توضیحات
شبیه سازی آموزشی مقاله تخمین کانال با پیچیدگی کم و یکسان سازی توربو برای کانال های فرکانس بالا با متلب
چکیده مقاله:
یک الگوریتم تخمین کانال با پیچیدگی کم برای بهبود عملکرد دو فرمت استاندارد فرکانس بالا MIL-STD-188-110B استاندارد C و استاندارد STANAG 4285 پیشنهاد شده است. در الگوریتم تخمینی پیشنهادی، پاسخ امپدانس کانال به عنوان زمان خطی مدل سازی می شود تابع در یک قاب و حداقل معیار مربع تصویب می شود. با استفاده از CIR های تخمین زده شده، نویسندگان مطالعه و مقایسه عملکرد BER و پیچیدگی سه طرح ترازبندی توربو (TEQ)، از جمله حداقل خطای متوسط مربع (MMSE)، MMSE با مقیاس بازخورد تصمیم گیری (DFE) (MMSE-DFE) و گیرنده های توربو تداخل نرم افزاری-بازخورد (SFIC). سپس نویسندگان یک طرح ترکیبی TEQ را پیشنهاد می کنند که با استفاده از مقادیر MMSE-DFE برای تکرار اول و مقادیر SFIC برای بقیه پیشنهاد می شود. نتایج شبیه سازی نشان می دهد که الگوریتم تخمین کانال پیشنهاد شده به خوبی عمل می کند و طرح های TEQ بهبود قابل توجهی را در مقایسه با گیرنده غیر تکراری تحقق می بخشند. علاوه بر این، طرح ترکیبی پیشنهاد شده TEQ بهترین ترکیب بین BER و پیچیدگی استاندارد MIL-STD-188-110B Appendix C را در بر دارد، در حالی که طرح SFIC-TEQ برای استاندارد STANAG 4285 مطلوب است.
شبیه سازی آموزشی مقاله تخمین کانال با پیچیدگی کم و یکسان سازی توربو برای کانال های فرکانس بالا با متلب توسط کارشناسان گروه ۱.۲.۳ پروژه پیاده سازی گردیده و به تعداد محدودی قابل فروش می باشد.
- فایلهای پروژه به صورت کامل پس از خرید فایل بلافاصله در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.