انجام پاورپوینت

انجام پاورپوینت توسط مجریان و فریلنسرهای یک دو سه پروژه

  • تهیه اسلایدهای زیبا و حرفه ای پاورپوینت

  • امکان درج جداول، نمودارها و منابع در پاورپوینت

  • انجام پاورپوینت آنلاین و حرفه ای

  • امکان انجام پاورپوینت انگلیسی و ترجمه

  • افکت گذاری و صفحه بندی پیشرفته

  • امکان تهیه فایل word مجزا به همراه پاورپوینت

  • انجام پاورپوینت فارسی و انگلیسی

  • انجام پاورپوینت سمینار و ارائه

  • انجام پاورپوینت تخصصی و حرفه ای

200+

پروژه پاورپوینت آماده
برای مشاهده و خرید پاورپوینتهای آماده انتهای همین صفحه رو ببینید.

تضیمن کیفیت انجام پاورپوینت
مبلغ پرداختی شما پس از 48 ساعت برای تایپیست واریز خواهد شد و درصورت وجود ایراد و اطلاع دراین بازه زمانی بصورت رایگان تصحیح خواهد شد.

ارائه فایل word و PDF
درصورت سفارش، به همراه پاورپوینت فایلهای ورد و پی دی اف برای شما ارسال خواهد شد.

16/7

پشتیبانی 7 روز هفته و روزانه 16 ساعت توسط سامانه آنلاین و خط اختصاصی 6 رقمی

مایکروسافت پاورپویت (به انگلیسی: Microsoft PowerPoint) یک برنامه نمایشی حاضر در همه جا توسعه یافته برای سیستم‌عامل‌های مایکروسافت ویندوز و Mac OS می‌باشد. در بسیاری از موارد به همراه کسب و کار، آموزش و پرورش استفاده می‌شود، از جمله متداول‌ترین شکل‌های قانع‌سازی برای استفاده از تکنولوژی است.از مزیت‌ها و برتری‌های این نرم افزار به دیگر نرم افزارهای گروه آفیس شرکت مایکروسافت ابزار اصلاح خودکار غلط‌های املایی (به انگلیسی: Auto Correcting) می‌باشد.

پاورپوینت یا Powerpoint Presentation Services در ابتدا توسط کمپانی «فورثاوت» و با نام اولیه “پرزنتر” و برای سیستم عامل مکینتاش در سال ۱۹۸۷ طراحی شد. در آگوست همان سال، مایکروسافت فورثاوت را با قیمت ۱۴ میلیون دلار خریداری کرد و به این ترتیب پاورپوینت تبدیل به بخش گرافیکی مایکروسافت شد. این نرم‌افزار به‌طور رسمی در ۲۲ می ۱۹۹۰ و مصادف با تاریخ انتشار ویندوز ۳٫۰ انتشار یافت و تاکنون نسخه‌های فراوانی از آن برای سیستم عامل‌های ویندوز و مکینتاش منتشر شده‌است که جدیدترین آن‌ها نسخه ۱۶٫۰ است که همراه با آفیس ۲۰۱۶ به بازار جهانی راه یافت.

پاورپوینت نرم‌افزاریست که هم‌اکنون ۹۵ درصد سهم نرم‌افزارهای ارائه کنفرانس در بازار جهانی را داراست؛ همچنین قابل توجه است که بیش از یک میلیارد نسخه از آن بر روی رایانه‌های جهان نصب شده و تخمین زده می‌شود که در جهان در هر ثانیه ۳۵۰ بار مورد استفاده قرار می‌گیرد.وقتی می خواهیم عکس متحرکی در پاورپوینت بگذاریم باید عکس را دانلود کنیم و بعد در پاور پوینت رفته روی کلمهٔ INSERT کلیک می کنیم بعد روی کلمه PICTURES کلیک کرده تصویر متحرک را گرفته و وارد صفحه خواهیم کرد و این کار آسان است. منبع: ویکی پدیا

نحوه سفارش ساخت پاورپوينت

  1. مشخصات پاورپوینت درخواستی خود را از طریق قسمت  سفارش ساخت پاورپوینت که در زیر وجود دارد، ارسال نمایید.
  2.  کارشناسان  یک دو سه پروژه پس از بررسی درخواست شما، زمان و هزینه آن را تعیین می کنند که توسط ایمیل به اطلاع شما خواهد رسید.
  3.  در صورت تایید هزینه توسط شما و واریز مبلغ، بلافاصله کار پاورپوینت آغاز خواهد شد.

هزینه ساخت پاورپوینت

  • هزینه انجام پاورپوینت بستگی به موارد درخواستی شما خواهد داشت و عواملی نظیر افکت گذاری ، تهیه محتوا و تصاویر مرتبط ، ترجمه و … بر قیمت نهایی تاثیرگذار خواهد بود. برخی از پاورپوینتها نیاز به طراحی نمودار و شکل دارند که طبیعتا هزینه هر یک از این موارد پس از بررسی دقیق توسط کارشناسان به اطلاع شما خواهد رسید
  • حتی الامکان سعی می شود که زمان انجام پاورپوینت با زمان پیشنهادی شما تنظیم گردد، اما در مواردی با توجه به نوع و حجم پروژه و ترافیک کاری گروه یک دو سه پروژه نیاز به زمان بیشتری خواهد بود.
  • به طور معمول انجام پروژه پاورپوینت دانشجویی به منظور رفاه حال دانشجویان محترم، با اولیت بیشتری بررسی خواهد شد
  • 1.2.3 پروژه به محض سفارش، درخواست شما را به همکاران بخش مربوطه ارجاع می دهد. زمان تقریبی پاسخگویی از یک ساعت تا ۲۴ ساعت متغیر می باشد.
انجام پروژه پاورپوینت

آخرین پاورپوینت های آماده فروشگاه

برخی از سوالات متداول پروژه پاورپوینت

تعرفه انجام پروژه پاورپوینت چقدر است؟

به طور کلی نمیتوان یک تعرفه خاص برای پروژه های پاورپوینت اعلام نمود، اما معمولا قیمت گذاری بر اساس حجم پروژه و مدت زمان موردنیاز برای تکمیل آن اعلام میشود.

زمان انجام یک پروژه پاورپوینت چقدر است؟

مدت زمان دقیق بر اساس حجم پروژه و خواسته ها و پس از بررسی اعلام می شود.

آیا برای ثبت سفارش و ارزیابی پروژه پاورپوینت بایستی هزینه ای پرداخت کنم؟

خیر، کلیه سفارشها در یک دو سه پروژه رایگان ارزیابی و اعلام هزینه میشوند.

ضمانت منطبق بودن پروژه پاورپوینت با درخواست به چه صورت است؟

پس از تحویل پروژه 48 ساعت زمان بررسی دارید و پس ازین مدت مبلغ برای مجری واریز خواهد شد و در خلال این مدت کلیه اصلاحات رایگان می باشد.

پروژه پاورپوینت از قبل آماده شده هم وجود دارد؟

بله، صدها پروژه مهندسی پاورپوینت از پیش آماده شده در فروشگاه با قیمت مناسب قابل خرید می باشد که بصورت آنی پس از خرید در دسترس خواهد بود.

چطور به عنوان متخصص پاورپوینت مشغول به کار شوم و پروژه بگیرم؟

درصوتیکه در یکی از نرم افزارهای تخصصی رشته پاورپوینت مهارت دارید، میتوانید از صفحه همکاری رزومه خود را ارسال نموده و به عنوان همکار ما مشغول به کار شوید.

کلیه حقوق برای یک دو سه پروژه محفوظ است. هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. 1402-1391
بیش از 30% تخفیف ویژه محصولات آموزشی فروشگاه !ورود به فروشگاه
+