توضیحات
عنوان: نورومارکتینگ( کاربرد علوم مربوط به عصب شناسی در بازاریابی)
- بازاریابی عصبی چیست؟
- هدف بازاریابی عصبی
- مشکل ازدیاد پیامهای تبلیغاتی
- خرید از فروشنده نامناسب
- خرید موبایل با برند ناآشنا
- خرید از سایتی که جعلی به نظر میرسد
- آیا بازاریابی عصبی در کسبوکارهای کوچک قابل استفاده است؟
- قصه از کجا شروع شد؟
- آنچه مشتریان درباره سلیقه خود میگویند با خریدهای آنها سازگار نیست!
- ورود به مغز انسان و برملا شدن راز
- مقایسه الگوها
- سه بخش اصلی مغز
- تصمیمات خرید
- مقصود از بازاریابی چیست؟
- ما چقدر از عوامل تاثیرگذار روی تصمیمات مان آگاه هستیم؟
- بهترین راه تصمیم گیری چیست؟
- مدل پایه نحوه انجام نورومارکتینگ
- استفاده از سه مغز در تصمیم گیری
- شش ویژگی مغز قدیم
- نورومارکتینگ چه چیزی را می سنجد؟
- ابزارها
- ترجمه معیارهای حیاتی انسان به زبان کاربردی بازار
- تحلیل تبلیغ
- نتایج نورومارکتینگ
- کاربرد نورومارکتینگ
- بازاریابی عصبپایه شناخت دکمههای فروش در ذهن مشتری
- برین فلوئنس 100 راه برای اقناع و متقاعد ساختن مصرف کنندگان با نورومارکتینگ
- خریدشناسی راست و دروغ رفتار مشتریها در خرید
- «مغز و کسب و کار دانش عصبشناسی رهبران بزرگ»
بازاریابی عصبی چیست؟
بازاریابی عصبی اخیرا مورد توجه فراوانی قرار گرفته است. این علم جدید تلفیق دو علم بازاریابی و عصبشناسی است. بازاریابی عصبی درک عملکرد مغز بدون وارد شدن در جزئیات پیچیده آن است تا از آن برای بهبود عملیات بازاریابی استفاده کنیم.
هدف بازاریابی عصبی
هدف بازاریابی عصبی انتقال بهتر پیامهای بازاریابی به دیگران و افزایش احتمال خرید توسط مخاطب است. در نتیجه بودجه بازاریابی و تبلیغات کاهش مییابد.
مشکل ازدیاد پیامهای تبلیغاتی
حتما قبول دارید که بازاریابی و تبلیغات بسیار سختتر شده است. همکاران و رقیبان شما احتمالا آن قدر زیاد هستند که مدام حواس مشتریان را پرت میکنند. پیامهای بازاریابی کمرنگتر شده است. توجه به تبلیغات کمتر شده است. حال اگر کسبوکاری کوچک با بودجه محدود تبلیغاتی دارید چگونه میتوانید توجه مشتریان احتمالی را به خود جلب کنید و حتی باعث شوید از شما خرید کنند؟ شاید پاسخ این پرسش در بازاریابی عصبی نهفته باشد.
خرید از فروشنده نامناسب
فرض کنید وارد فروشگاهی میشوید و از همان ابتدا احساس خوبی نسبت به فروشگاه ندارید. فروشنده بدون توجه به ورود شما به صحبت خود با تلفن ادامه میدهد و وانمود میکند شما را ندیده است. سپس با لحنی توهینآمیز با شما صحبت میکند و وقتی سؤالی فنی درباره محصول میپرسید میگوید: روی جعبه نوشته شده است، خودتان بخوانید! چقدر احتمال دارد از چنین فروشگاهی خرید کنید؟ شاید از خرید منصرف شوید.
خرید موبایل با برند ناآشنا
برای خرید موبایل به فروشگاه مراجعه میکنید. فروشنده سعی میکند برندی را به شما بفروشد که تا به حال اسمش را نشنیدهاید. اسم آن بسیار عجیب و ناآشنا است. فروشنده به شما ثابت میکند تمام مشخصات فنی این موبایلِ ناشناخته بهتر از موبایلی است که شما میخواستید. حتی قیمتش هم بسیار ارزانتر است.
توجه:
- برای دانلود فایل پاورپوینت لطفا اقدام به خرید فرمایید.
- پس از خرید بلافاصله لینک دانلود فایل برای شما ایمیل خواهد شد.
سفارش پاورپوینت دلخواه
به منظور سفارش پاورپوینت با جزئیات دلخواه خود بر روی کلید زیر کلیک نمایید.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.