توضیحات
عنوان: مدیریت رفتار سازمانی (مفاهیم- نظریه ها و کاربردها)
- اصول رفتار گروهی
- گروه های رسمی و غیر رسمی
- جدول وظایف فردی و سازمانی گروهی رسمی
- اصول رفتار گروهی
- چگونگی ایجاد اعتماد
- تیمهای خودگردان
- تخصص گرایی
- تیمهای مجازی
- تهدیدات در مورد اثربخشی تیم و گروه
- الگو های اصلی تعارض
- تعارض
- پیامدهای مطلوب تعارض
- الگوهای اصلی تعارض
- ب – تعارض میان گروهی
- ج- تعارض میان فرهنگی
- سبکهای پیشنهادی جهت مدیریت تعارض غیر کار کردی یا مخرب
- راه حل پیشنهادی تعارض (ADR )
- مذاکره
- مذاکره ارزش افزوده یا AVN Added-Value Negotiation
اصول رفتار گروهی
دو یا چند نفر که در تعامل با یکدیگر بوده و دارای مجموعه ای از هنجارها و اهداف گروهی مشترک همچنین یک هویت مشترک هستند، گروه نامیده می شود.
– چنانچه گروهی توسط مدیر به منظور کمک به دستیابی اهداف سازمانی تشکیل گردد، به عنوان یک گروه رسمی شناخته می شود.
– گروه غیر رسمی زمانی شکل می گیرد که مهمترین هدف اعضای آن با هم بودن، دوستی و برقراری روابط دوستانه می باشد.
اصول رفتار گروهی
الگویی است که در سال ۱۹۹۵ توسط بروس تاکمن – روانشناس – ارائه شد. الگوی اولیه وی تنها شامل 4 مرحله (شکل گیری، درگیری، انسجام و تکامل و فروپاشی) بود. انجام پاورپوینت
تیم گسترده تر از گروه است
اصول رفتار گروهی
دو مشاور مدیریتی به نامهای جان آرکاتزنبک و داگلاس کی اسمیت از شرکت مک کنیزی و شرکاء این چنین اظهار می کنند که به کارگیری دو واژه گروه و تیم به گونه ای که تداعی کننده تعاملی میان آنها باشد نادرست است. آنها پس از مطالعه انواع تیمها –از تیم ورزشی گرفته تا تیمهای سازمانی و نظامی به این نتیجه دست یتفتند که تیمهای موفق به اهدافی که به فرد و تیم تعلق دارد هویت بخشیده و نسبت به پذیرش آنها به عنوان اهداف مشترک متعهد می شوند.
توجه:
- برای دانلود فایل پاورپوینت لطفا اقدام به خرید فرمایید.
- پس از خرید بلافاصله لینک دانلود فایل برای شما ایمیل خواهد شد.
سفارش پاورپوینت دلخواه
به منظور سفارش پاورپوینت با جزئیات دلخواه خود بر روی کلید زیر کلیک نمایید.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.