انجام پروژه های مهندسی صنایع

انجام پروژه مهندسی صنایع توسط مجریان و فریلنسرهای یک دو سه پروژه

آموزش نرم افزارهای تخصصی مهندسی صنایع، همکاری با بخش صنعت در زمینه طراحی و تحلیل

  • بهبود کارایی سیستم‌های واحدهای تولیدی، صنعتی، فرایندها و سازمان‌ها

  • بهبود اثربخشی، کارایی، تطبیق پذیری، پاسخ گویی واحدهای صنعتی

  • مشاوره بهبود کیفیت و بهبود مستمر کالاها، خدمات و سودآوری واحدهای تولیدی و صنعتی

  • شبیه سازی سیستم های گسسته و انجام پروژه با آرنا

  • مشاوره فرایندهای احتمالی بهینه سازی، محاسبات و بازارهای مالی

  • بهبود کیفیت استراتژی های کیفیت سازمانی و روشهای آماری صنایع و شرکتها

  • انجام پروژه متلب مهندسی صنایع

  • انجام پروژه MSP

  • بررسی پروژه با Cplex

22+

پروژه آموزشی مهندسی صنایع
برای مشاهده نمونه پروژه های انجام شده انتهای همین صفحه را ببینید.

تضیمن کیفیت پروژه مهندسی صنایع
مبلغ پرداختی شما پس از 48 ساعت برای مجری واریز خواهد شد و درصورت وجود ایراد و اطلاع دراین بازه زمانی بصورت رایگان تصحیح خواهد شد.

ساخت فایل راهنما و آموزش
درصورت سفارش شما، در انجام پروژه صنایع، فایل داکیومنت و راهنما بصورت ورد، صوتی و یا ویدیویی ساخته خواهد شد.

16/7

پشتیبانی 7 روز هفته و روزانه 16 ساعت توسط سامانه آنلاین و خطوط تلفنی

مهندسی صنایع (به انگلیسی: Industrial Engineering) از شاخه‌های مهندسی است، که می‌کوشد با تلفیق دانش مهندسی، ریاضیات، اقتصاد و مدیریت، کارایی سیستم‌های تولیدی، فرایندها و سازمان‌ها را بهبود دهد.

مهندسی صنایع به‌طور کلی اثربخشی، کارایی، تطبیق پذیری، پاسخ گویی، کیفیت و بهبود مستمر کالاها، خدمات و سودآوری را مدنظر قرار می‌دهد.

پیشینه کاربردی مهندسی صنایع به نخستین سال‌های انقلاب صنعتی بازمی‌گردد، ولی از نظر آکادمیک و علمی، مهندسی صنایع نخستین بار توسط فردریک تیلور به کار برده شد.

مهندسی صنایع ابتدا به عنوان یک شاخه فرعی از مهندسی مکانیک شناخته می‌شد، در سال ۱۹۰۹ دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا نخستین دپارتمان مستقل رشته مهندسی صنایع را بنیان نهاد.

منبع: ویکی پدیا

سفارش پروژه صنایع

  1. برای سفارش پروژه مهندسی صنایع  بر روی دکمه سفارش پروژه که در انتهای همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید. کلیه پروژه  ها در سیستم سفارش 1.2.3 ثبت می گردند. این سیستم به منظور پیگیری راحت تر و دقیق تر سفارش ها طراحی شده است.
  2.  کارشناسان مهندسی صنایع ۱.۲.۳ پروژه پس از بررسی دقیق محتوای پروژه، زمان و هزینه آن را تعیین می کنند که توسط ایمیل به اطلاع شما خواهد رسید.
  3.  پس از توافق بر موعد تحویل و هزینه انجام پروژه و پرداخت نیمی از هزینه انجام پروژه بعنوان پیش پرداخت، بلافاصله کار روی پروژه آغاز خواهد شد.

تعرفه انجام پروژه مهندسی صنایع

  • از آنجایی که انجام پروژه مهندسی صنایع توسط نرم افزارهای مختلفی صورت می پذیرد، و جزئیات پروژه ها و مدت زمان آنها با یکدیگر متفاوت است، امکان اعلام یک تعرفه واحد برای آنها وجود نداشته و بهترین روش برآورد هزینه توسط کارشناسان میباشد.
  • در یک دو سه پروژه، پروژه ارسالی شما توسط متخصصین مهندسی برق بررسی شده و قیمتها بصورت رقابتی تعیین می گردد. این روش بهترین موجب می شود تا بهترین قیمت تضمین شود.انجام پروژه مهندسی صنایع

زمان انجام پروژه صنایع

  • حتی الامکان سعی می شود که زمان انجام پروژه با زمان پیشنهادی شما تنظیم گردد، اما در مواردی با توجه به نوع و حجم پروژه و ترافیک کاری گروه 1.2.3 پروژه نیاز به زمان بیشتری خواهد بود.
  • پیشنهاد میشود شما همواره حداکثر زمان را در فرم سفارش پیشنهاد دهید تا مناسب ترین هزینه به شما اعلام شود.
  • مشتریان جدید ۱.۲.۳ پروژه می توانند برای حصول اطمینان از کیفیت پروژه انجام شده، ابتدا ۵۰% مبلغ تعیین شده توسط کارشناسان را برای شروع پروژه پرداخت نمایند. پس از پرداخت، کار روی پروژه آغاز می شود. 
  • کلیه پروژه تحویلی در گروه ۱.۲.۳ پروژه به مدت ۴۸ ساعت از زمان تحویل دارای گارانتی هستند، بدین معنی که در صورت وجود هرگونه ایراد یا اشکال مرتبط با سفارش شما، به صورت رایگان و در اسراع وقت اصلاح خواهند شد.

  • پس از ثبت سفارش شما در سیستم یک کد سفارش به آن اختصاص می یابد و یک ایمیل مبنی بر دریافت سفارش برای شما ارسال می شود. دریافت کد سفارش بدین منزله است که سفارش شما به دست ما رسیده و برای کارشناسان گروه ارسال شده است.
  • برای پیگیری سریع تر سفارش، بایستی ایمیل خود را به صورت روزانه بررسی فرمایید. (پوشه spam فراموش نشود، در موارد نادر ممکن است ایمیل ما به این پوشه رفته باشد.)
  • کلیه سفارش ها ظرف مدت حداکثر 24 ساعت پاسخ داده میشوند، در صورت عدم دریافت پاسخ می توانید در محیط کاربری وضعیت پروژه را پیگیری نمایید.
انجام پروژه های مهندسی صنایع

آخرین پروژه های آموزشی مهندسی صنایع فروشگاه

برخی از سوالات متداول پروژه صنایع

تعرفه انجام پروژه صنایع چقدر است؟

به طور کلی نمیتوان یک تعرفه خاص برای پروژه های صنایع اعلام نمود، اما معمولا قیمت گذاری بر اساس حجم پروژه و مدت زمان موردنیاز برای تکمیل آن اعلام میشود.

زمان انجام یک پروژه صنایع چقدر است؟

مدت زمان دقیق بر اساس حجم پروژه و خواسته ها و پس از بررسی اعلام می شود.

آیا برای ثبت سفارش و ارزیابی پروژه صنایع بایستی هزینه ای پرداخت کنم؟

خیر، کلیه سفارشها در یک دو سه پروژه رایگان ارزیابی و اعلام هزینه میشوند.

ضمانت منطبق بودن پروژه صنایع با درخواست به چه صورت است؟

پس از تحویل پروژه 48 ساعت زمان بررسی دارید و پس ازین مدت مبلغ برای مجری واریز خواهد شد و در خلال این مدت کلیه اصلاحات رایگان می باشد.

پروژه صنایع از قبل آماده شده هم وجود دارد؟

بله، صدها پروژه مهندسی صنایع از پیش آماده شده در فروشگاه با قیمت مناسب قابل خرید می باشد که بصورت آنی پس از خرید در دسترس خواهد بود.

چطور به عنوان متخصص صنایع مشغول به کار شوم و پروژه بگیرم؟

درصوتیکه در یکی از نرم افزارهای تخصصی رشته صنایع مهارت دارید، میتوانید از صفحه همکاری رزومه خود را ارسال نموده و به عنوان همکار ما مشغول به کار شوید.

کلیه حقوق برای یک دو سه پروژه محفوظ است. هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. 1402-1391
بیش از 30% تخفیف ویژه محصولات آموزشی فروشگاه !ورود به فروشگاه
+