توضیحات
عنوان: بررسی روش تجزیه و تحلیل استراتژیک تکنولوژی
- مدیریت تکنولوژی
- منظور از استراتژی چیست؟
- تدوین استراتژی
- چرخه استراتژی رقابتی
- روش های مورد استفاده در تحلیلها و تصمیم گیری های استراتژیک
- ماتریس تحلیل رشد بازار- سهم بازار
- روش تعیین موقعیت هماهنگ x-y
- ماتریس M درN
- ماتریس نقاط ضعف و قوت، فرصت ها و تهدیدها
- ماتریس SWOT
- تدوین استراتژی تکنولوژی
- پورتر پیشنهاد می کند که در تدوین استراتژی تکنولوژی، مراحل زیر طی شود
- مسیر حرکت استراتژی
- قابلیت های محوری
- بکارگیری قابلیت ها
- تکنولوژی و مفهوم قابلیت محوری
- یکپارچه سازی
- پیوند استراتژی تکنولوژی و استراتژی کسب و کار
- سوالات استراتژیک
منظور از استراتژی چیست؟
استراتژی، شناخت آینده و برنامه ریزی برای آن است. استراتژی، ابزاری است که اهداف درازمدت بواسطه آن قابل تحقق است.
مدیریت استراتژیک، فزایندی است که از سه بخش مهم و مرتبط به هم تشکیل شده است:
- برنامه ریزی استراتژیک
- پیاده سازی استراتژیک
- ارزیابی استراتژیک
تدوین استراتژی
تدوین استراتژی
تدوین استراتژی، نیازمند واحدهایی محوری و عملیاتی برای اجرایی کردن استراتژی است.
هسته مرکزی تدوین استراتژی، تعیین دورنما و مأموریت کسب و کار است.
بیانیه مأموریت، دلایل وجودی سازمان را مشخص می کند.انجام پاورپوینت
بیانیه هر کسب و کار به این سوال پاسخ می دهد که ما می خواهیم به کجا برسیم؟
پورتر، برای نشان دادن استراتژی رقابتی کسب و کار شرکت از مفهوم چرخه استفاده کرده است.استراتژی در حلأ شکل نمی گیرد بلکه در چارچوب یک سری عوامل داخلی و خارجی تعریف می شود.
توجه:
- برای دانلود فایل پاورپوینت لطفا اقدام به خرید فرمایید.
- پس از خرید بلافاصله لینک دانلود فایل برای شما ایمیل خواهد شد.
سفارش پاورپوینت دلخواه
به منظور سفارش پاورپوینت با جزئیات دلخواه خود بر روی کلید زیر کلیک نمایید.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.