توضیحات
عنوان فارسی: برنامه ریزی استراتژیک در شرکت های صنعت دارویی: یک مورد مطالعاتی در داروخانه خیابان Dois Dejunho در شهر Cacoal، ایالت Rondonia (برزیل).
عنوان انگلیسی:
STRATEGIC PLANNING IN COMPANIES OF PHARMACEUTICAL INDUSTRY: ACASE STUDY IN THE PHARMACIES OF DOIS DE JUNHO AVENUE IN CACOAL CITY, STATE OF RONDÔNIA BRAZIL
چکیده: این مقاله با هدف بررسی شیوه های مدیریت برای توسعه برنامه ریزی استراتژیک در مواجهه با رقابت شدید در بخش های داروسازی در دوم ژوئن، خیابانی در شهر Cacoal، ایالت Rondonia (برزیل) استفاده شده است. این بخش بطور قابل توجهی در سال های اخیر رشد کرده است، و تعداد ردیابی از شرکت های فعال در همان شاخه نیاز به اتخاذ ضرورت شیوه های مدیریتی را برای برآوردن نیازهای مصرف کنندگان در مورد محصولات و خدمات ارائه شده را توجیه می کند، تا تفاوت هایی را که رقابت را افزایش می دهد را ایجاد می نماید. پژوهش حاضر با استفاده از تحقیقات کتابشناسی، توصیفی و اکتشافی با رویکرد کیفی و روش استقرایی انجام می شود. برای بررسی اینکه، اگر شرکت ها از تکنیک برنامه ریزی استراتژیک استفاده کنند. پرسش نامه ای با 21 سؤال برای مدیران 08 شرکت به کار گرفته شده است. از طریق این تحقیق مشاهده می شود که همه مدیران از اهمیت برنامه ریزی استراتژیک آگاه هستند، و می دانند که این ابزار اعمالی را هدایت می کند که شرکت با اهداف و مقاصد منطبق می شود، منجر خواهد شد، اجازه می دهد تا شما فرصت ها را شناسایی کرده و خودتان را در مقابل تهدیدات احتمالی محافظت نمایید، با این حال، تعداد مدیران که این تکنیک را بکار نمی برند، مهم می باشد. این نشان می دهد که عدم آگاهی از مدیریت، فعالیت های برنامه ریزی بسیار پیچیده ای را ایجاد می کند. بزودی، ما احساس نیاز به مدیران داروخانه به دنبال دانش در مورد مدیریت می کنیم و در همان زمان آنها را بکار می بریم، و در نتیجه شرکت توسعه می یابد.
کلمات کلیدی: برنامه ریزی ، مأموریت (رسالت)، چشم انداز ، استراتژی
معرفی:
به محض شروع دوره مدیریت، ما شروع به یادگیری عملکردهای اصلی مدیر می کنیم. در ابتدا تئوری عمومی مدیریت را مطالعه می کنیم، و در طول دوره، برنامه ریزی، سازماندهی، هدایت و کنترل (PODC) که عملکردهای اصلی مدیر است را یاد می گیریم. ما یاد می گیرم که برنامه ریزی استراتژیک، یک ابزار مدیریتی مهم برای سازمان است، چون از طریق آن، قادر است تا فرصت ها را به حداکثر رسانده و خطرات و تهدیدات سازمانی را به حداقل برساند.
با توجه به این موضوع، ما تصمیم گرفتیم تا با این ابزار حیاتی که برای عملکرد سازمانی است، کار کنیم و در این حادثه هشت سازمان از بخش دارویی در مرکز شهر Cacoal، مورد بازرسی قرار گرفت. در اصل می بینید که صنعت داروسازی به طور قابل توجهی در سال های اخیردر شهر Cacoal-Rond Youth رشد کرده است، این تعداد زیاد از شرکت های دارویی با رشد جمعیت و اضافه شدن بیمارستانهای جدید هدایت می شود، که اجازه افزایش جریان مردمی در شهر برای درمان بیماریهای خاص را می دهد.
این افزایش ناشی از رقابت شدید بین داروخانه ها است که نیاز به اتخاذ شیوه های مدیریتی ضروری برای برآوردن نیازهای مصرف کنندگان را توجیه می کند زمانی که محصولات و خدمات ارائه شده توسط این شرکت ها می آید، تا بتواند تفاوت هایی را که رقابت در بازار را افزایش می دهد را ایجاد نماید.
مشخص شده است که هدف از این سازمان دهی ها بازگشت سرمایه است، و این اغلب منجر به این می شود که مدیران تنها به نتیجه نهایی مرتبط باشند، به عنوان مثال، سود، جدا از عوامل مهمی است که روش هایی برای رسیدن به هدف نهایی که سود است، می باشد.
در صورتی که شرکتی هدفی مانند بقا در بازار، اهداف رشد، مشارکت های بیشتر در بازار را دارد، این باید به خوبی تعریف شود و برنامه ریزی استراتژیک ابزاری است که اهداف ذکر شده شرکت را هدایت می نماید.
برنامه ریزی استراتژیک در زمانی که بازار رقابتی برای ایجاد تفاوت هایی که ممکن است کیفیت و نوآوری شرکت ها را که در این بخش بکار رفته اند را بالا ببرد، دارای اهمیت است. بویژه در Avenida، دوم ژوئن، جایی که آنها در داروخانه های مورد مطالعه تمرکز کرده اند.
این پژوهش جستجو می کند که آیا شرکت های مذکور ابزارهایی از برنامه ریزی استراتژیک را به عنوان یک ابزار مهم مدیریتی سازمانی اتخاذ می کنند یا خیر، تا نیازهای مصرف کنندگان را پاسخگویی کند، و نتایج سازمان، درآمد، سود و غیره را تولید نماید. و موقعیت برجسته در بازار در رابطه با رقابت را حفظ کند.
توجه:
- برای دانلود فایل word کامل ترجمه لطفا اقدام به خرید فرمایید.
- پس از خرید بلافاصله لینک دانلود فایل برای شما ایمیل خواهد شد.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.