توضیحات
عنوان فارسی: کمپین تبلیغاتی ویستابست
- مقدمه
- تعریف کمپین
- کمپین تبلیغاتی
- اجزای اجرایی کمپین تبلیغاتی
- برنامه ریزی
- مدیریت پروژه و اجرا
- ارزیابی اثربخشی
- نحوه اجرای کمپین تبلیغاتی
- استراتژی رسانه ای کمپین
- اصول کمپین
- دلایل عدم موفقیت کمپین ها
- تحلیل موقعیت
- تدوین برنامه بازاریابی
- مشخص کردن فرآیندهای فروش
- نقد و بررسی کمپین ویستا بست
- تحلیل سوات
- ضعف در روابط عمومی
- نگاهی به کمپین تبلیغاتی پرخرج «الو پنجره» ویستا بست
- میزان اثربخشی کمپین ویستا بست
- تحلیل موقعیت
- تخصیص منابع و بودجه بندی
- استراتژی رسانه ای
مقدمه
نزدیک به یک دهه از شروع عرضه انواع پروفیلهای UPVC در کشور ایران میگذرد و با توجه به اهمیت کنترل مصرف انرژی بهویژه در بحث ساختمان همواره بازارهای این محصول رو به رشد بوده است و طی دورههای گذشته بسیاری از شرکتهای واردکننده یا تولیدکننده سعی در تصاحب سهمی از این بازار رو به توسعه داشتهاند ولی فعالیت تعدادی از این شرکتها به دلایل و مشکلات موجود، محدود شده و تعدادی با درک صحیح بازار و مدیریت منطقی توانستهاند گوی سبقت را از دیگران ربوده و پیشرفت لازم را داشته باشند.
قطعا تمامی این شرکتها سهمی در ایجاد و فرهنگسازی استفاده از در و پنجرههای UPVC و ذخیره انرژی در میان عموم مصرفکنندگان را داشتهاند.برندهای بسیاری در بخش تولید در و پنجره UPVC فعالیت میکنند که میتوان از مهمترین آنها به ویستابست، وینتک، سیندژ، همارشتن، دکتر وین، هافمن، فربد، بست ویژن، سکو ایران، بوتیا و. . . اشاره کرد.از میان این برندها تعداد بسیار محدودی تولیدکننده پروفیل UPVC هستند و با توجه به سهم بازار، هدفگذاریها و شرایط اقتصادی تعداد محدودتری فعالیتهای تبلیغاتی داشتهاند و دارند.
شرکت ویستابست یکی از تولیدکنندههای پروفیل UPVC است که در این زمینه تبلیغات گستردهای دارد، اما نکته مهم، نحوه تبلیغات و نوع اثرگذاری است و این سوال پیش میآید که آیا کمپین تبلیغاتی با توجه به بازار هدف نوشته شده است یا تنها تبلیغاتی است برای بودن و افزایش فروش که در آن هیچ هدف استراتژیک ارتباطاتی دنبال نمیشود. این شرکت با برندویستابست در ایران فعالیت میکند و تبلیغات خود را با بیشترین فرکانس ممکن در تلویزیون پخش میکند.
معمولاً در برنامهریزی رسانههای تبلیغاتی یا همان مدیاپلنها، اهداف ارتباطی را براساس دسترسی یا تعداد پخش میگذارند یا هر دو. اینگونه که از نحوه تبلیغات و پیامهای تبلیغاتی مشخص است، هدفی غیراز تکرار برای شناساندن نام این برند در این کمپین وجود نداشته است، اما آیا بعد از چند سال حضور این نام در صنعت ساخت در و پنجره دوجداره، نیازی به تمرکز حداکثری بر آگاهی برند وجود دارد؟ آیا معرفی و ایجاد آگاهی نباید در همان روزهای ورود برند به بازار صورت پذیرد؟ اگر در این سالها این آگاهی از برند ایجاد نشده چه مانعی درراه بوده است؟ آیا همان مانع اکنون وجود ندارد؟
تعریف کمپین
همه می دانیم که کمپین کلمه لاتین است و اگر در واژه نامه های مختلف جستجو کنید اغلب به واژه مناسب برای این معنا دست نخواهید یافت در برخی از واژه نامه ها به حملات پیاپی و برخی به هجوم و نهضت ترجمه شده است و حتی گام را فراتر نهیم و بگوییم که اغلب موارد استفاده این کلمه در چارچوب و کاربرد آن در کشور ما به دلیل عدم آشنایی جامعه با معنای حقیقیی آن است. موفقیت تجاری با کمپین تبلیغاتی موفقیت تجاری با کمپین تبلیغاتی موفقیت تجاری با کمپین تبلیغاتی.
کمپین را می توان تحت عناوین چون برنامه جامع و هدفمند برای نیل به هدفی مشخص و دستیابی به موفقیت معنا کرد حال این هدف می تواند موارد زیادی را شامل شود مانند افزایش سهم فروش در بازار، حفظ و گسترش جایگاه در بازار، یادآوری و حضور برند در جامعه هدف، معرفی الگوهای مصرف و عادات جدید، ارتقاء به جایگاه خاص باشد. پس از این که هدف تعیین گردید حال برنامه تبلیغاتی لازم است که طی اقدامات مشخص در بازه زمانی معین به هدف دستیبابی یابد این برنامه تبلیغاتی در کمپین تبلیغاتی تبیین می گردد. موفقیت در کسب و کار با کمپین تبلیغاتی
بسیاری از صاحبان مشاغل در ایران هنوز به اهمیت کمیپن تبلیغاتی آن چنان که باید پی نبرده اند و برخی نیز که کم و بیش با آن آشنا هستند اعتماد کافی ندارند و این ناشی از عدم اعتماد آنها به این نوع برنامه ریزی می باشد. کمپین تبلیغاتی کلیه اقدامات در راستای تبلیغات را به صورت علمی برنامه ریزی می کند.
توجه:
- برای دانلود فایل word کامل ترجمه از گزینه افزودن به سبد خرید بالا استفاده فرمایید.
- لینک دانلود فایل بلافاصله پس از خرید بصورت اتوماتیک برای شما ایمیل می گردد.
به منظور سفارش تحقیق مرتبط با رشته تخصصی خود بر روی کلید زیر کلیک نمایید.
سفارش تحقیق
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.