توضیحات
عنوان فارسی: طراحی پل یادبود New Mike O’Callaghan Pat Tillman در سد هوور
عنوان انگلیسی مقاله ترجمه شده:
Design of the New Mike O’Callaghan Pat Tillman Memorial Bridge at Hoover Dam
مجمع با تصمیم گیری کمیته اجرایی که شامل سرپرست اجرایی از 5 موسسه از تیم مدیریتی بود اجرای بتن کامپوزیتی را تصویب کرد .
ویژگی عمده ی طراحی ها
طراحی نهایی سیر تکاملی از نظرات مهندسی می یا شد که شامل فرم ساختاری از مقاومت مناسب از تقاضای مهندسی در سازه ها می باشد . هر عنصر در ریب[1] ( دنده ) دو قلو که در شکل شماره 6 نشان داده شده است که حاصل منطق مهندسی در علوم سازه می باشد .
قوس
در ابتدای امر طراحی خطرات لرزه ای مورد اهمیت بوده و تحلیل ژ ئو فیزیکی برروی سایت منطقه سبب می شود که به این باور رسید که طراحی لرزه ای در مقابل بارهای جانبی می بایست انجام گیرد . پیکره دنده های دو قلو مرتبط با خرپا ها در ساختار خمشی برای بار گذاری جانبی انجام گردیده که به دنبال آن پیشرفت چشمگیری در مفهوم مولفه برشی توسط طراح برای پل سانفرانسیسکو در نظر گرفته شده است . قوس به تنهایی هیچ شانسی برای مقاومت در برابر پیچش و یا محافظت در برابر شکل پذیری ندارد زمانی که ؛ ریب های دو گانه به خوبی مفهوم شکل پذیری را به وسیله تابع Vierendeel را در مقابل بارهای ثقلی در قوس به عمل می آورند ؛ این ساختار شکل پذیری برروی مفهوم تقاضای شکل پذیری در ارتباط با مولفه های برشی به صورت تقریبی در پیکره اصلی قوس را تسهیل می کند .
در ابتدای امر طراحی ؛ راهنمای اولیه ویژه برای طراحی لرزه ای در هر مرحله توسعه یافته و آیین نامه AASHTO برای طراحی در این سایت مورد استفاده قرار گرفته است . ( 10 g ) . از خطرات تحلیل احتمالی لرزه ای پروژه که توسط AMEC برای ارزیابی؛ میانگین حرکت زمین مرتبط با پریود دوره ای متناسب با این طراحی می باشد . در دوره هزار ساله پریود انتخابی ( دوره تناوب انتخابی توسط AASHTO ) نتیجه طراحی PGA از 0.2 g بوده است .
باد ؛ یکی از عوامل محیطی شرایط بارگذاری در امر طراحی می باشد . که ایفا گر نقش کیفی در انتخاب سازه ای ؛ و نقش کلیدی در طراحی می باشد . توپو گرافی منحصر به فردی که ویژگی های آنها نیازمند تحصیلات آکادمیک می باشد . در طول طراحی فاز اولیه ؛ باد در منطقه ؛ توسط لا براتور West Wind برای جمع آوری اطلاعات مورد نیاز در مورد سرعت باد در برخورد با پل توسط فرودگاه Las Vegas در شرایط قرارگیری در دره مورد نظر اندازه گیری شده است . با جمع آوری اطلاعات و سیر پیشرفت مدل سازی و اثرات آن بر روی ناحیه مورد بررسی در شکل ( شماره 7 ) وضعیت خطی گزارش شده توسط فرودگاه برای طراحی در مقابل باد مورد استفاده قرار می گیرد . نتیجه این مطالعات ؛ در طول 3 ثانیه سرعت باد به 56 m/sec بر اساس استاندارد ASCE7 از 40 m/sec می رسد . مطالعات تحلیل های دینامیکی در ضرایب بارگذاری تند باد ها از 2.4 ( در ساعت ) نتیجه کنترل سازه در مقابل باد می باشد . پخ ( خمیده ) قوس اصلی توسط که توسط یک فضای شیار مانند و کاهش کنترل طراحی در مقابل ریزش قوس می باشد . خمیدگی های اضافه شده به ستون های بلند جهت کنترل لرزش فضای شیاری در مقابل تونل باد خواهد بود . اطلاعات ثبت شده توسط لابراتور West Wind براساس ارتباط NOAA که براساس روش آزمایشات Scanlon در طول 4 سال در سایت انجام گردیده است . این مشاهدات وقایعی از مطالعات اولیه بر روی باد در طول 6 ماه می باشد .
[1] ریب : قوسی که در بالای سقف ايستگاه اجرا شده و در حقیقت از سر یک شمع گذشته و با عبور از زیر گالری پیشرو به شمع طرف دیگر می رسد
توجه:
- برای دانلود فایل word کامل ترجمه از گزینه افزودن به سبد خرید بالا استفاده فرمایید.
- لینک دانلود فایل بلافاصله پس از خرید بصورت اتوماتیک برای شما ایمیل می گردد.
به منظور سفارش ترجمه تخصصی مقالات خود بر روی کلید زیر کلیک نمایید.
سفارش ترجمه مقاله
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.