توضیحات
عنوان: طراحی کمپین تبلیغاتی
- طراحی کمپین تبلیغاتی (در راستای استراتژی بازاریابی)
- مراحل طراحی کمپین تبلیغاتی
- دو بخش تحقیقاتی
- مخاطب هدف
- بودجه
- روابط عمومی
- بازاریابی مستقیم
- بازاریابی رویدادی
- استراتژی بازاریابی
- اهدف استراتژی
- نوشتن سند بازاریابی
- ترویج فروش
- فعالیت های ترویجی با هدف مصرف کنندگان
- فعالیت های ترویجی با هدف واسطه ها
- روابط عمومی
- بازاریابی مستقیم
- بازاریابی ویروسی
- ایده های تبلیغاتی
- تبلیغات مولد فروش است
- رسانه تبلیغاتی
- ارائه
طراحی کمپین تبلیغاتی (در راستای استراتژی بازاریابی)
- برگزاری کمپین تبلیغاتی یکی از روش های تعامل با مخاطبان هدف به منظور تحقق اهداف استراتژیک برند است.
- کمپین تبلیغاتی به معنای استفاده از کانال های مختلف برای رساندن پیام تبلیغاتی است. یک پیام یکسان با تمی مشترک از طریق رسانه ها و بسترهای مختلف، که در برخی مواقع ثابت هستند، به اشتراک گذاشته می شود. چارچوب زمانی کمپین های تبلیغاتی عموما ثابت بوده و به دقت تعریف می شوند.
1) تحقیق
- پیدا کردن آنچه نمی دانید :
هدف بخش تحقیق سند برنامه ریزی بازاریابی ، طراحی چارچوبی است برای هر آنچه فکر می کنید به بازاریابی و برند ارتباط دارد.تحقیقات به شما اطلاعات لازم را می دهد. این اطلاعات اغلب همانی هستند که درست پیش از نوشتن سند بازاریابی جمع آوری کردید.
دو بخش تحقیقاتی :
در سند برنامه ی بازاریابی دو بخش وجود دارد که به تحقیق وابسته است :
الف) تحقیق پایه ای :
این نخستین تحقیقی است که انجام می دهید و می تواند مبنای کار قرار بگیرد . اطلاعاتی که جمع آوری می کنید می تواند پاسخگوی موضوعاتی باشد که تا به حال پاسخی برای آن ها پیدا نکرده اید. نتیجه ی این تحقیق مبنایی است که با تکیه بر ان می توانید سند یا برنامه بازاریابی خود را بنویسید.
ب) ارزیابی :
دومین بخش تحقیقاتی ، عنوان ارزیابی را به خود اختصاص می دهد. این چارچوبی برای تحقیق که قصد دارید در طول سال پیش رو به عنوان بخشی از برنامه تان انجام دهید. بخش ارزیابی برنامه به ما کمک می کند که روش هایی برای بهبود برنامه در سال پیش رو تعیین کنیم. تحقیقات این بخش یک مطالعه ی مستمر روی پیشرفت کار است که مبنای مطالعات برنامه قرار می گیرد.
2) مخاطب هدف
چه کسی برندرا خواهد خرید؟چه محصولی ملموس داشته باشیم؟ و چه خدمات ارائه کنیم؟ این اطلاعات برای برنامه ی بازاریابی ضروری است. مخاطب هدف چه کسی است؟
- چه کسی به برند علاقه نشان خواهد داد :
این افراد مخاطب هدف شما نام دارند، همانهایی که تبلیغات برایشان نوشته می شود.این ها یا خریدار هستند یا مصرف کننده.
- ویژگی های جمعیتی :
مخاطبان یا گروه هدف اغلب به وسیله ی ویژگی های فیزیکی جمعیتی (دموگرافی) شامل جنسیت و سن وسال تعریف می شوند. این ویژگیهای جمعیتی را می توان بسط داد و شامل مواردی از قبیل : در آمد، تحصیلات ، پراکندگی جغرافیایی،وضعیت حرفه ای،مالکیت منزل ،نژاد،اندازه خانوارو غیره می شوند.
- ویژگیهای روانشناختی:
هر برند باید تعیین کند که آیا بررسی ویژگی های روانی مشتری ارزش صرف زمان و هزینه را دارد یا خیر.رسیدن به ویژگی های روانی یا سبک زندگی و صفات شخصی مخاطب ارزش بالایی دارد. از این اطلاعات اغلب با عنوان اطلاعات “سبک زندگی” یاد می شود که برای تبلیغات ارزش ویژه ای خواهد داشت.
3) بودجه
هدف از داشتن بخشی به نام بودجه:
اختصاص بخشی از سند برنامه ریزی به بودجه دو دلیل دارد.
1) مستند سازی میزان پولی که قرار است در سال پیش رو خرج شود.
2) ارائه چارچوبی برای نقاطی که قرار است این پول درآنجا صرف شود.
توجه:
- برای دانلود فایل پاورپوینت لطفا اقدام به خرید فرمایید.
- پس از خرید بلافاصله لینک دانلود فایل برای شما ایمیل خواهد شد.
سفارش پاورپوینت دلخواه
به منظور سفارش پاورپوینت با جزئیات دلخواه خود بر روی کلید زیر کلیک نمایید.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.