توضیحات
عنوان: محتواکاوی در رسانه های اجتماعی مطالعه موردی فیفا 2014
- مقدمه
- تعریف
- بیان مسئله
- شرح روش
- ارزیابی
- پیشنهاد
- نتیجه گیری
مقدمه
- با افزایش استفاده روزافزون از اینترنت، رسانه های اجتماعی نیز به سرعت در حال گسترش و استفاده هستند.
- یکی از کاربردهای رسانه های اجتماعی در صنعت توریسم است.
- یکی از فواید استفاده از رسانه اجتماعی در توریسم این است که گردشگران نه تنها با مدیران گردشگری در ارتباط هستند بلکه با یکدیگر نیز در ارتباط بوده و از نظرات یکدیگر استفاده می کنند.
- فواید استفاده از محتواکاوی در صنعت توریسم را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:
- 1-ارتباط بیشتر کاربران با هم
- 2-تحلیل رقابتی
- 3-عقیده کاوی کاربران
- 4-کشف دانش
- 5-مدیریت دانش
- 6-فرآیند تصمیم گیری اتوماتیک
- 7-پیش بینی راحت تر وقایع در صنعت توریسم
2-تعریف
نام دیگر فرآیند محتواکاوی رسانه های اجتماعی SMM است که مخفف کلمات SOCIAL MEDIA CONTENT MINING است.
برای محتواکاوی رسانه ها اگر از ابزارهای سنتی استفاده شود باعث اتلاف وقت می شود و نتیجه تولید شده دقت کافی را ندارد. برای این کار بایستی از تکنولوژی هایی مانند آنتولوژی و متن کاوی استفاده کرد که کار تحلیل متن را آسان تر می کند.
مراحل کلی یک SMM عبارت است از:
تعیین دامنه، مفاهیم دامنه
تعیین یک فن آوری مورد نیاز (به عنوان مثال، ابزار، تکنیک ها) برای رسیدگی به اندازه داده ها، فرمت،
جمع آوری داده ها
تعریف، تست، پیاده سازی و نظارت بر استراتژی های جمع آوری داده های مختلف.
تمیز کردن و پردازش داده ها در قالب یک پایگاه داده با محتوای مربوطه.
انتخاب یک یا چند روش مناسب و انجام داده کاوی.
جمع آوري نتايج تحليل پيوستگي
تعریف یک فرمت مناسب برای تجسم نتایج
توجه:
- برای دانلود فایل پاورپوینت لطفا اقدام به خرید فرمایید.
- پس از خرید بلافاصله لینک دانلود فایل برای شما ایمیل خواهد شد.
سفارش پاورپوینت دلخواه
به منظور سفارش پاورپوینت با جزئیات دلخواه خود بر روی کلید زیر کلیک نمایید.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.