توضیحات
عنوان: نقش طراحی ، پوشش پرسنل، موسیقی، بو و دیگر عوامل محیطی در جذب و نگهداشت مشتریان کلینیک زیبایی
- چکیده
- مقدمه
- ۸ نکته برای مکان و فضای کلینیک زیبایی
- طراحی معماری و دکوراسیون داخلی کلینیک زیبایی
- نکات طراحی اتاق استریل کلینیک پوست
- طراحی کلینیک زیبایی
- استفاده از نور طبیعی
- نورپردازی زیبا و متمایز
- ایجاد فرم های سیال و پویا در طراحی داخلی کلینیک های لوکس
- بازی با سطوح دیواره ها
- اتاق عمل
- اندازه اتاق عمل
- سقف و دیوار های اتاق عمل
- کف اتاق عمل
- نورو روشنایی اتاق عمل
- سیستم تهویه اتاق عمل
- طرح فیزیکی اتاق عمل
- منابع
چکیده:
در بازاریابی ارتباطی به ایجاد روابط بلند مدت و متقابل با افراد، سازمان ها و گروه های ذینفع اشاره می شود و از طریق ارتباطات موثر سعی در حفظ و نگهداری روابط با این گروه ها می شود. بازاریابی ارتباطی، صرفا به دنبال آن نیست که خدمات را در مکان، زمان و قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد بلکه به دنبال چنان روابطی با بازار هدف است که مجددا از تالار، تماشاخانه، سازمان، شرکت و … استقبال شود و دیگران به این کار ترغیب شوند، مشتریان بیشتری حفظ و مشتریان کمتری از دست داده شود
جالب است بدانید که ۷۲% علت انتخاب یک سالن از طرف مشتری به اخلاق، ادب، رفتار و ارتباطات پرسنل و مدیریت سالن زیبایی با مشتریان و آداب معاشرت با مشتری سالن زیبایی بستگی دارد نه کیفیت خدمات زیبایی سالن!انجام تحقیق
مقدمه
روح آدمی لطیف و طالب لطافت و زیبایی است. یک بخش مهم از زندگی بشر از زمانی که آفریده شده، زیبایی بوده است. کشش و جذبه انسان به زیبایی، به خاطر سنخیتی است که او با ذات زیبایی دارد؛ زیرا خود از جنس زیبایی است و به همین خاطر هنر را در زیبایی و زیبایی را نیز در هنر یافته است. برای درك و جذب زیبایی، نقش وجود میبایست پاك و آراسته باشد تا شایستگی دریافت حاصل آید. انسان از زمانی که به معماری مبادرت ورزیده به نیازهای روحی و باطنی و حس زیبایی شناختی نیز توجه داشته است. نخستین نمونه های سکونتی برقراری چنین نسبتی را نشان میدهد
.(175 ،1386 ،امیری ؛65 ،1381 ،آیوازیان آنچه که برای تحریک یک فرد، برای بروز رفتار باید انجام داد تا فرد از مجرای آن به نوعی رضایت خاطر برسد، همانا انگشت گذاشتن روی نیازهای اوست (حسینیان تهرانی، 1385 .(در این زمینه تئوریهای متعددی مطرح گردید که یکی از مشهورترین تئوری های انگیزش، در سال 1943
1 میلادی به وسیله «ابراهام مازلو ارائه شده است. نیازهای انسان در یک سلسله مراتب اهمیت، طبقه بندی میشوند که از پایینترین آنها یعنی نیازهای (فیزیولوژیکی) جسمانی و روانی آغاز شده و به ترتیب به ردیفهای بالاتر نیاز به وابستگی و دلبستگی (نیازهای اجتماعی عشق و محبت)، نیاز به احترام و نیاز به شکوفایی میرسد (هیکس و گولت، 1384 )
پس از تغییراتی که طی دو مرحله در سالهای 1970 و 1990 در این هرم ایجاد شد و آن را و نیازهای زیبایی شناختی3 سازگار با نظریات جدید نمود، سه طبقه نیازهای شناختی و نیازهای فراسویی به ترتیب در طبقات پنجم، ششم و هشتم جای گرفتند. با این دیدگاه، این اطمینان وجود دارد که با بهبود وضعیت ظاهری و زیباسازی محیط از طریق گونه های گوناگون هنری، میتوان بر اساس نیازهای اصیل (نیاز به زیبایی)، محرك رفتار انسانی بود (حسینیان تهرانی، 1385.)
توجه:
برای دانلود فایل کامل ورد لطفا اقدام به خرید نمایید.
لینک دانلود فایل بلافاصله پس از خرید بصورت اتوماتیک برای شما ایمیل می گردد.
به منظور سفارش تحقیق مرتبط با رشته تخصصی خود بر روی کلید زیر کلیک نمایید.
سفارش تحقیق
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.