواهند شد.
  • پس از ثبت سفارش شما در سیستم یک کد سفارش به آن اختصاص می یابد و یک ایمیل مبنی بر دریافت سفارش برای شما ارسال می شود. دریافت کد سفارش بدین منزله است که سفارش شما به دست ما رسیده و برای کارشناسان گروه ارسال شده است.
  • برای پیگیری سریع تر سفارش، بایستی ایمیل خود را به صورت روزانه بررسی فرمایید. (پوشه spam فراموش نشود، در موارد نادر ممکن است ایمیل ما به این پوشه رفته باشد.)
  • کلیه سفارش ها ظرف مدت حداکثر 24 ساعت پاسخ داده میشوند، در صورت عدم دریافت پاسخ می توانید در محیط کاربری وضعیت پروژه را پیگیری نمایید.

کلیه خدمات عمرانی شامل  انجام پروژه اتوکد ، انجام پروژه فولاد ، بتن، راه و بارگذاری، متره و برآورد، انجام پروژه ایتبس، انجام پروژه سپ و کلیه نرم افزارهای تخصصی این حوزه بصورت تخصصی و حرفه ای می باشد.

انجام پروژه سیف

آخرین پروژه های آموزشی SAFE فروشگاه

برخی از سوالات متداول پروژه سیف

تعرفه انجام پروژه سیف چقدر است؟

به طور کلی نمیتوان یک تعرفه خاص برای پروژه های Safe اعلام نمود، اما معمولا قیمت گذاری بر اساس حجم پروژه و مدت زمان موردنیاز برای تکمیل آن اعلام میشود.

زمان انجام یک پروژه Safe چقدر است؟

مدت زمان دقیق بر اساس حجم پروژه و خواسته ها و پس از بررسی اعلام می شود.

آیا برای ثبت سفارش و ارزیابی پروژه Safe بایستی هزینه ای پرداخت کنم؟

خیر، کلیه سفارشها در یک دو سه پروژه رایگان ارزیابی و اعلام هزینه میشوند.

ضمانت منطبق بودن پروژه سیف با درخواست به چه صورت است؟

پس از تحویل پروژه 48 ساعت زمان بررسی دارید و پس ازین مدت مبلغ برای مجری واریز خواهد شد و در خلال این مدت کلیه اصلاحات رایگان می باشد.

پروژه Safe از قبل آماده شده هم وجود دارد؟

بله، صدها پروژه مهندسی Safe از پیش آماده شده در فروشگاه با قیمت مناسب قابل خرید می باشد که بصورت آنی پس از خرید در دسترس خواهد بود.

چطور به عنوان متخصص سیف مشغول به کار شوم و پروژه بگیرم؟

درصوتیکه در یکی از نرم افزارهای تخصصی رشته سیف مهارت دارید، میتوانید از صفحه همکاری رزومه خود را ارسال نموده و به عنوان همکار ما مشغول به کار شوید.

کلیه حقوق برای یک دو سه پروژه محفوظ است. هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. 1402-1391
بیش از 30% تخفیف ویژه محصولات آموزشی فروشگاه !ورود به فروشگاه
+