انجام پروژه رویت

انجام پروژه رویت توسط مجریان و فریلنسرهای یک دو سه پروژه

آموزش تخصصی نرم افزار رویت، طراحی و مدلسازی و انجام پروژه تاسیسات ساختمانی و صنعتی

  • انجام پروژه معماری، طراحی داخلی، طراحی دکوراسیون با رویت

  • انجام پروژه عمران و تأسیسات با رویت

  • طراحی و مدلسازی با رویت

  • مدلسازی ۴ بعدی با رویت

8+

پروژه آموزشی رویت
برای مشاهده نمونه پروژه های انجام شده انتهای همین صفحه را ببینید.

تضیمن کیفیت پروژه رویت
بلغ پرداختی شما پس از 48 ساعت برای مجری واریز خواهد شد و درصورت وجود ایراد و اطلاع دراین بازه زمانی بصورت رایگان تصحیح خواهد شد.

ساخت فایل راهنما و آموزش
درصورت سفارش شما، در انجام پروژه REVIT، فایل داکیومنت و راهنما بصورت ورد، صوتی و یا ویدیویی ساخته خواهد شد.

16/7

پشتیبانی 7 روز هفته و روزانه 16 ساعت توسط سامانه آنلاین و خطوط تلفنی

اتودسک رویت (به انگلیسیAutodesk Revit) نرم‌افزار مدل‌سازی اطلاعات ساختمان است که برای استفادهٔ مهندسان معمار، عمران و تأسیسات کاربرد دارد و برای مدل‌سازی سه‌بعدی و ترسیم جزئیات ساختمانی استفاده می‌شود. این برنامه به کاربران توان طراحی ساختمان و سازه و مولفه‌های آن به صورت سه بعدی، یادداشت و علامت‌گذاری با عناصر دوبعدی و دسترسی اطلاعات ساختمانی از پایگاه داده‌های مدل ساختمان را می‌دهد.

رویت قادر به گردآوری اطلاعات و مدل‌سازی ساختمان به گونه‌ای ۴ بعدی (قابلیت مدیریت مالی و هزینه تولید و مصرف بر پایه زمان علاوه بر ترسیم سه بعدی را ۴D BIM می‌نامند) با ابزاری برای طرح‌ریزی و ردیابی طبقات مختلف در شیوه زندگی ساختمان، از مفهوم تا ساخت و ویرانی پس از آن است. رقیب اصلی نرم‌افزار رویت در بازار تکلا استراکچرز و آرشیتکچرال دسکتاپ می‌باشد.

انجام پروژه رویت

محیط نرم‌افزار Revit

انجام پروژه رویت

محیط نرم‌افزار Revit

این نرم‌افزار دارای سه نسخهٔ معماری، عمران و تأسیسات است که بر روی سیستم عامل ویندوز اجرا می‌شوند و با استفاده از افزونه BootCamp بر روی سیستم عامل مک نیز نصب خواهد شد. این برنامه هم روی پردازشگرهای ۶۴ بیت و هم ۳۲ بیت اجرا می‌شود. چند ویژگی مهم این نرم‌افزار به شرح زیر است:

  1. سادگی و سرعت یادگیری آن
  2. افزایش سرعت و دقت ترسیم و همچنین تغییر نقشه‌ها
  3. ترسیم هم‌زمان ۳بعدی و ۲ بعدی نقشه‌های ساختمان
  4. تبدیل سریع نقشه‌های فاز ۱ به نقشه‌های فاز ۲
  5. ارتباط هم‌زمان نقشه‌های معماری با نقشه‌های سازه و تأسیسات و اعمال هم‌زمان تغییرات بین این نقشه‌ها
  6. حذف خطاهای انطباق نماها و پلانها و مقاطع
  7. امکان انجام مطالعات اقلیمی (نور و سایه) بر روی ساختمان
  8. امکان تعریف استانداردهای ساخت در تجهیزات ساختمان
  9. محاسبه متره ساختمان و تغییر سریع آن در صورت تغییر نقشه‌ها
  10. قابلیت ارتباطی با دیگر نرم‌افزارهای BIM از طریق IFC و نیز اتوکد، ۳Dmax (ورودی و خروجی)
  11. امکان طراحی حجمی و تبدیل آن به نقشه‌های اجرایی
انجام پروژه رویت

محیط نرم‌افزار Revit

نام‌گذاری

این نرم‌افزار به علت قدرت بالای خلق اثر در نرم‌افزارهای مهندسی از ریشهٔ revitalization :به معنای حیات بخش و زندگی آفرین و revitalize: به معنای تجدید حیات و قدرت و زندگی تازه دادن (به)، باز زنده ساختن گرفته شده‌است.

(منبع: ویکی پدیا)

  1. برای سفارش پروژه رویت  بر روی دکمه سفارش پروژه که در انتهای همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید. کلیه پروژه  ها در سیستم سفارش 1.2.3 ثبت می گردند. این سیستم به منظور پیگیری راحت تر و دقیق تر سفارش ها طراحی شده است.
  2.  کارشناسان مهندسی عمران ۱.۲.۳ پروژه پس از بررسی دقیق محتوای پروژه، زمان و هزینه آن را تعیین می کنند که توسط ایمیل به اطلاع شما خواهد رسید.
  3.  پس از توافق بر موعد تحویل و هزینه انجام پروژه و پرداخت نیمی از هزینه انجام پروژه بعنوان پیش پرداخت، بلافاصله کار روی پروژه آغاز خواهد شد.
  • از آنجایی که انجام پروژه تخصصی REVIT با نرم افزارهای مختلف بوده که دارای  جزئیات متفاوت و گسترده ای است، هزینه انجام پروژه با توجه به ویژگی درخواستی شما متغیر خواهد بود. لذا باید توسط کارشناسان مهندسی برق گروه ۱.۲.۳ پروژه بررسی و تعیین هزینه شود.
  • حتی الامکان سعی می شود که زمان انجام پروژه رویت با زمان پیشنهادی شما تنظیم گردد، اما در مواردی با توجه به نوع و حجم پروژه و ترافیک کاری گروه 1.2.3 پروژه نیاز به زمان بیشتری خواهد بود.
  • لذا شما همواره حداکثر زمان را در فرم سفارش پیشنهاد دهید.
  • مشتریان جدید ۱.۲.۳ پروژه می توانند برای حصول اطمینان از کیفیت پروژه انجام شده، ابتدا ۵۰% مبلغ تعیین شده توسط کارشناسان را برای شروع پروژه پرداخت نمایند. پس از پرداخت، کار روی پروژه آغاز می شود. 
  • کلیه پروژه تحویلی در گروه ۱.۲.۳ پروژه به مدت ۴۸ ساعت از زمان تحویل دارای گارانتی هستند، بدین معنی که در صورت وجود هرگونه ایراد یا اشکال مرتبط با سفارش شما، به صورت رایگان و در اسراع وقت اصلاح خواهند شد.

  • پس از ثبت سفارش شما در سیستم یک کد سفارش به آن اختصاص می یابد و یک ایمیل مبنی بر دریافت سفارش برای شما ارسال می شود. دریافت کد سفارش بدین منزله است که سفارش شما به دست ما رسیده و برای کارشناسان گروه ارسال شده است.
  • برای پیگیری سریع تر سفارش، بایستی ایمیل خود را به صورت روزانه بررسی فرمایید. (پوشه spam فراموش نشود، در موارد نادر ممکن است ایمیل ما به این پوشه رفته باشد.)
  • کلیه سفارش ها ظرف مدت حداکثر 24 ساعت پاسخ داده میشوند، در صورت عدم دریافت پاسخ می توانید در محیط کاربری وضعیت پروژه را پیگیری نمایید.
انجام پروژه رویت

آخرین پروژه های آموزشی REVIT فروشگاه

برخی از سوالات متداول پروژه رویت

تعرفه انجام پروژه رویت چقدر است؟

به طور کلی نمیتوان یک تعرفه خاص برای پروژه های REVIT اعلام نمود، اما معمولا قیمت گذاری بر اساس حجم پروژه و مدت زمان موردنیاز برای تکمیل آن اعلام میشود.

زمان انجام یک پروژه REVIT چقدر است؟

مدت زمان دقیق بر اساس حجم پروژه و خواسته ها و پس از بررسی اعلام می شود.

آیا برای ثبت سفارش و ارزیابی پروژه رویت بایستی هزینه ای پرداخت کنم؟

خیر، کلیه سفارشها در یک دو سه پروژه رایگان ارزیابی و اعلام هزینه میشوند.

ضمانت منطبق بودن پروژه REVIT با درخواست به چه صورت است؟

پس از تحویل پروژه 48 ساعت زمان بررسی دارید و پس ازین مدت مبلغ برای مجری واریز خواهد شد و در خلال این مدت کلیه اصلاحات رایگان می باشد.

پروژه رویت از قبل آماده شده هم وجود دارد؟

بله، صدها پروژه مهندسی REVIT از پیش آماده شده در فروشگاه با قیمت مناسب قابل خرید می باشد که بصورت آنی پس از خرید در دسترس خواهد بود.

چطور به عنوان متخصص رویت مشغول به کار شوم و پروژه بگیرم؟

درصوتیکه در یکی از نرم افزارهای تخصصی رشته رویت مهارت دارید، میتوانید از صفحه همکاری رزومه خود را ارسال نموده و به عنوان همکار ما مشغول به کار شوید.

کلیه حقوق برای یک دو سه پروژه محفوظ است. هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. 1402-1391
بیش از 30% تخفیف ویژه محصولات آموزشی فروشگاه !ورود به فروشگاه
+