انجام پروژه پایتون

انجام پروژه پایتون فوری توسط مجریان و فریلنسرهای یک دو سه پروژه

  • چرا انجام پروژه با پایتون ؟

    سادگی و صراحت (Simplicity)

    منحنی یادگیری کم شیب (Low Learning Curve)

    سطح بالا بودن (High-level)

    زبانی تفسیرشده (Interpreted)

    شیء گرایی (Object Oriented)

    توسعه پذیری (Extensible)

    جای پذیری (Embeddable)

    همه منظوره بودن (General-Purpose)

  • برنامه‌هایی که کاملاً یا بخشی از آن‌ها با Python نوشته شده‌است

    اینستاگرام (Insagram)

    بیت‌تورنت (نرم‌افزار) (BitTorrent)

    بلندر (Blender)

    چندلر (Chandler)

    میلمن (Mailman)

    زوپ (zope)

    یام (Yum)

    آباکوس(Abaqus)

  • برخی از کاربردهای پایتون

    موتور جستجوگر گوگل و موتور گرافیکی یوتیوب

    ساخت برنامه های کاربردی علمی در سازمان فضایی ناسا، Fermilab

    بخشی از سرویس ایمیل یاهو

    تست سخت افزار در IBM ،Intel ،Cisco

    ابزارهای نصب لینوکس در نسخه ی Redhat

    سرویس ابری Dropbox

15

پروژه آموزشی پایتون
برای مشاهده نمونه پروژه های انجام شده انتهای همین صفحه را ببینید.

تضیمن کیفیت پروژه Python
مبلغ پرداختی شما پس از 48 ساعت برای مجری واریز خواهد شد و درصورت وجود ایراد و اطلاع دراین بازه زمانی بصورت رایگان تصحیح خواهد شد.

ساخت فایل راهنما و آموزش
درصورت سفارش شما، در انجام پروژه پایتون، فایل داکیومنت و راهنما بصورت ورد، صوتی و یا ویدیویی ساخته خواهد شد.

16/7

پشتیبانی 7 روز هفته و روزانه 16 ساعت توسط سامانه آنلاین و خط اختصاصی 6 رقمی

پایتون (Python) یک زبان برنامه‌نویسی همه منظوره، سطح بالا، شیءگرا و مفسر است که توسط خودو فان روسوم در سال ۱۹۹۱ در کشور هلند طراحی شد.

فلسفهٔ ایجاد آن تأکید بر دو هدف اصلی خوانایی بالای برنامه‌های نوشته شده و کوتاهی و بازدهی نسبی بالای آن است. کلمات کلیدی و اصلی این زبان به صورت حداقلی تهیه شده‌اند و در مقابل کتابخانه‌هایی که در اختیار کاربر است بسیار وسیع هستند. انجام پروژه پایتون

بر خلاف برخی زبان‌های برنامه‌نویسی رایج دیگر که بلاک‌های کد در آکولاد تعریف می‌شوند (به‌ویژه زبان‌هایی که از گرامر زبان سی پیروی می‌کنند) در زبان پایتون از نویسه فاصله و جلو بردن متن برنامه برای مشخص کردن بلاک‌های کد استفاده می‌شود. به این معنی که تعدادی یکسان از نویسه فاصله در ابتدای سطرهای هر بلاک قرار می‌گیرند، و این تعداد در بلاک‌های کد درونی‌تر افزایش می‌یابد. بدین ترتیب بلاک‌های کد به صورت خودکار ظاهری مرتب دارند.

پایتون مدل‌های مختلف برنامه‌نویسی (از جمله شیء گرا و برنامه‌نویسی دستوری و تابع محور) را پشتیبانی می‌کند و برای مشخص کردن نوع متغییرها از یک سامانهٔ پویا استفاده می‌کند.

این زبان از زبان‌های برنامه‌نویسی مفسر بوده و به صورت کامل یک زبان شیءگرا است که در ویژگی‌ها با زبانهای تفسیریپرل، روبی، اسکیم، اسمال‌تاک و تی‌سی‌ال مشابهت دارد و از مدیریت خودکار حافظه استفاده می‌کند.

پایتون پروژه‌ای آزاد و متن‌باز توسعه‌یافته‌است و توسط بنیاد نرم‌افزار پایتون مدیریت می‌گردد. منبع: ویکی پدیا

یکی دیگر از زبانهای محبوب برنامه نویسی، نرم افزار متلب می باشد. درصورتیکه تمایل به سفارش با برنامه متلب رو دارید، به صفحه انجام پروژه متلب مراجعه بفرمایید.

ویژگی‌های برجسته انجام پروژه پایتون:

  1. سادگی و خوانایی: پایتون با ساختار خوانا و ساده‌ای طراحی شده است که به برنامه‌نویسان اجازه می‌دهد کدهای خود را با سهولت نوشته و خوانده شوند.
  2. قابلیت استفاده به عنوان زبان اسکریپتی: پایتون به عنوان یک زبان اسکریپتی کارآمد عمل می‌کند و اجازه می‌دهد کدهای کوتاه و سریع را برای اجرای عملیات مختلف بنویسید.
  3. کتابخانه‌های بزرگ: پایتون دارای مجموعه وسیعی از کتابخانه‌ها و ابزارهای مختلف است که برای انجام وظایف مختلف و حل مسائل مختلف علمی، مهندسی و کاربردی کاربرد دارند.
  4. قابلیت استفاده در بسیاری از زمینه‌ها: پایتون به علت سادگی و قابلیت استفاده در بسیاری از زمینه‌های مختلف از جمله تحلیل داده‌ها، وب‌سایت‌سازی، برنامه‌نویسی شبکه، مهندسی نرم‌افزار و بسیاری دیگر، بسیار محبوب است. انجام پروژه پایتون
  5. پرتاب‌شده برنامه‌های پرتاب‌شده (Object-Oriented Programming): پایتون از مدل برنامه‌نویسی شی‌گرا پشتیبانی می‌کند، که این امکان را به برنامه‌نویسان می‌دهد که کد خود را به شیوه‌ای ساختارمند و قابل استفاده مجدد طراحی کنند.
  6. پایان‌خط‌های اجرا (Interpreted): پایتون به‌عنوان یک زبان تفسیری عمل می‌کند، که به‌معنای اجرای خط به خط کد است و نیازی به مرحله کامپایل ندارد.

به دلیل ویژگی‌های منحصر به‌فرد و قابلیت‌های متنوع، پایتون به‌عنوان یک ابزار قدرتمند در بسیاری از زمینه‌های برنامه‌نویسی و تحقیقاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد و از زبان‌های برنامه‌نویسی محبوبی برای افراد مبتدی و حرفه‌ای است.

تفاوت نسخه های مختلف پایتون با یکدیگر

تعرفه انجام پروژه پایتون

هزینه انجام پروژه پایتون براساس موضوع، تعداد صفحات و زمان متغیر میباشد که پس از سفارش پروژه پایتون و بررسی توسط مجریان هزینه دقیق به اطلاع شما خواهد رسید.

  • حتی الامکان سعی می شود که زمان انجام پروژه پایتون با زمان پیشنهادی شما تنظیم گردد، اما در مواردی با توجه به نوع و حجم پروژه و ترافیک کاری یک دو سه پروژه نیاز به زمان بیشتری خواهد بود.
  • لذا شما همواره حداکثر زمان را در فرم سفارش پیشنهاد دهید.

نحوه سفارش پروژه

  • برای سفارش انجام پروژه پایتون بایستی با کلیک بر روی دکمه سفارش پروژه پایتون در انتهای همین صفحه، وارد سیستم پشتیبانی شوید.
  •  مجریان یک دو سه پروژه پس از بررسی درخواست شما، هزینه و زمان تحویل را به شما اعلام میکنند.
  • درصورت تایید پیشنهاد مجریان توسط شما  و واریز مبلغ توافق شده، کار پروژه آغاز شده و طبق موعد اعلام شده برایتان ایمیل خواهد شد.

مدت زمان بررسی سفارشات

  • یک دو سه پروژه به محض سفارش پروژه پایتون، درخواست شما را به همکاران ارجاع می دهد.
  • حداکثر زمان پاسخگویی به سفارش ها 24 ساعت می باشد.
انجام پروژه پایتون

آخرین پروژه های آموزشی فروشگاه

برخی از سوالات متداول پروژه پایتون

ّ

تعرفه انجام پروژه پایتون چقدر است؟

به طور کلی نمیتوان یک تعرفه خاص برای پروژه های Python اعلام نمود، اما معمولا قیمت گذاری بر اساس حجم پروژه و مدت زمان موردنیاز برای تکمیل آن اعلام میشود.

زمان انجام یک پروژه پایتون چقدر است؟

مدت زمان دقیق بر اساس حجم پروژه و خواسته ها و پس از بررسی اعلام می شود.

آیا برای ثبت سفارش و ارزیابی پروژه Python بایستی هزینه ای پرداخت کنم؟

خیر، کلیه سفارشها در یک دو سه پروژه رایگان ارزیابی و اعلام هزینه میشوند.

ضمانت منطبق بودن پروژه پایتون با درخواست به چه صورت است؟

پس از تحویل پروژه 48 ساعت زمان بررسی دارید و پس ازین مدت مبلغ برای مجری واریز خواهد شد و در خلال این مدت کلیه اصلاحات رایگان می باشد.

پروژه Python از قبل آماده شده هم وجود دارد؟

بله، صدها پروژه مهندسی پایتون از پیش آماده شده در فروشگاه با قیمت مناسب قابل خرید می باشد که بصورت آنی پس از خرید در دسترس خواهد بود.

چطور به عنوان متخصص Python مشغول به کار شوم و پروژه بگیرم؟

درصوتیکه در یکی از نرم افزارهای تخصصی رشته پایتون مهارت دارید، میتوانید از صفحه همکاری رزومه خود را ارسال نموده و به عنوان همکار ما مشغول به کار شوید.

کلیه حقوق برای یک دو سه پروژه محفوظ است. هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. 1402-1391
بیش از 30% تخفیف ویژه محصولات آموزشی فروشگاه !ورود به فروشگاه
+