توضیحات
عنوان: بررسی روش تجزیه و تحلیل استراتژیک تکنولوژی
- مدیریت تکنولوژی
- منظور از استراتژی چیست؟
- تدوین استراتژی
- چرخه استراتژی رقابتی
- روش های مورد استفاده در تحلیلها و تصمیم گیری های استراتژیک
- ماتریس تحلیل رشد بازار- سهم بازار
- روش تعیین موقعیت هماهنگ x-y
- ماتریس M درN
- ماتریس نقاط ضعف و قوت، فرصت ها و تهدیدها
- ماتریس SWOT
- تدوین استراتژی تکنولوژی
- پورتر پیشنهاد می کند که در تدوین استراتژی تکنولوژی، مراحل زیر طی شود
- مسیر حرکت استراتژی
- قابلیت های محوری
- بکارگیری قابلیت ها
- تکنولوژی و مفهوم قابلیت محوری
- یکپارچه سازی
- پیوند استراتژی تکنولوژی و استراتژی کسب و کار
- سوالات استراتژیک
منظور از استراتژی چیست؟
استراتژی، شناخت آینده و برنامه ریزی برای آن است. استراتژی، ابزاری است که اهداف درازمدت بواسطه آن قابل تحقق است.
مدیریت استراتژیک، فزایندی است که از سه بخش مهم و مرتبط به هم تشکیل شده است:
- برنامه ریزی استراتژیک
- پیاده سازی استراتژیک
- ارزیابی استراتژیک
تدوین استراتژی
تدوین استراتژی
تدوین استراتژی، نیازمند واحدهایی محوری و عملیاتی برای اجرایی کردن استراتژی است.
هسته مرکزی تدوین استراتژی، تعیین دورنما و مأموریت کسب و کار است.
بیانیه مأموریت، دلایل وجودی سازمان را مشخص می کند.انجام پاورپوینت
بیانیه هر کسب و کار به این سوال پاسخ می دهد که ما می خواهیم به کجا برسیم؟
پورتر، برای نشان دادن استراتژی رقابتی کسب و کار شرکت از مفهوم چرخه استفاده کرده است.استراتژی در حلأ شکل نمی گیرد بلکه در چارچوب یک سری عوامل داخلی و خارجی تعریف می شود.
توجه:
- برای دانلود فایل پاورپوینت لطفا اقدام به خرید فرمایید.
- پس از خرید بلافاصله لینک دانلود فایل برای شما ایمیل خواهد شد.
سفارش پاورپوینت دلخواه
به منظور سفارش پاورپوینت با جزئیات دلخواه خود بر روی کلید زیر کلیک نمایید.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.