توضیحات
عنوان: تحلیل مقاله پاورپوینت پیش بینی معیارهای عملکرد رسانه اجتماعی و تأثیر داده کاوی در برند
عنوان انگلیسی مقاله:
Predicting social media performance metrics and evaluation of the impact on brand building a data mining approach
- معرفی مقاله
- چکیده مقاله
- هفت مشخصه مورد بررسی
- پست وضعیت یا Status
- مقدمه
- روش شناسی
- علت انتخاب فیسبوک
- ویژگیهای مجموعه داده ها
- داده کاوی
- اثر رسانه های اجتماعی بر برندینگ
- تکنیک داده کاوی
- نتایج تحقیق
- جمع بندی
چکیده مقاله
استفاده از رویکرد داده کاوی
هدف: تخمین شاخصهای عملکرد
بررسی پستهای منتشر شده در صفحات فیسبوک برندها
نتایج حاصله دارای خطای حدود 27%
تحلیل مدل “Lifetime Post Consumers” با استفاده از تحلیل حساسیت
هفت مشخصه مورد بررسی
دسته بندی
تعداد Like های صفحه
نوع
ماه
ساعت
روز هفته
پرداختی
هفت مشخصه مورد بررسی
مشخصه اول که توسط مدیر صفحه فیسبوک ارایه میشد.
دارای ارتباط 36%
شش مورد دیگر از اطلاعات موجود در خود صفحه به دست می آمد.
پست وضعیت یا Status
پست وضعیت یا Status نسبت به سه نوع باقیمانده (لینک، عکس، ویدیو) حدود دو برابر توجه بیشتری جلب میکند.
نویسندگان با استفاده از مدل “مصرف کنندگان در زمان انتشار و موجودیت پست ها” و یا “lifetime Post Consumers” یک پروسه تصمیم گیری استخراج کرده اند.
با تکمیل اطلاعات تحلیل حساسیت ممکن است توسط مدیران در خصوص تصمیم گیری برای اینکه یک پست منتشر شود یا نه، کیفیت پست و … مورد استفاده قرار گیرد.
بدین وسیله آنها نیز در پروسه ایجاد برند سهیم میباشند.
مقدمه
رشد سریع رسانه های اجتماعی با رشد سریع کاربران اینترنتی.
این رشدهای سریع منجر به محیط جدیدی برای مشتریان شده است تا بتوانند ایده ها و فیدبک های خود را در مورد کالاها و خدمات دریافتی مبادله کنند (Kaplan and Haenlein, 2010).
تخمین زده میشود که تعداد کاربران اینترنتی در سال 2018 از 0.97 بیلیون به 2.44 بیلیون خواهد رسید (Dossier, 2014).
توجه:
- برای دانلود فایل پاورپوینت لطفا اقدام به خرید فرمایید.
- پس از خرید بلافاصله لینک دانلود فایل برای شما ایمیل خواهد شد.
سفارش پاورپوینت دلخواه
به منظور سفارش پاورپوینت با جزئیات دلخواه خود بر روی کلید زیر کلیک نمایید.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.