توضیحات
عنوان: طراحی کسب و کار واردات کیف شرکت اوبگ
- خلاصه مدیریتی
- مقدمه
- هدف طرح
- تحلیل بازار
- مشخصات شرکت
- فعالیتهای بازاریابی و فروش
- تحقیق و توسعه محصولات و خدمات
- ساختار و پرسنل
- اطلاعات مالی
- چشمانداز کسب و کار
- خلاصه مدیریتی
- مقدمه
- هدف طرح
- تحلیل بازار
- مشخصات شرکت
- فعالیتهای بازاریابی و فروش
- تحقیق و توسعه محصولات و خدمات
- ساختار و پرسنل
- اطلاعات مالی
- چشمانداز کسب و کار
- ارزشهای محوری
- ماموریت کسب و کار (حوزه کسب و کار)
- حوزه محصول
- حوزه بازار
- حوزه جغرافیایی
- تحلیل درونی
- نقاط قوت
- نقاط ضعف
- تحلیل بیرونی
- فرصتها
- تهدیدها
- محورهای استراتژیک کسب و کار
- تجزیه و تحلیل بازار و برنامه بازاریابی
- تقسیمبندی بازار
- انتخاب بازارهای هدف
- نتایج بررسی بازار
- زمان ورود به بازار
- تحلیل رقبا
- ارزشهای پیشنهادی
- تحلیل مشتریان
- استراتژیهای بازاریابی
- فعالیتهای بازاریابی و فروش
- محصول و قیمت
- توزیع و پخش
- ارتباطات یکپارچه بازاریابی
- چرخه حیات محصول
- ویژگیهای تجاری، پتنتها، و حقوق مالکیت فکری
- خلاصه مدیریتی
- مقدمه
- هدف طرح
- تحلیل بازار
- مشخصات شرکت
- فعالیتهای بازاریابی و فروش
- تحقیق و توسعه محصولات و خدمات
- ساختار و پرسنل
- اطلاعات مالی
- چشمانداز کسب و کار
- ارزشهای محوری
- ماموریت کسب و کار (حوزه کسب و کار)
- حوزه محصول
- حوزه بازار
- حوزه جغرافیایی
- تحلیل درونی
- نقاط قوت
- نقاط ضعف
- تحلیل بیرونی
- فرصتها
- تهدیدها
- محورهای استراتژیک کسب و کار
- تجزیه و تحلیل بازار و برنامه بازاریابی
- تقسیمبندی بازار
- انتخاب بازارهای هدف
- نتایج بررسی بازار
- زمان ورود به بازار
- تحلیل رقبا
- ارزشهای پیشنهادی
- تحلیل مشتریان
- استراتژیهای بازاریابی
- فعالیتهای بازاریابی و فروش
- محصول و قیمت
- توزیع و پخش
- ارتباطات یکپارچه بازاریابی
- چرخه حیات محصول
- ویژگیهای تجاری، پتنتها، و حقوق مالکیت فکری
- فعالیتهای تحقیق و توسعه
- مزایا و ویژگیهای اصلی محصولات / خدمات (Feature/Benefit)
- عملیات اجرایی
- رویههای تولید و ارائه خدمات
- قابلیت تولید و ارائه خدمات
- مزایای رقابتی اجرایی
- تامینکنندگان
- تکنولوژیهای مورد استفاده در طرح
- مدیریت منابع انسانی طرح کسب و کار
- مهارتهای مورد نیاز نیروی انسانی طرح
- نقشها و مسئولیتهای پرسنل و مشاوران صنعتی در طرح
- سیستم پیشنهادی حقوق و دستمزدها
- ساختار سازمانی طرح کسب و کار
- نوع شرکت
- قوانین و مقررات حاکم بر صنعت
- تجزیه و تحلیل مالی
- . هزینه های زمین و ساختمان سازی
- هزینه های تاسیسات
- هزینه لوازم اداری و خدماتی
- هزینه های قبل از بهره برداری
- جدول: جمع بندی سرمایه گذاری ثابت طرح
- هزینه های سالیانه
- مصرف سالیانه آب، برق، سوخت و ارتباطات
- سرمایه در گردش مورد نیاز طرح
- شاخص های اقتصادی طرح
- طرحهای توسعه آتی
- پیوستها
- تصویر محصولات و خدمات
خلاصه مدیریتی
مقدمه
هدف طرح
نظر به اینکه ۵۰٪ جمعیت کشور را افراد زیر ۳۰ سال تشکیل میدهند و همچنین با توجه به اینکه علاقه به خرید اینترنتی در میان ایرانیان به دلیل سهولت آن رایج شده، به این ترتیب، هر ایرانی بالای ۱۴ سال در سال گذشته بهطور متوسط ۲۰۷ بار خرید آنلاین انجام داده است. البته این رقم در میان شهروندان جوان و میانسال بالاتر خواهد بود، به علاوه طبق آمار حدود ۹۹.۵٪ این خریدها در شهر تهران طی سال گذشته انجام شده است، لذا پیشبینی میشود با پیشرفت روند فعلی در آینده نه چندان دور، مخاطبان زیادی از بین جوانان و علاقهمندان از خریدهای اینترنتی در فروشگاههای آنلاین نوین استقبال کنند .
نتايج حاصل از چهارمين طرح آمارگيری دسترسی خانوارها و استفاده افراد از فناوری اطلاعات و ارتباطات نشان میدهد که نشانگرهای تقاضای فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور نسبت به نتايج دوره قبل اين آمارگيری، رشد چشمگيری داشتهاند. بر اساس آمار سالهای ۹۴ و ۹۵ نسبت شرکت کاربران در شبکههای اجتماعی از ۲۰ به ۶۵ درصد رسیده است که ۷۴.۷ درصد کاربران اینترنت در گروه سنی ۲۰ تا ۲۹ سال میباشند و بر اساس آمارشاهد رشد ۴۲ درصدی تجارت الکترونیک در سال ۹۴ بوده ایم. بر اساس طرح آمارگیری برخورداری خانوارها و استفاده از فناوری اطلاعات مرکز آمار ایران در اسفند ۹۴، دسترسی خانوادهها به رایانه ۲۵ درصد و به اینترنت ۴۶ درصد رشد داشته است. به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پرستیوی، به دنبال رشد سریع استفاده از اینترنت در ایران، مردم به آهستگی شروع به اعتماد به خریدهای آنلاین کردهاند. آمارها و واقعیتها حاکی از آن است که بیش از ۲۰ هزار فروشگاه اینترنتی در تهران فعالیت دارند. در سال ۲۰۱۵ ارزش فعالیتهای تجاری این فروشگاهها از رقم ۱۷.۴ میلیارد دلار گذشت. این رقم در حالی است که اکثر جمعیت ایران هنوز متقاعد نشدهاند که به صورت آنلاین خرید کنند. برآوردها نشان میدهد که خرید آنلاین ایرانیها از فروشگاههای اینترنتی سالانه به طور متوسط ۶۰ درصد افزایش مییابد. البته اگرچه انتظار میرود با توجه به بالا رفتن نفوذ اینترنت در ایران، ساکنین سایر استانها نیز از دیجیتالی شدن کسبوکار و سبک زندگیها استقبال کنند، با این حال در این میان نباید فراموش کرد این پیشرو بودن استان تهران و به ویژه شهر تهران به دلیل تقویت زیرساختهای ارتباطی و اطلاعاتی در این نواحی است، در صورتی که سایر استانها به ویژه استانهای محروم از این حیث بیبهرهاند. به هر حال، نزدیک به ۸۰ درصد خریدهای اینترنتی توسط ساکنان استان تهران به ویژه پایتخت نشینان انجام میگیرد و همچنین نزدیک به ۶۸ درصد مبالغ جابهجا شده برای خریدهای اینترنتی مربوط به کسانی است که در استان تهران زندگی کرده یا مشغول کسبوکار هستند. به دنبال استان تهران بیشترین تعداد خریدهای اینترنتی مربوط به استانهای خراسان رضوی با سهم ۲.۷ درصد، گیلان ۲.۱ درصد، اصفهان ۱.۷ درصد و فارس ۱.۵ درصد بوده است. همچنین از نظر حجم مبلغ خریدهای اینترنتی بعد از تهران استانهای خراسان رضوی با سهم ۴.۱ درصد، اصفهان ۲.۵ درصد، فارس ۱.۵ درصد و کرمان ۲.۲ درصد در صدر پنج استان پیشرو برای خرید آنلاین بودند.
تحلیل بازار
با توجه به بازار بکر این محصول و در دسترس نبودن محصولات متنوع و نوآور آن در ایران، و رشد سریع کسب و کارهای اینترنتی و بالا رفتن اعتماد بین کاربران اینترنتی برای خریدهای آنلاین و غیرحضوری و همچنین نظر به روی آوردن جوانان به دنیای مد و فشن و علاقهمندی آنها به جستجو و خرید از شبکههای مجازی مانند اینستاگرام و وبسایتها، ما را بر آن داشت تا با توجه به تمامی نیازهای مذکور به سراغ ایجاد بستری برای تسهیل خرید و یافتن اصل این برند از کیف در ابتدا تهران و سپس در فاز توسعه به شهرستانها رفته و این امکان را برای متقاضیان آن فراهم آوریم.
مشخصات شرکت
با توجه به آمارهای موجود و استقبال روزافزون جوانان از خریدهای اینترنتی، قصد داریم کار و کسبی اینترنتی راه اندازی کرده و فروشگاه اینترنتی برای خرید کیفهای زنانه در نظر داشته باشیم.
کمپانی O در سال ۲۰۰۹ در ایتالیا تاسیس شد. این کمپانی در ابتدا تمرکز خود را بر روی تولید ساعت قرار دادهبود اما سپس محصولاتش را به تولید کیف و اکسسوری نیز ارتقا داد. در سال ۲۰۱۰، ساعتی با بند سیلیکونی و بدنه قابل تعویض به اسم O Clock را رونمایی کرد که این ساعتها امروزه با نام O Clock Classic با ظاهر ساده و بدون عدد عرضه میشود.
توجه:
برای دانلود فایل کامل ورد لطفا اقدام به خرید نمایید.
لینک دانلود فایل بلافاصله پس از خرید بصورت اتوماتیک برای شما ایمیل می گردد.
به منظور سفارش تحقیق مرتبط با رشته تخصصی خود بر روی کلید زیر کلیک نمایید.
سفارش تحقیق
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.