توضیحات
عنوان: طرح توجیهی تولید دستمال کاغذی
- چکیده
- فصل اول کلیات طرح
- مقدمه
- ایده محوری، محصول / خدمت اصلی طرح
- ضرورت انجام طرح
- دستاوردهای اصلی و فرعی طرح
- دستاوردهای اصلی (از منظر سرمایه گذار)
- دستاوردهای فرعی (از منظر مردم)
- سایر ایده ها و طرح های جایگزین بررسی شده
- فصل دوم مطالعات بازار
- مقدمه
- شناسایی بازار هدف
- بخش بندی بازار
- تجزیه و تحلیل عوامل و نیروهای بازار
- رقبا
- بازار دستمال کاغذی
- بررسی قیمتها
- استراتژی بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش
- استراتژی نفوذ
- استراتژی تهاجم
- استراتژی تمایز
- جمع بندی
- فصل سوم مطالعات فنی
- مقدمه
- توصیف فنی محصول
- ویژگی های کلی محصول
- ویژگی های جزیی و فنی محصول
- دانش فنی و گلوگاه فناوری
- فرایند تکوین محصول
- استاندارسازی و مجوزهای لازم
- برنامه اجرایی طرح
- فصل چهارم مطالعات مالی
- سرمایه گذاری ثابت اولیه
- هزینه های تولید
- سرمایه در گردش
- مالیات، سوبسیت و معافیت ها
- برنامه فروش و شاخص های مالی
- منابع
فصل اول: کلیات طرح
مقدمه
همزمان با پیشرفت تکنولوژی سطح زندگی و خواسته های مانیز دستخوش تغییر می شود ، کالاهای جدید رفته رفته راه خود را میان سبد کالای خانواده ها باز میکنند
یکی از کالاهایی که در دهه گذشته جای خود را در سبد کالای خانوار ها باز کرده است و در منزل ، محل کار و حتی خودروی ما یافت می شود دستمال کاغذی است.
اصل پیشگیری بیماری و رجحان آن به درمان موضوعی است که همگام با پیشرفت در علوم باعث اهمیت فوق العاده در به کارگیری بهداشتی گردیده است . آمار و ارقام ارائه شده توسط کارشناسان و متخصصین در مورد بیماری های حاصله بر اثر استفاده از لوازم غیربهداشتی ضرورت اهمیت کاربرد انواع بهداشتی این گونه محصولات را به وضوح نشان می دهد . به ویژه در این زمان آلودگی ها بر اثر کثرت جمعیت ، بیماری های جدید نامناسب و هزاران علل اجتماعی دیگر سیر صعودی یافته است . به همین علت نیز همه روزه شاهد روند فرآیند مصرف محصولات بهداشتی می باشیم .
صنایع سلولزی و بهداشتی از مهمترین و اساسیترین صنایع هر کشوری محسوب میشود؛ چراکه مورد استفاده تمامی اقشار جامعه و تمامی مقاطع سنی قرار گرفته و نیز به طور مستقیم با سلامت افراد و در نتیجه بقای جامعه سر و کار دارد. این بخش از صنایع به دلیل اهمیت موارد مذکور، به لحاظ تولیدی بسیار حساس بوده و از نظر تهیه مواد اولیه، تجهیزات تولیدی، بهداشت، کیفیت محصول مصرفی و کیفیت ظاهری (زیبایی) و همچنین با توجه به بحرانهای ارزی و اقتصادی، شرکتهای متعددی را به رقابت تنگاتنگ با یکدیگر ترغیب میکند.
1-1 ایده محوری، محصول / خدمت اصلی طرح
طرح توجیهی پیش رو در مورد محصول دستمال كاغذي بوده و جنس اين دستمال از نوعي كاغذ توليد شده از الياف سلولزي و خمير كاغذ ميباشد. کد آیسیک دستمال کاغذی 21091231 میباشد.
یکی از محصولاتی که طی دهه های اخیر مورد مصرف فراوان خانواده ها قرار گرفته دستمال کاغذی است. دستمال کاغذی به لحاظ یک بار مصرف بودن و در نتیجه رعایت بهداشت و همچنین به دلیل قیمت ارزان، طرفداران زیادی دارد. در این راستا کارخانه های زیادی برای تولید این محصول در سراسر کشور فعالیت دارند. دستمال کاغذی از نوعی کاغذ تولید شده از الیاف سلولزی و خمیر کاغذ می باشد. تولید دستمال کاغذی به صورت جعبه ای در رشته فعالیتی تحت عوان کد ۲۱۰۹۴۱۲۳۴۷ که این کد نیز در سامانه وزارت صنعت، معدن و تجارت با کد آیسیک نیز شناخته می شود. کد تعرفه گمرکی محصول طرح توجیهی تولید دستمال کاغذی نیز ۴۸۱۸ می باشد.
محصول تولیدی این واحد دستمال کاغذی رولی بوده و جهت مصارف بهداشتی کاربرد دارد ، جنس این دستمال از نوعی کاغذ تولید شده از الیاف سلولزی و خمیر کاغذ می باشد .
1-2 ضرورت انجام طرح
در دنیای صنعتی امروز به دلیل ارتقای سطح آگاهی وتوقع مصرف کننده نسبت به کیفیت همواره بایستی به دنبال راه حل های کارا وسودمند درجهت بهبود کیفیت بود. فقط آن را ب رش و (converter) درگذشته کاغذ سازها کاغذ را صرفاُ تولید نموده وبسته بندها بسته بندی می کردندو فقط گاهی اوقات با عملیاتی نظیر اتوزنی به مقدار جزئی کیفیت محصول نهایی را بهبود می دادند .اما درحال حاضر فرایندهای تکمیل گسترش چشمگیری یافته ونقش بسزایی در کیفیت کلی محصول دارند و با توجه به عمومیت مصرف این محصول در سراسر دنیا و کاربرد در مصارف بهداشتی، چنانچه در نحوه تولید و مرغوبیت مواد اولیه تولید محصول دقت لازم چصورت نگیرد، می تواند اثرات زیانباری در جامعه بشری به وجود آورده و سلامت انسانها را به خطر اندازد.
توجه:
برای دانلود فایل کامل ورد لطفا اقدام به خرید نمایید.
لینک دانلود فایل بلافاصله پس از خرید بصورت اتوماتیک برای شما ایمیل می گردد.
به منظور سفارش تحقیق مرتبط با رشته تخصصی خود بر روی کلید زیر کلیک نمایید.
سفارش تحقیق
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.