توضیحات
عنوان فارسی: برنامه های ارتقا فروش در صنعت مخابرات هند
عنوان انگلیسی مقاله ترجمه شده:
Sales promotion in telecom industry of india
برنامه های ارتقا فروش در صنعت مخابرات هند
چکیده
صنعت مخابرات هند برای رشد و پیشرفت آماده است. به طور خاص،زمینه مخابراتی دارای یک فرصت عالی با هماهنگی اقتصاد هند با بازارهای جهانی است . با استفاده گسترده از فعالیت های تبلیغاتی کوتاه مدت فروش که باعث ایجاد انگیزه های مادی برای مصرف کنندگان و بخش تجاری می شود، برای مدیران ضروری است تا اینگونه اقدامات و چالش ها را درک کنند. به رغم استفاده گسترده از فعالیت های ارتقاء فروش در هند، تعداد کمی از مطالعات به بررسی شیوه های ارتقاء فروش در بخش مخابرات می پردازد. این تحقیق فعالیت های ارتقاء فروش شرکت مخابرات را در ابعاد مختلف بررسی می کند. این مقاله نتایج مهمی را ارائه می دهد و بینش های مربوط به رفتار مصرف کننده را بیان خواهد نمود. این مطالعه از نوع توصیفی است، زیرا شامل شناخت رفتار مشتریان در جهت ارتقاء فروش می باشد. نظرسنجی مربوط به شرکت های مخابراتی مانند Airtel ، Reliance telecom، Vodafone، BSNL و Idea Cellular در رابطه با شهر آگرا است. این مقاله نتیجه می گیرد که استفاده از فعالیتهای ارتقاء فروش تأثیر مستقیم بر رفتار مصرف کنندگان دارد و آنها را ترغیب می کند که به جای خرید در آینده، اکنون خرید کنند و ارزش پیشنهاد را به طور موقت تا دوره ارتقا افزایش می دهد،و باعث ترقیب در تعویض، تقویت و یا پاداش وفاداری و غیره در مشتریان می شود.
کلمات کلیدی : مخابرات، فروش تبلیغات. رفتار مصرف کننده
مقدمه
امروزه شبکه مخابراتی هند با بیش از 375 میلیون مشترک، دومین شبکه بزرگ در جهان پس از چین است. هند همچنین سریعترین بازار مخابراتی در حال رشد در جهان با 9 تا 10 میلیون مشترک ماهانه است. دلایل اصلی این رشد، کاهش تعرفه و کاهش قیمت گوشی ها می باشد. هند به عنوان یک پایگاه اصلی برای صنعت مخابرات در سراسر جهان پدیدار شده است، بنابراین بخش مخابرات هند راه بسیار خوبی برای رسیدن به آرزوی خود برای ارائه امکانات ارتباطی مناسب و موثر برای شهروندان هندی در پیش دارد.
بخش مخابرات هند مانند هر بخش صنعتی دیگر در کشور شامل مراحل مختلف رشد و تنوع می باشد. روز به روز هم عاملان عمومی و هم عاملان خصوصی، منابع و تلاش خود را برای بهبود فناوری ارتباطات راه دور به کار می گیرند تا حداکثر امکانات را به مشتری خود تحویل بدهند. با این حال به نظر می رسد پیشرفت های قانونی اخیر برای شرکت های مخابراتی تاثیر منفی داشته باشد چون تعداد اپراتورها در هر محدوده را افزایش می دهد که رقابت را تشدید می کنند. شرکت های مخابراتی امروزه بر نوآوری سریع محصول، ایجاد ارتباط با مشتریان و خرده فروشان و بهبود زنجیره تامین تمرکز می شوند تا عملکرد خود را بهبود بخشند.
ارتقاء فروش فرایند ارتباط با افراد، گروه ها و سازمان ها می باشد تا به طور مستقیم یا غیر مستقیم تبادل کالاها و خدمات را با اطلاع رسانی مناسب و متقاعد کردن یک یا چند مخاطب یا بخش های بازار برای پذیرش محصولات پیشنهادی تسهیل بخشند. ترویج فروش به معنی شناسایی برخی از نیازمندی های خاص فروش است که پس از آن می توان با محصولات شرکتی و فعالیت های تبلیغاتی مناسب برآورده شود.
توجه:
- برای دانلود فایل word کامل ترجمه از گزینه افزودن به سبد خرید بالا استفاده فرمایید.
- لینک دانلود فایل بلافاصله پس از خرید بصورت اتوماتیک برای شما ایمیل می گردد.
به منظور سفارش ترجمه تخصصی مقالات خود بر روی کلید زیر کلیک نمایید.
سفارش ترجمه مقاله
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.