انجام پروژه تری دی مکس

انجام پروژه تری دی مکس توسط مجریان و فریلنسرهای یک دو سه پروژه

آموزش تخصصی نرم افزار تری دی مکس، طراحی سه بعدی و …

  • انجام پروژه تری دی مکس دیزاین

  • انجام پروژه معماری، دکوراسیون و طراحی داخلی با تری دی مکس

  • طراحی و مدلسازی با 3ds Max

  • جلوه‌های ویژه سینمایی و مجسم‌ سازی با 3dsMax

  • آموزش نرم افزار تری دی مکس بصورت آنلاین و از راه دور

  • مدل‌سازی اطلاعات با 3ds Max

  • رندرگیری با 3ds Max

  • انجام پروژه سه بعدی با 3ds Max

8+

پروژه آموزشی 3ds Max
برای مشاهده نمونه پروژه های انجام شده انتهای همین صفحه را ببینید.

تضیمن کیفیت پروژه تری دی مکس
بلغ پرداختی شما پس از 48 ساعت برای مجری واریز خواهد شد و درصورت وجود ایراد و اطلاع دراین بازه زمانی بصورت رایگان تصحیح خواهد شد.

ساخت فایل راهنما و آموزش
درصورت سفارش شما، در انجام پروژه 3ds Max، فایل داکیومنت و راهنما بصورت ورد، صوتی و یا ویدیویی ساخته خواهد شد.

16/7

پشتیبانی 7 روز هفته و روزانه 16 ساعت توسط سامانه آنلاین و خطوط تلفنی

آتودسک تری‌دی‌اس مکس (به انگلیسیAutodesk 3ds Max) که سابقاً استودیوی سه‌بعدی مکس (به انگلیسی: 3D Studio Max) نامیده می‌شد، یک برنامهٔ گرافیک سه‌بعدی رایانه حرفه‌ای است که برای ساخت پویانمایی‌ها،مدل‌ها، بازی‌ها و تصاویر سه‌بعدی استفاده می‌گردد. این نرم‌افزار توسط شرکت رسانه و سرگرمی آتودسک ساخته و منتشر شده‌است.[۱] برنامه قابلیت‌های مدل‌سازی و ساختار قابل انعطاف افزایه داشته و می‌تواند بر روی سکوهای رایانش مایکروسافت ویندوز اجرا شود. تری‌دی‌اس مکس مرتب توسط توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدئویی، بسیاری از استودیوهای تبلیغات تلویزیونی و استودیوهای مجسم‌سازی معماری مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این برنامه همچنین در جلوه‌های ویژه سینمایی و مجسم‌سازی اولیه فیلم‌ها استفاده می‌شود.

به علاوهٔ ابزارهای مدل‌سازی و پویانمایی، آخرین نسخه از تری‌دی‌اس مکس، امکانات سایه‌زن (مانند انسداد محیط و پراکندگی زیرسطحی)، شبیه‌سازی پویا، ریدیوسیتی، سیستم ذرات، خلق و رندر نگاشت عادی، نورپردازی سراسری، یک واسط کاربر قابل تنظیم و زبان اسکریپت‌نویسی مخصوص به خودش را شامل می‌شود.[۲] این نرم‌افزار قابلیت مدلسازی به شیوهٔ نربز (NURBS) را دارا می‌باشد.

تاریخچه و انتشار اولیه تری دی مکس

محصول استودیوی سه‌بعدی اصلی توسط گری یوست و گروه یوست برای سکوی داس خلق شد و توسط شرکت آتودسک منتشر گردید. پس از انتشار نسخهٔ چهارم استودیوی سه‌بعدی داس، محصول برای سکوی ویندوز ان‌تی بازنویسی شد و به “استودیوی سه‌بعدی مکس” تغییر نام داد. این نسخه نیز توسط گروه یوست خلق شد و توسط کنیتکس که در آن زمان بخش رسانه و سرگرمی آتودسک بود منتشر گردید.

آتودسک نرم‌افزار را پس از انتشار دومین بروزرسانی استودیوی سه‌بعدی مکس خرید و طی دو انتشار بعدی کل مراحل توسعه را خود شرکت به صورت داخلی انجام داد. بعدها نرم‌افزار تحت نام “تری‌دی‌اس مکس” توسط دیسکریت، یک شرکت نرم‌افزاری در مونترآل که آتودسک به تازگی خریداری کرده بود منتشر شد.

بعد از انتشار نسخهٔ هفتم، دوباره لوگوی آتودسک بر روی محصول قرار گرفت و نام رسمی به حالت کنونی (“آتودسک تری‌دی‌اس مکس”) درآمد.

  1. برای سفارش پروژه تری دی مکس بر روی دکمه سفارش پروژه که در انتهای همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید. کلیه پروژه  ها در سیستم سفارش 1.2.3 ثبت می گردند. این سیستم به منظور پیگیری راحت تر و دقیق تر سفارش ها طراحی شده است.
  2.  کارشناسان مهندسی معماری ۱.۲.۳ پروژه پس از بررسی دقیق محتوای پروژه، زمان و هزینه آن را تعیین می کنند که توسط ایمیل به اطلاع شما خواهد رسید.
  3.  پس از توافق بر موعد تحویل و هزینه انجام پروژه و پرداخت نیمی از هزینه انجام پروژه بعنوان پیش پرداخت، بلافاصله کار روی پروژه آغاز خواهد شد.
  • از آنجایی که انجام پروژه تخصصی 3ds Max با نرم افزارهای مختلف بوده که دارای  جزئیات متفاوت و گسترده ای است، هزینه انجام پروژه با توجه به ویژگی درخواستی شما متغیر خواهد بود. لذا باید توسط کارشناسان مهندسی معماری گروه ۱.۲.۳ پروژه بررسی و تعیین هزینه شود.
  • حتی الامکان سعی می شود که زمان انجام پروژه تری دی مکس با زمان پیشنهادی شما تنظیم گردد، اما در مواردی با توجه به نوع و حجم پروژه و ترافیک کاری گروه 1.2.3 پروژه نیاز به زمان بیشتری خواهد بود.
  • لذا شما همواره حداکثر زمان را در فرم سفارش پیشنهاد دهید.
  • مشتریان جدید یک دو سه پروژه می توانند برای حصول اطمینان از کیفیت پروژه انجام شده، ابتدا ۵۰% مبلغ تعیین شده توسط کارشناسان را برای شروع پروژه پرداخت نمایند. پس از پرداخت، کار روی پروژه آغاز می شود. 
  • کلیه پروژه تحویلی در گروه یک دو سه پروژه به مدت ۴۸ ساعت از زمان تحویل دارای گارانتی هستند، بدین معنی که در صورت وجود هرگونه ایراد یا اشکال مرتبط با سفارش شما، به صورت رایگان و در اسراع وقت اصلاح خواهند شد.

  • پس از ثبت سفارش شما در سیستم یک کد سفارش به آن اختصاص می یابد و یک ایمیل مبنی بر دریافت سفارش برای شما ارسال می شود. دریافت کد سفارش بدین منزله است که سفارش شما به دست ما رسیده و برای کارشناسان گروه ارسال شده است.
  • برای پیگیری سریع تر سفارش، بایستی ایمیل خود را به صورت روزانه بررسی فرمایید. (پوشه spam فراموش نشود، در موارد نادر ممکن است ایمیل ما به این پوشه رفته باشد.)
  • کلیه سفارش ها ظرف مدت حداکثر 24 ساعت پاسخ داده میشوند، در صورت عدم دریافت پاسخ می توانید در محیط کاربری وضعیت پروژه را پیگیری نمایید.
انجام پروژه تری دی مکس

آخرین پروژه های آموزشی تری دی مکس فروشگاه

برخی از سوالات متداول پروژه تری دی مکس

تعرفه انجام پروژه تری دی مکس چقدر است؟

به طور کلی نمیتوان یک تعرفه خاص برای پروژه های 3ds max اعلام نمود، اما معمولا قیمت گذاری بر اساس حجم پروژه و مدت زمان موردنیاز برای تکمیل آن اعلام میشود.

زمان انجام یک پروژه تری دی مکس چقدر است؟

مدت زمان دقیق بر اساس حجم پروژه و خواسته ها و پس از بررسی اعلام می شود.

آیا برای ثبت سفارش و ارزیابی پروژه 3ds max بایستی هزینه ای پرداخت کنم؟

خیر، کلیه سفارشها در یک دو سه پروژه رایگان ارزیابی و اعلام هزینه میشوند.

ضمانت منطبق بودن پروژه تری دی مکس با درخواست به چه صورت است؟

پس از تحویل پروژه 48 ساعت زمان بررسی دارید و پس ازین مدت مبلغ برای مجری واریز خواهد شد و در خلال این مدت کلیه اصلاحات رایگان می باشد.

پروژه 3ds max از قبل آماده شده هم وجود دارد؟

بله، صدها پروژه مهندسی تری دی مکس از پیش آماده شده در فروشگاه با قیمت مناسب قابل خرید می باشد که بصورت آنی پس از خرید در دسترس خواهد بود.

چطور به عنوان متخصص 3ds max مشغول به کار شوم و پروژه بگیرم؟

درصوتیکه در یکی از نرم افزارهای تخصصی رشته تری دی مکس مهارت دارید، میتوانید از صفحه همکاری رزومه خود را ارسال نموده و به عنوان همکار ما مشغول به کار شوید.

کلیه حقوق برای یک دو سه پروژه محفوظ است. هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. 1402-1391
بیش از 30% تخفیف ویژه محصولات آموزشی فروشگاه !ورود به فروشگاه
+