توضیحات
عنوان فارسی:تجاری سازی محصول جدید میلی پور : داستانی از دو محصول جدید
عنوان انگلیسی مقاله ترجمه شده:
millipore new product commercialization;a tale of two new products
تجاری سازی محصول جدید میلی پور : داستانی از دو محصول جدید
در سال 1993 ، میلی پور برای راه اندازی چندین خط تولید نوآورانه آماده شد . مدیران اجرایی شرکت به طور خاص امیدهای بالایی برای خط تولید LC/MS در بخش کروماتوگرافی و وایر سلو ( Viresolve ) در بخش فرآیند واترز داشتند . بسیاری از موفقیت بالقوه این محصولات متکی بر تصمیمات تجاری سازی گرفته شده در سه سال گذشته توسط پیشکسوت های مربوطه ی آن ها : دیو استرند ، وی. پی . برای توسعه کسب و کار جدید در واترز ، و پائول سکری ، مدیر محصول برای وایر سلو ( Viresolve ) در بخش فرآیند بود .
در اوایل سال 1990 ، به دیو استرند وظیفه ی تجاری کردن خط تولید کروماتوگرافی مایع / اسپکترومتری جرمی ( LC/MS ) نوآورانه میلی پور داده شد . استراند چند سال قبل تر ، هنگامی که نرم افزار شرکت به او کمک کرد تا چیز خریداری شده توسط واترز را تشخیص دهد ، به واترز آمد . او به عنوان یک ستاره در حال رشد در بخش کروماتوگرافی واترز ، امیدوار بود که معرفی موفقیت آمیز این محصولات ادعای واترز به رهبری تکنولوژیکی در بازار کروماتوگرافی مایع ( LC ) را دوباره تثبیت خواهد کرد . این عنوان برای اولین بار در سال 1983 زمانی که هیولت پاکارد – تا آن زمان یک بازیکن کوچک در بازار LC – واترز را به بازار با آشکار ساز آرایه دیود حساس به نور ( PDA ) برای سیستم های کروماتوگرافی مایع معرفی کرد – به چالش کشیده شده بود . واترز هنوز هم تحت سلطه بازار LC بود که در سال 1958 به 40 درصد تا 45 درصد بازار جهانی LC رسید ( 22 درصد تا 23 درصد HP ) . واترز با معرفی تکنولوژی های جدید به دنبال قرار دادن مانعی بر بازار LC بود که آن را برای هر شرکتی به منظور به چالش کشیدن موقعیت آن بی ثمر خواهد ساخت . همان طور که دیو استرند آن را ارائه کرد ، ” ما می خواهیم این دید ارزش صعود نداشته باشد .”
در اکتبر سال 1990 ، پائول سکری ، یک مدیر بازاریابی جوان با چندین سال تجربه کار برای پیش رفتن در صنعت بیوتکنولوژی ، برای تجاری ساختن سیستم غشاء به تازگی ایجاد شده ی قادر به از بین بردن ویروس از داروهای پروتئین ایجاد شده با استفاده از بیوتکنولوژی استخدام شد . در طول چند سال گذشته میلی پور تلاش کرده است تا بهتر صنعت بیوتکنولوژی به سرعت در حال رشد را به کار برد ، و محصول حذف ویروس یکی از نویدبخش ترین محصولات بیوتکنولوژی بود که میلی پور تا آن زمان ایجاد کرده بود . در حالی که آزمون های ” ویژگی های بازار ” و بتا بخش اصلی روند توسعه بوده اند ، هنگامی که سکری وارد شد با بسیاری از مسائل تجاری سازی باقی مانده مواجه شد :
زمانی که من شروع کردم ، رئیس من ، تیم لیهی ، گفت ، ” کار شما تجاری ساختن این محصول است . ” بنابراین من پرسیدم ، ” نام آن چیست ؟ ” او گفت ، ” آن برای شما آماده است . ” من پرسیدم ، ” شما چه چیزی برای آن معین می کنید ؟ ” او گفت ، ” آن برای شما آماده است . ” من پرسیدم ، ” شما چگونه آن را توزیع می کنید ؟ ” او گفت ، ” آن برای شما آماده است . ” فقط یک فهرست بزرگ روشن وجود داشت . رقیب برجسته میلی پور در حذف ویروس آساهی ، یک شرکت کوچک ژاپنی بود . محصولات غشاء آساهی ، بجزء غشاء حذف ویروس ، در ایالات متحده توسط پال توزیع شده بودند . در سراسر جهان ، پال رقیب برجسته میلی پور با سهم 13 درصد بود . میلی پور ( با 174 میلیون دلار فروش ) دارای سهم 22 درصد بود .
سابقه و هدف شرکت میلی پور
با فروش جهانی 750 میلیون دلار در سال 1991 ، میلی پور رهبر بازار در صنعت تفکیک های 4/3 میلیارد دلاری بود . محصولات میلی پور اساساً مبتنی بر دو فناوری تفکیک ها : غشاء و فرآیندهای غشایی و کروماتوگرافی ، بودند .
غشاء و فرآیندهای غشایی اجزای یک ماده را در درجه نخست با توجه به اندازه ی آن اجزا جدا ساختند . ماده ای مانند آب ، هوا ، و یا مواد شیمیایی ، از طریق پرده های نازکی به نام غشاء ، که ساخته شده از مواد مختلف بودند و سوراخ های کوچک با اندازه های مختلف داشتند تصفیه شد . این منافذ به اجزا ( مولکول ها ، یون ها و یا ذرات ) با اندازه های خاص اجازه عبور می دادند ، در حالی که دیگران بر روی سطح غشاء به دام می افتادند . میلی پور طیف گسترده ای از انواع غشاء ، اندازه ها ، و شکل های غشایی را ارائه کرد .
توجه:
- برای دانلود فایل word کامل ترجمه از گزینه افزودن به سبد خرید بالا استفاده فرمایید.
- لینک دانلود فایل بلافاصله پس از خرید بصورت اتوماتیک برای شما ایمیل می گردد.
به منظور سفارش ترجمه تخصصی مقالات خود بر روی کلید زیر کلیک نمایید.
سفارش ترجمه مقاله
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.