توضیحات
چالش ویژه کنترل شکل گیری مدار کم زمین است ، جایی که اختلاف در اثرات فرسایش زمین و کشش جوی مختلف باعث ناپدید شدن موقعیت نسبی می شود.
یک روش برای جبران اثرات ترکیبی سکولار آشفتگی گرانشی مرتبه اول (J2) و آشفتگیهای کششی جوی توسعه یافته است.
جبران خسارت با اصلاحات سرعت تحریک انجام می شود.
بردار تصحیح سرعت و زمان تصحیح به گونه ای تعیین می شود که پیمایش های سکولار از سرعت گره نسبی و میانگین عرض جغرافیایی نسبی نسبت به مقادیر تعیین شده باشد که بخاطر درگ کردن برای بازه زمانی بعدی ، رانش های بعدی را لغو می کند. علاوه بر این ، یک شرایط بهینه ایجاد شده است به گونه ای که این سرعت اصلاح به حداقل می رسد.
پس از تصحیح ، انحرافات عنصر مداری بر صفر تنظیم نمی شوند ، بلکه مقادیر قابل قبولی کوچک برای آن است که حرکتهای نسبی درون هواپیما و خارج از هواپیما کوچک و محدود است.
الگوریتم ها برای تعیین تصحیح سرعت توسعه یافته اند و یک نمونه عددی ارائه شده است.
تأثیر نویز اندازه گیری و عدم اطمینان از کشیدن است
بحث شده است.
- فایلهای پروژه به صورت کامل پس از خرید فایل بلافاصله در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.