انجام پروژه فتوشاپ

انجام پروژه فتوشاپ توسط مجریان و فریلنسرهای یک دو سه پروژه

آموزش تخصصی فتوشاپ، کلیه امور طراحی نظیر طراحی ست اداری، سربرگ، کارت ویزیت، تراکت و بنر و …

  • انجام کلیه پروژه گرافیکی با فتوشاپ

  • انجام طراحی صنعتی با فتوشاپ آنلاین

  • ویرایش عکس و تولید عکس با فتوشاپ آنلاین

  • آموزش تخصصی نرم افزار فتوشاپ بصورت آنلاین

  • طراحی کارت ویزیت، لوگو، تراکت، سربرگ، ست اداری، پوستر و امور تبلیغاتی

  • امکان ارائه فایلهای لایه باز با فرمت PSD با فتوشاپ

تضیمن کیفیت پروژه photoshop
مبلغ پرداختی شما پس از 48 ساعت برای مجری واریز خواهد شد و درصورت وجود ایراد و اطلاع دراین بازه زمانی بصورت رایگان تصحیح خواهد شد.

ساخت فایل راهنما و آموزش
درصورت سفارش شما، در انجام پروژه فتوشاپ ، فایل داکیومنت و راهنما بصورت ورد، صوتی و یا ویدیویی ساخته خواهد شد.

16/7

پشتیبانی 7 روز هفته و روزانه 16 ساعت توسط سامانه آنلاین و خط اختصاصی 6 رقمی

ه صورت خلاصه فتوشاپ یک نرم افزار جهت ویرایش عکس، ترکیب عکس و  همینطور ساختن عکس از ابتدا می باشد. تولید کننده این نرم افزارشرکت ادوبی است که یکی از بزگترین شرکت های تولید کننده نرم افزاری و بهترین شرکت تولید کننده نرم افزار های گرافیکی است.

در کل فتوشاپ کاربرد های بسیار زیاد و مختلفی دارد و قطعا هر کسی که به انجام کارهای گرافیکی کامپیوتری می پردازد به این نرم افزار احتیاج دارد. از کاربرد های آن می توان استفاده در چاپخانه ها، طراحی وب، طراحی دیجیتال، متحرک سازی و تمامی کارهایی که به گرافیک مربوط می شود نام برد. آخرین نسخه از فتوشاپ در تاریخ ۱۲ آبان ۱۳۹۵ معرفی شده است که با نامAdobe  Photoshop CC 2017 شناخته می شود.

برعکس ایلوستریتور که یک نرم افزار برداری است و از ریاضیات برای محاسبات خود پیروی می کند، فتوشاپ نرم افزاری پیکسلی است و محاسبات آن بر اساس پیکسل ها محاسبه می شود (تفاوت تصاویر برداری و پیکسلی). همانطور که گفتیم فتوشاپ یکی از محصولات شرکت ادوبی می باشد بدین صورت این نرم افزار با دیگر نرم افزارهای گرافیکی این شرکت نظیر ایلوستریتور (Illustrator‎)، پریمیر (Premiere)، افتر افکت (After Effects) و بریج (Bridge) دارای ارتباط قوی است و می توان فایل لایه باز این نرم افزار را در آنها استفاده کرد و بلعکس. منبع: seadesign

  1. برای سفارش انجام پروژه فتوشاپ بر روی دکمه سفارش پروژه که در انتهای همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید. کلیه پروژه  ها در سیستم سفارش ثبت می گردند. این سیستم به منظور پیگیری راحت تر و دقیق تر سفارش ها طراحی شده است.
  2.  کارشناسان  یک دو سه پروژه پس از بررسی دقیق محتوای پروژه، زمان و هزینه آن را تعیین می کنند که توسط ایمیل به اطلاع شما خواهد رسید.
  3.  پس از توافق بر موعد تحویل و هزینه انجام پروژه و پرداخت نیمی از هزینه انجام پروژه بعنوان پیش پرداخت، بلافاصله کار روی پروژه آغاز خواهد شد.

درصورتیکه تمایل به چاپ آنلاین کارهای  فتوشاپی خود دارید، میتوانید به سایت پرینت رنگی ارزان مراجعه نمایید.

  • تعرفه انجام پروژه فتوشاپ بر اساس موضوع، حجم و زمان درخواستی انجام پروژه تعیین می گردد.
  • حتی الامکان سعی می شود که زمان انجام پروژه فتوشاپ با زمان پیشنهادی شما تنظیم گردد، اما در مواردی با توجه به نوع و حجم پروژه و ترافیک کاری یک دو سه پروژه نیاز به زمان بیشتری خواهد بود.
  • لذا شما همواره حداکثر زمان را در فرم سفارش پیشنهاد دهید.
  • مبلغ پرداختی شما 48 ساعت پس از تحویل پروژه و درصورت نبود ایراد به حساب مجری واریز خواهد شد
  • در صورت وجود هرگونه ایراد یا اشکال مرتبط با سفارش شما و اطلاع در این بازه زمانی، به صورت رایگان و در اسرع وقت اصلاح خواهند شد.
  • پس از ثبت سفارش شما در سیستم یک کد سفارش به آن اختصاص می یابد و یک ایمیل مبنی بر دریافت سفارش برای شما ارسال می شود. دریافت کد سفارش بدین منزله است که سفارش شما به دست ما رسیده و برای کارشناسان گروه ارسال شده است.
  • برای پیگیری سریع تر سفارش، بایستی ایمیل خود را به صورت روزانه بررسی فرمایید. (پوشه spam فراموش نشود، در موارد نادر ممکن است ایمیل ما به این پوشه رفته باشد.)
  • کلیه سفارش ها ظرف مدت حداکثر 24 ساعت پاسخ داده میشوند، در صورت عدم دریافت پاسخ می توانید در محیط کاربری وضعیت پروژه را پیگیری نمایید.
انجام پروژه فتوشاپ photoshop

آخرین محصولات آموزشی اضافه شده به فروشگاه

برخی از سوالات متداول پروژه فتوشاپ

تعرفه انجام پروژه فتوشاپ چقدر است؟

به طور کلی نمیتوان یک تعرفه خاص برای پروژه های photoshop اعلام نمود، اما معمولا قیمت گذاری بر اساس حجم پروژه و مدت زمان موردنیاز برای تکمیل آن اعلام میشود.

زمان انجام یک پروژه فتوشاپ چقدر است؟

مدت زمان دقیق بر اساس حجم پروژه و خواسته ها و پس از بررسی اعلام می شود.

آیا برای ثبت سفارش و ارزیابی پروژه photoshop بایستی هزینه ای پرداخت کنم؟

خیر، کلیه سفارشها در یک دو سه پروژه رایگان ارزیابی و اعلام هزینه میشوند.

ضمانت منطبق بودن پروژه فتوشاپ با درخواست به چه صورت است؟

پس از تحویل پروژه 48 ساعت زمان بررسی دارید و پس ازین مدت مبلغ برای مجری واریز خواهد شد و در خلال این مدت کلیه اصلاحات رایگان می باشد.

پروژه فتوشاپ از قبل آماده شده هم وجود دارد؟

بله، صدها پروژه مهندسی photoshop از پیش آماده شده در فروشگاه با قیمت مناسب قابل خرید می باشد که بصورت آنی پس از خرید در دسترس خواهد بود.

چطور به عنوان متخصص photoshop مشغول به کار شوم و پروژه بگیرم؟

درصوتیکه در یکی از نرم افزارهای تخصصی رشته فتوشاپ مهارت دارید، میتوانید از صفحه همکاری رزومه خود را ارسال نموده و به عنوان همکار ما مشغول به کار شوید.

کلیه حقوق برای یک دو سه پروژه محفوظ است. هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. 1402-1391
بیش از 30% تخفیف ویژه محصولات آموزشی فروشگاه !ورود به فروشگاه
+