توضیحات
عنوان: مدیریت کیفیت و بهره وری فاز سوم کاربرد تکنیکهای مدیریت کیفیت و بهره وری و تدوین گزارش نهایی
- طراحی تفضیلی پیاده سازی تکنیک های مدیریت کیفیت و
بهره وری - بهبود بهره وری سازمانی با بهره گيری از ابزار آموزشی در صنعت بيمه آسیا
- چالش ها
- بسياری از چالش هایی که سازمان ها با آنها روبه رو هستند
- به حداقل رساندن ریسک از طریق حفظ دانش و برنامه ریزی متوالی
- کارکنان و آموزش از راه دور
- روش ORACLE
- مقابله با چالش ها
- نمودار گردش کار business flows
- رویه procedures
- نتيجه و گزارش کار این روش
- روش مدیریت دانش
- روش سرمایه فكري
- بهره وري منابع انسانی
- مدل مفهومی تحقیق
- فرضیه 1. سرمایه فكري بر بهره وري منابع انسانی تاثیرگذار است.
- فرضیه 2. مدیریت دانش بر بهره وري منابع انسانی تاثیرگذار است.
- فرضیه 1. سرمایه فكري بر بهره وري منابع انسانی تاثیرگذار است
- فرضیه 2. مدیریت دانش بر بهره وري منابع انسانی تاثیرگذار است.
- نتایج و پیشنهادات(گزارش کار)
- در انتها پیشنهادهایی به محققین آینده نیز ارائه میگردد
- منابع
1) بهبود بهره وری سازمانی با بهره گيری از ابزار آموزشی در صنعت بيمه آسیا
1:تمرکز ٢: آماده سازی ٣: اجرا
آنها با برنامه ریزی و دادن الویت به اقدامات دفاعی و تهاجمی خود را آماده می سازند . این آماده سازی متفکرانه راه را برای پاسخ گو بودن بيشتر و اجرای کارآمد فراهم می کند .
مستند سازی فرآیندهای کسب و کار به طور دقيق و مشخص و توسعه این روند ، باعث می شود تا سازمان بهنگام مواجهه با چالش ، عملکرد سریع و قاطعی داشته باشد . ابزارهای بهره وری به سازمان اجازه می دهد به سرعت و به آسانی بهترین مستند سازی فرایند کسب و کار را به کار user productivity kit And Tutor گيرند و به طور قابل ملاحظه ای زمان و هزینه های مربوط به فرآبند مستند سازی را کاهش می دهد .
چالش ها :
بسياری از سازمان ها از طریق چرخه های مختلف ، بهره وری را بهبود بخشيده اند و برای این منظور یا سيستم های جدیدی را به اجرا درآورده و یا فرآیندهای کسب و کار را مجدداً طراحی و منهدس نموده اند و یا اینکه برنامه های گسترده آموزشی را به اجرا درآورده اند ولی اغلب آنها با اتخاذ و شيوه های نامناسب ، باعث از دست رفتن فرصت ها شده ، و رضایت مشتری را به تاخير انداخته و فعاليت های زاید داشته و هزینه های پشتيبانی را افزایش داده اند . مطالعه ای که کارتر بر روی بيش از ۴٠٠ شرکت انجام داده نشان می دهد که ٧۶ % از کاربران نهایی از برنامه های موجود به شيوه استاندارد استفاده می کنند .
بسياری از چالش هایی که سازمان ها با آنها روبه رو هستند:
بهبود فرآیند های کسب و کار :
شامل حذف فعاليتهای زاید و غير مولد است و کاهش هزینه ها می باشد .
این دیدگاه که مطرح می کند فرایندهای مهندسی مجرد کسب و کار یک برنامه هزینه بر می باشد صحيح نيست زیرا با اعمال روش مناسب می
توان فرایندهای کسب و کار را موثر و کاربردی تر نمود .
ارتقاء بهره وری کاربر نهائی :
آموزش به کارکنان به این منظور که بتواند در رابطه با سيستم موجود یا سيستم هایی که تازه به اجرا درآمده بهره ور باشند .
به عبارت دیگر ، بهره وری کاربر وقتی افزایش می یابد که به کارکنان درباره ی نحوه استفاده از سيستم آموزش داده شود .
به حداقل رساندن ریسک از طریق حفظ دانش و برنامه ریزی متوالی :
تغييرات در ترکيب نيروی کار بسيار سریعتر از آنچه تاکنون بوده ، رخ می دهد این نوسانات که می تواند به دليل بازنشستگی ، کاهش نيرو ، سودیابی و یا فرایند ادغام صورت گيرد و این موضوع باعث توقف بهره وری می شود .
یا به اصطلاح کاربران نقره ای یا کهنسال به هنگام بازنشستگی دیگر در محل کار مورد استفاده قرار نمی گيرند در حالی که Baby Boomer گنجينه ی ارزشمندی از دانش بومی را در اختيار دارند درباره ی مطالبی همچون: چه می توان کرد ؟ چه کسی باید صحبت کند ؟ چگونه کارها را باید انجام داد ؟ که می توان از طریق مستند کردن دانش بومی به حفظ این دانش مبادرت ورزید . زیرا بازآفرینی آنها دیگر ممکن نيست حال زمان آن فرا رسيده که سازمان با توسعه برنامه ای ، دسترسی نسل بعدی مدیران به دانش درست را تضمين نماید تا آنها بتوانند بدون افت در عملکرد ، فرایند کسب و کار را ادامه دهند .
کارکنان و آموزش از راه دور :
کارکنان جدیدی که به صورت انفرادی یا گروهی وارد سازمان شده اند ، باید به سرعت و به طور کارآمد ، مطابق با روش های استاندارد
سازمانی ، آموزش ببينند . اصطلاح شنا کن وگرنه غرق می شوی دیگر کاربردی ندارد . کارکنان باید از وظایف نقش های محوله مطلع بوده و نيز باید بتوانند با حداقل پشتيبانی ، آن وظایف را انجام دهند . هزینه های سفر مربوط به مربی آموزشی که از راه دور می آید چندان بهره ور می تواند بهره وری کارکنان جدید را تسریع کند . self service نخواهد بود . آموزش مبتنی بر وظيفه و آموزش
تأمين اثربخش رضایت مشتری :
اینکه صنعت توليدی یا خدماتی باشد فرقی نمی کند . مشتریان به عرضه کننده ای که بتواند نيازهای آنان را بهتر پاسخ دهد ، جلب می شوند و در غير این صورت کار خود را در جای دیگر انجام خواهند داد . سازمان ها باید در قبال نيازهای مشتریان واکنش سریع و کاملی را نشان دهند آنها همچنين باید جریانات مربوط به فرایند کسب و کار و کارایی و توان بازدهی کارکنان را کنترل و مدیریت نمایند . سيستم های بهنگام برای تمامی فرایندهای کسب و کار ، بویژه برای سازمان های ناب اهميت زیادی دارد .
روش: ORACLE
upk , Tutor دو محصول oracle هستند که به سازمان ها کمک می کنند تا بهره وری کارکنان را افزایش دهند آنها ارائه می دهند مضامين و ابزارها و روشی برای اصلاح رویه های از پيش نوشته شده و اسناد معاملاتی تا بتوانند به آسانی سفارشات را انجام دهند .
Tutor:
ابزار نرم افزاری و آموزشی است که برای ایجاد ، تغيير و یا نگهداری سهل و آسان مستندات فرایندهای کسب و کار سازمان طراحی شده که علاوه بر این از این اسناد ، حمایت و پشتيبانی هم می کند . فرایند مستند سازی tutor نوعی از اطلاعات را در بر می گيرد که حسابرسان و عاملان ناظر در زمانی که سازمان ها در حال استقرار و تأیيد برنامه های اطلاعاتی DCAA , ISO هستند به آنها نياز پيدا می کنند . همهٔ مضامين tutor را می توان از طریق internet به کارورزان ارائه کرد .
توجه:
- برای دانلود فایل پاورپوینت لطفا اقدام به خرید فرمایید.
- پس از خرید بلافاصله لینک دانلود فایل برای شما ایمیل خواهد شد.
سفارش پاورپوینت دلخواه
به منظور سفارش پاورپوینت با جزئیات دلخواه خود بر روی کلید زیر کلیک نمایید.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.