توضیحات
شبیه سازی مقاله کنترل شکل گیری ماهواره ها در معرض تغییر درگ ها J2 با متلب
هدف در این مقاله جبران انحراف ماهوارهها از یکدیگر تحت تاثیر دو فاکتور اغتشاشی ناشی از اثرات غیر کروی بودن زمین و اثرات درگ است. برای این کار یک بردار سرعت اصلاحی در زمانهای مشخص بر ماهواره اعمال میشود. این سرعت اصلاحی باعث تغییرات آنی در پارامترهای مداری خواهد شد که به موجب آن اثرات تجمعی این اغتشاشات خنثی شده و ماهوارهها کمترین انحراف ممکت را خواهند داشت. مدار در نظر گرفته شده برای این تحلیل کمتر از 400 کیلومتر فرض شده است. بر این اساس تغییرات متوسط المانهای مدار به صورت زیر میشود

چکیده:
موضوع کنترل جایگاه نسبی ماهواره ها در شکل گیری در سالهای اخیر مورد توجه بیشتری قرار گرفته است.
چالش ویژه کنترل شکل گیری مدار کم زمین است ، جایی که اختلاف در اثرات فرسایش زمین و کشش جوی مختلف باعث ناپدید شدن موقعیت نسبی می شود.
یک روش برای جبران اثرات ترکیبی سکولار آشفتگی گرانشی مرتبه اول (J2) و آشفتگیهای کششی جوی توسعه یافته است.
جبران خسارت با اصلاحات سرعت تحریک انجام می شود.
بردار تصحیح سرعت و زمان تصحیح به گونه ای تعیین می شود که پیمایش های سکولار از سرعت گره نسبی و میانگین عرض جغرافیایی نسبی نسبت به مقادیر تعیین شده باشد که بخاطر درگ کردن برای بازه زمانی بعدی ، رانش های بعدی را لغو می کند. علاوه بر این ، یک شرایط بهینه ایجاد شده است به گونه ای که این سرعت اصلاح به حداقل می رسد.
پس از تصحیح ، انحرافات عنصر مداری بر صفر تنظیم نمی شوند ، بلکه مقادیر قابل قبولی کوچک برای آن است که حرکتهای نسبی درون هواپیما و خارج از هواپیما کوچک و محدود است.
الگوریتم ها برای تعیین تصحیح سرعت توسعه یافته اند و یک نمونه عددی ارائه شده است.
تأثیر نویز اندازه گیری و عدم اطمینان از کشیدن است
بحث شده است.
چالش ویژه کنترل شکل گیری مدار کم زمین است ، جایی که اختلاف در اثرات فرسایش زمین و کشش جوی مختلف باعث ناپدید شدن موقعیت نسبی می شود.
یک روش برای جبران اثرات ترکیبی سکولار آشفتگی گرانشی مرتبه اول (J2) و آشفتگیهای کششی جوی توسعه یافته است.
جبران خسارت با اصلاحات سرعت تحریک انجام می شود.
بردار تصحیح سرعت و زمان تصحیح به گونه ای تعیین می شود که پیمایش های سکولار از سرعت گره نسبی و میانگین عرض جغرافیایی نسبی نسبت به مقادیر تعیین شده باشد که بخاطر درگ کردن برای بازه زمانی بعدی ، رانش های بعدی را لغو می کند. علاوه بر این ، یک شرایط بهینه ایجاد شده است به گونه ای که این سرعت اصلاح به حداقل می رسد.
پس از تصحیح ، انحرافات عنصر مداری بر صفر تنظیم نمی شوند ، بلکه مقادیر قابل قبولی کوچک برای آن است که حرکتهای نسبی درون هواپیما و خارج از هواپیما کوچک و محدود است.
الگوریتم ها برای تعیین تصحیح سرعت توسعه یافته اند و یک نمونه عددی ارائه شده است.
تأثیر نویز اندازه گیری و عدم اطمینان از کشیدن است
بحث شده است.
شبیه سازی مقاله کنترل شکل گیری ماهواره ها در معرض تغییر درگ ها J2 با متلب توسط کارشناسان گروه ۱.۲.۳ پروژه پیاده سازی گردیده و به تعداد محدودی قابل فروش می باشد.
- فایلهای پروژه به صورت کامل پس از خرید فایل بلافاصله در اختیار شما قرار خواهد گرفت.




















دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.