توضیحات
عنوان فارسی: تولید و چرخش محصولات
عنوان انگلیسی مقاله ترجمه شده:
Production and Circulation of Products
تولید و چرخش محصولات
چگونه یک ایده تبدیل به یک محصول خلاق می شود؟ چگونه آن را از ذهن
یک طراح به قفسه های یک فروشگاه، یا از یک مکالمه بین یک نویسنده
و تولید کننده به امواج رادیو و تلویزیون منتقل کرد؟ چگونه لحن یک موسیقیدان که با خودش زمزمه می کند به دانلودی در
پلیر کسی تبدیل می شود.؟ چه افراد، مکان ها و فعالیت هایی
در تولید و گردش محصولات خلاقانه درگیر هستند و دقیقا منظور ما از اینکه میگوئیم محصول چیست؟ اینها یسری از سوالاتی
هستند که قرار است به آنها پاسخ داده شود.
در فصل 6 ما چگونگی ساخت صنایع خلاقانه ، روبرو شدن با محصولات ملموس و نامشهود و اینکه چطور به یکی از چهار دسته کلیدی دست یافتند را بررسی میکنیم. اصل خلاقیت، محتوا یخلاقانه، تجربیات خلاقانه یا خدمات خلاقانه . هر یک از این گروه ها از طریق نمونه هایی از طراح مد، دیزنی لند مجلات vice و monocle و ساخت موسیقی رقص توضیح داده می شود.
این مجموعه صحنه ها برای فصل 7، جائیکه ما به پیچیدگی های تحقیق خلاقانه ، تولید و توسعه از نقطه نظر خود سازندگان، طراحی یک کفش بدون محصولات حیوانی، ساخت مستند در قزاقستان، اقتباس از رمان نهایی ناتمام دیکنز برای تلویزیون و سوال چندساله اینکه چطور نوازندگان پول در می آورند نگاه میکنیم.
در نهایت در فصل 8 ما به گردش اینکه چطور محصولات و خدمات خلاقانه به بازار عرضه و توزیع می شود نگاه می کینیم. این مسیر یک راه طولانی از ایده ها و دستان مشتاق تا ساخت و مصرف انبوه بازار است
فصل 6
تولید کنندگان خلاق و محصولات
آنچه که افراد مشغول به کار در صنایع خلاقانه درست یا خلق میکنند چیست؟ ابتدا ما باید یادآور شویم که همه آثار محسوس فیزیکی آنچه را که ما لمس میکنیم، میشنویم یا میبینیم یا می چشیم نیست. طراح جاناتان سندز تعریفی در خصوص صنایع خلاقانه بیان میکند که در پایان روز کاری باید چیزی که شما صبح وارد شدید و دیدید وجود نداشته باشد. این چیز جدید ممی تواند یک بیان خلاق از نوع به خصوص خود باشد اما همچنین می توتند به شکلی پیچیده تر باشد که زمان زیادی بهرای سسساخت آن برده باشد . مثل یک فیلم یا بازی کامپیوتری. همانطور که در فصل 7 میبینیم میتواند نوعی تجریبه یا سرویسی خلاق از آنچه فرد اجرا کرده باشد.
کالاهای خلاقانه و سرویس ها
ملموس و ناملموس
راه های مختلفی از تعریف و فهم هردو عبارت اینکه چه صنایع خلاقانه ای می توان ساخت یا اینکه چه کسی میتواند در صنایع خلاقانه کار کند، وجود دارد. مهم این است که بدانیم این دسته بندی ها ثابت نیستند و همواره تللاش این است که فهم بهتری در راستای بخش اقتصادی ایجاد شود که به صورت مداوم د رحال تغییر و توسعه است. فناوری های جدید، روندها ، مد و کسب و کار در همه اوقات در حال خلق صنایع و مطالعه پیرامون آنهاست.
تنوع زیادی از فعالیت های فرهنگی و خلاق وجود دارد که می تواند زیر چتر گسترده ای از صنایع خلاقانه جمع آوری شود. این یک چالش برای دولت، سیاست گذاران وس ازمان های بین المللی از جمله ایالات متحده است . مهم این است که تخصص و محصولات صنایع خلاقانه به سادگی تجملات و اقتصادهای توسعه یافته جهان نیستند. کاملا برعکس آنها مناطق مهم اقتصادی جهان هستند که در قسمت اول دیدیم. این تنوع بزرگ یکی از دلایل این است که چرات بنیاد ملی بریتانیا برای علوم، تکنولوژِ و هنر که به عنوان طبقه بندی از انواع صنایع خلاقانه پیشنهاد کرده است. بجای اینکه به محصولات نهایی ( مثل یک فیلم یا راهنمای تور) نگاه کنیم ، ما nesta را در صنایع خلاقانه بصورت فردی و در قالب چهار سبک مختلف و راه های پیگیری آن دنبال می کنیم: اصل سازندگان تولید، محتوای تولیدکنندگان خلاق، تجارب تولید کنندگان خلاق و سرویس های آنها.
توجه:
- برای دانلود فایل word کامل ترجمه از گزینه افزودن به سبد خرید بالا استفاده فرمایید.
- لینک دانلود فایل بلافاصله پس از خرید بصورت اتوماتیک برای شما ایمیل می گردد.
به منظور سفارش ترجمه تخصصی مقالات خود بر روی کلید زیر کلیک نمایید.
سفارش ترجمه مقاله
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.