توضیحات
عنوان: فروش مستقیم در بازار لوازم آرایشی تایلند
- مقدمه
- فروش مستقیم
- برنامه بازاریابی
- آمیخته محصول (میس تین)
- استراتژی قیمت گذاری (میس تین)
- استراتژی توزیع( میس تین)
- استرتژی تبلیغ (میس تین)
- عملیات فروش مستقیم (میس تین)
- رقبای اصلی )میس تین(
- نقاط قوت (میس تین)
- فرصت های بازار (میس تین)
- تهدیدات بازار (میس تین)
- آینده میس تین
- پیشنهادات
مقدمه
میس تین از زمان شروع در سال 1991 برای تبدیل شدن به برند برتر در زمینه فروش مستقیم در بازار لوازم آرایشی تایلند قدم برداشته است.
موفقیت میس تین این امکان را به شرکت Better Way داده است تا تلاش هایش در سایر کشورها، از جمله در آسیا، اروپا، خاورمیانه و آفریقا را گسترش دهد. در حال حاضر Better Wayدر پی گسترش هرچه بیشتر عملیات های خود، احتمالا در کشورهای غربی و چین است
فروش مستقیم
فروش مستقیم
دکتر آمورنته دئرووآناونگ، سلطان فروش مستقیم تایلند، Better Way را با همکاری Chokwatana
Boonyakiat در سال 1988 تأسیس کرد.
فروش مستقیم بیش از 60 درصد از بازار را به خود اختصاص داده و روش ترجیحی فروش و توزیع لوازم آرایشی در تایلند است.
میس تین و Better Way به سرعت به رهبر بازار فروش مستقیم لوازم آرایشی تایلند تبدیل شدند . پاورپوینت آماده
جایگاهی که از سال 1997 تاکنون حفظ کرده است.
برنامه بازاریابی
برنامه بازاریابی
شرکت میس تین تقریبا 10 درصد از درآمد خود را صرف بازاریابی می کند و برای افزایش بودجه بازاریابی خود به عنوان شرکت در حال رشد برنامه ریزی می کند.
نگرانی های اصلی :
موقعیت های سیاسی در کشورهایی که شرکت در آنجا به تجارت می پردازد
نوسان جهانی قیمت نفت (نفت یک عنصر سازنده در بسیاری از لوازم آرایشی است)
بلایای طبیعی همچون سیل و طوفان
توجه:
- برای دانلود فایل پاورپوینت لطفا اقدام به خرید فرمایید.
- پس از خرید بلافاصله لینک دانلود فایل برای شما ایمیل خواهد شد.
سفارش پاورپوینت دلخواه
به منظور سفارش پاورپوینت با جزئیات دلخواه خود بر روی کلید زیر کلیک نمایید.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.