توضیحات
عنوان: شبکه های اجتماعی و بازاریابی
- چکیده
- مقدمه
- پیشینه پژوهش
- روش پژوهش
- چرخه مدیریت دانش
- نگهداری دانش
- سازمان دهی دانش
- آماده سازی داده های نیمه ساختاریافته
- ذخیره دانش
- طبقه بندی کاربران تأثیر گذار براساس موضوع
- مجموعه داده Yahoo meme
- کاربران تأثیرگذار در مجموعه داده Yahoo Meme برای موضوع ورزشی
- ارزیابی عملکرد
- بحث و نتیجه گیری
چکیده
شبکه های اجتماعی در حوزه های مختلف کاربردهای متنوعی دارند، یکی از این حوزه ها بازار یابی می باشد. بازاریابها تمایل دارند که مشتریان را با هزینه های کمتر جذب محصولات جدیدشان کنند، از طرفی در آمد خود را نیز از فروش محصول افزایش دهند. اخیرا بازاریاب ها به دنبال مشتریانی در رسانه های اجتماعی هستند که بیشترین تأثیر را بر روی سایر مشتریان داشته باشند. آن ها می توانند با نظرهایشان نسبت به یک محصول جدید، بر روی ایده سایر مشتریان دیگر تأثیر بگذارند.
مقدمه
اخیرا کسب و کارها، در راستای ارضای نیازمندیهای مشتری، ساختار تولیدات، خدمات و ابزار بازاریابی خود را نوسازی کرده اند. کسب و کارها برای غلبه بر تغییرات مستمر در محیط و نیازمندی های بازار باید از استراتژی های نوآورانه برای بازاریابی، تبلیغ و ارائه سرویس دهی به مشتری استفاده کنند.
یکی از ابزارهای قدرتمند برای بازاریابی و تبلیغات، رسانه های اجتماعی می باشد، سرعت انتشار مطالب در این رسانه ها به قدری زیاد است که کاربران با کمترین زمان ممکن کاربران دیگر را در جریان آخرین پست های منتشر شده قرار می دهند.
پیشینه پژوهش
در فعالیت های به اشتراک گذاری دانش را روی پاسخ های یاهو و مشخصات مورد علاقه کاربران مطالعه کردند. آنها ویژگی های کاربر و مشخصات جواب را با یکدیگر ترکیب کردند تا یک جواب خاص را که بهترین جواب توسط کاربرانی که سوالاتی را بر روی صفحات شبکه های اجتماعی مطرح کرده اند، پیشگویی کنند، در روش های بانظارت موجود برای تخمین کیفیت محتوا در یک انجمن پرسش و پاسخ مورد بحث قرار گرفت. بر پایه ارتباط قوی دو طرفه بین شهرت کاربر و محتوای تولید شده توسط آنها بود. آنها یک روش نیمه نظارتی را برای تشخیص محتوایی با کیفیت بالا بهبود دادند. در اغلب، مطالعاتی را بررسی کردند که کاربران نیاز به رأی دادن به نشریاتی که مفید هستند دارند. بدین منظور به تعریف معیار مفید بودن نشریه پرداخته شد. اما اکثر نشریه – روی خط رأیها را دریافت نمی کردند و این بدان معنا نبود که آنها مفید نیستند. آنها سه نوع از ویژگیهای نشریه (بنیادی، سبکی و معنایی) را انتخاب کردند. انجام پاورپوینت
توجه:
- برای دانلود فایل پاورپوینت لطفا اقدام به خرید فرمایید.
- پس از خرید بلافاصله لینک دانلود فایل برای شما ایمیل خواهد شد.
سفارش پاورپوینت دلخواه
به منظور سفارش پاورپوینت با جزئیات دلخواه خود بر روی کلید زیر کلیک نمایید.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.