توضیحات
عنوان: توسعه محصول جدید و برسی چند رویکرد نوین
- مقدمه
- تعریف
- راهکارهای توسعه محصول جدید شامل مراحل زیر است
- اهمیت فرایند توسعه محصول در شرکتها
- تضمین کیفیت
- هماهنگی بیشتر
- برنامهریزی بهتر
- مدیریت بهتر
- توسعه محصول جدید شامل 7 مرحله اساسی میباشد که به قرار زیر است
- استراتژی بازار شامل 3 مرحله است
- مشارکت مشتری در توسعه محصول
- برسی برخی از ادبیات توسعه محصول جدید
- بر اساس ادبیات مربوطه ، فرضیه های زیر فرض و آزمایش شد
- همزمانی تولید محصول و توسعه یکپارچه محصول
- تولید دانش
- استراتژی بازاریابی
- پیامدهای بازار
- نتیجه گیری
مقدمه:
امروزه در بازار های جهانی شاهد رشد روز افزون در تکنولوژی و افزایش ریسک پذیری بازارها، افزایش تنوع در محصولات و تغییر نیاز مشتریان هستیم
و این امر باعث شده که سازمان ها برای رفع این مسائل با چالش های مهمی همچون کاهش هزینه های تولید و خدمات و افزایش کیفیت رو به رو شوند.
رفع این چالش ها با روش ها یی برای توسعه محصولات جدید امکان پذیر میباشد. بنابر این شناخت عوامل و روش هایی برای توسعه محصول جدید مورد اهمیت است.
تعریف:
توسعه محصولات جدید فرایند پیچیده ای دارد که تقریبا تمام واحدهای اقتصادی را شامل میشود.
توسعه محصولات جدید میتواند شامل ارائه خدمات یا محصول و کالای جدید باشد یا این که شیوه جدیدی برای کاهش هزینه ها و بهینه سازی محصول یا روشی جدید برای تولید محصول باشد
توسعه محصول جدید عملکرد و راهکاری نو برای مواجهه با چالش های بازار جهانی و رقابت با آنها است.
توجه:
برای دانلود فایل کامل ورد لطفا اقدام به خرید نمایید.
لینک دانلود فایل بلافاصله پس از خرید بصورت اتوماتیک برای شما ایمیل می گردد.
به منظور سفارش تحقیق بر روی کلید زیر کلیک نمایید.
سفارش تحقیق
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.