توضیحات
عنوان فارسی: ساختار و معماری شارژ دو جهته برای سیستم برق وسايل نقليه(خودرو)
عنوان انگلیسی مقاله ترجمه شده:
Bi-Directional Power Architectures for Electric Vehicles
چکیده
اگرچه خودروهای الکتریکی (EVS) و سیستم برق در ترکیب وسایل نقلیه الکتریکی(PHEVs) عملکرد قابل توجهی در رانندگی و نیز بهره وری و کاهش C02، دارد اما ارزش این سیستم ها بیشتر به منظور کاهش هزینه سیستم باتری مطرح شده است. برای جبران هزینه موجود در وسایل نقلیه در این مقاله به بررسی معماری شارژ دوجهته با استفاده از باتری به عنوان یک شبکه فرعی در وسایل نقلیه پرداخته شده است. در مقیاس شبکه مدولاسیون فرکانس با شبکه خودرو (V2G)، فن آوری و امکانات این سیستم برای پایگاه های نظامی معمولا به عنوان یک برنامه کاربردی تجاری شناخته می شود و منجر به بهینه شدن عوامل اقتصادی و افزایش دوام وسایل نقلیه می شود. بررسی و تجزیه و تحلیل این فناوری نشان می دهد که هزینه چرخه عمر باتری کاهش می یاید و خریداری اینورتور دو طرفه تنها هزینه ای است که برای این نوع خدمات مصرف می شود. کسب درآمد و یا پس انداز با استفاده از باتری در هر دو سناریو برای محاسبه نرخ واقعی تاسیسات برقی نظامی کاربرد فراوانی دارد. همچنین مقدار مطلوب V2B برای اتومبیل ها و کامیون ها از این مدل محاسبه می شود. میزان عملیات V2Bبرای جبران بارهای الکتریکی اهمیت دارد در حالی که عملیات V2Gبرای قراردادن مدولاسیون فرکانس در شبکه محلی است. نتایج نشان میدهد که V2B و V2G می توانند بخش عظیمی از حق بیمه وسایل الکترونیکی را جبران نماید. این خدمات، همراه با افزایش بهره وری حرکت توسط برق بیش از سوخت مایع است و در نهایت سبب بهبود هزینه چرخه عمر وسایل نقلیه الکتریکی می شود. V2B و V2G می توانند به طور جداگانه و یا در ترکیب با یکدیگر تا اندازه زیادی منجر بهبودی وسایل الکترونیکی و عوامل اقتصادی آن در آینده شود. مزیت این دو سیستم سبب جذابیت وسایل نقلیه برای خریداران و نیز وارد آوردن فشار به تولید این نوع فناوری و بهینه سازی قیمت خودروهای الکترونیکی برای عموم مردم شود.
کلمات کلیدی: خودروهای الکترونیکی،PHEV, V2B, V2G
اهمیت PHEVS
ایالات متحده آمریکا بر روی یک مدل ناپایدار مصرف نفت فعالیت میکند. با توجه به کمبود منابع نفتی، آینده اقتصادی و امنیت ملی ایالات متحده آمریکا در معرض خطر است که این مسئله نشان دهنده وابستگی به کشورهای نفتی است. در حال حاضر ایالات متحده امریکا 25درصد از کل C02 تولیدی را که ناشی از 33 درصد از تولیدات نفتی است تشکیل می دهد. از سوی دیگر امروزه حمل و نقل 28درصد از مصرف انرژی و 70 درصد از محصولات نفتی را در ایالات متحده شامل میشود[1]. لذا تلاش زیادی جهت کاهش اثرات مصرف انرژی در عوامل اقتصادی، زیست محیطی، امنیت ملی در حال انجام است. در بخش حمل و نقل، وسایل نقلیه الکتریکی (EVS) و وسایل نقلیه الکتریکی هیبریدی (HEVs / PHEVs) غالباً به دنبال کاهش استفاده از نفت با استفاده از مجموعه متنوع تری از منابع برقی نیروگاه های برق می باشند. علاوه بر این، نشان داده شده است که ارزش اقتصادی اتومبیلهای بنزینی با افزایش قیمت مواد نفتی بیشتر می شود. اگر جابجایی نیمی از وسایل حمل و نقل و سواری در آمریکا در 100 مایل و در هر گالن (mpg) صورت گیرد مقدار واردات نفتی از خاورمیانه به شدت کاهش پیدا می کند [2]. از سوی دیگر،در حال حاضر باتری بیشترین هزینه را در وسایل نقلیه الکترونیکی به خود اختصاص میدهد. این هزینه در حال حاضر تحت الشعاع دستاوردهای ناشی از کاهش بهره برداری و نگهداری وسایل نقلیه سنتی قرار دارد. برآورد نمونه هزینههای سیستم باتری از محدوده 1000 دلار کیلووات ساعت به 500 دلار کیلووات ساعت رسیده است. در کل، نرخ یک بسته باتری 24 کیلووات ساعت، هزینه ای بین 12000 دلار تا 24000 دلار خواهد داشت. مطالعات بسیاری به منظورجبران هزینه وسایل نقلیه الکتریکی، با به کارگیری مزایای بالقوه استفاده از باتری در وسایل نقلیه الکتریکی و شناسایی سطوح امکانات آن انجام شده است. مقیاس شبکه مدولاسیون فرکانس در تکنولوژی V2G، پیک اصلاح تقاضا با V2B، و استفاده مجدد از باتری های فرسوده به عنوان راههای بالقوه و امیدوار کننده تلقی میشوند که میتواند به دوام و اقتصاد خودروهای الکتریکی کمک کند[2،4]. در ادامه این بخش، اطلاعات مختلفی در خصوص تجزیه و تحلیل اثرات V2B و V2G در راستای شناخت مزایای اقتصادی آن در وسایل نقلیه و سیستمهای برقی ارائه میشود. نتایج حاصل از بررسی دادههای تجربی به دست آمده از V2B حاصل از تحقیقات انجام شده در مراکزی چون آزمایشگاه لینکلن(MIT LL، یک مرکز 10 مگاوات) در سال 2010، پایگاه نیروی هوایی لس آنجلس در سالهای2009-2010 (مرکز AFBLA ، 2.5 مگاوات)، و پایگاه نیروی دریایی سن دیگو از مارس 2010 تا آوریل 2011(NBSD، یک مرکز 40 مگاواتی) میباشد. علاوه بر این، یک روش کلی برای بهینه سازی میزان هزینه باتری وسایل حمل و نقل و شارژ دو جهته ارائه شده است. همچنین در بخش دیگری از این مطالعه عملکرد V2B و V2G مورد مطالعه قرار می گیرد.
توجه:
- برای دانلود فایل word کامل ترجمه از گزینه افزودن به سبد خرید بالا استفاده فرمایید.
- لینک دانلود فایل بلافاصله پس از خرید بصورت اتوماتیک برای شما ایمیل می گردد.
به منظور سفارش ترجمه تخصصی مقالات خود بر روی کلید زیر کلیک نمایید.
سفارش ترجمه مقاله
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.