توضیحات
عنوان: مروری بر یکی از نظریات پائولا ویلیامز مقابله با آریتموفوبیا یا ترس از اعداد و ارقام
- چکیده
- مقدمه
- روابط سرمایه گذار فیس بوک
- شرکت آمازون
- منابع
چکیده:
در این مطالعه، مروری بر یکی از نظریات مالی پائولا ویلیامز به عنوان یک نظریه پرداز و استاد دانشگاه در زمینه مشاوره و حقوق مالی انجام شده است. در ابتدا تظریه وی در ارتباط با پدیده ترس از اعداد و ارقام مطابق با نظرات وی و دیگر نظریه پردازان تعریف، بسط و تشرح می شود. سپس نحوه مقابله با این پدیده در ارتباط با دانشجویان و آموزش آن ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت. بعد از آن، دو مورد از مطالعات موردی انجام پذیرفته در این راستا برای دو شرکت بسیار بزرگ ( فیس بوک و آمازون) مورد تحلیل قرار گرفته است.
مقدمه
پائولا ویلیامز به عنوان یک نظریه پرداز و استاد دانشگاه در دانشکده حقوق دانشگاه تنسی سال های بسیاز زیادی را به آموزش، تحقیق و پژوهش پرداخته است و به عنوان یکی از چهره های مهم در زمینه کاری خود شناخته می شود که از سال 2002 تا کنون در حال تحصیل در کلینیک کسب و کار می باشد. آنچه که ما در این مقاله مورد بررسی قرار خواهد گرفت، مروری بر یکی از نظریه های وی در ارتباط با پدیده Arithmophobia خواهد بود. این کلمه که اریک فرانکلین، همکار او، برای توصیف یک پدیده رایج که در میان دانش آموزان بیان داشته است به معنی ترس از کار کردن با اعداد و صفحات گسترده می باشد. وی می گوید: ” من شنیده ام برخی از دانش آموزان می گویند، “من به مدرسه حقوقی رفتم، بنابراین من مجبور نیستم با شماره ها مقابله کنم.”. به همین منظور او بار ها و در طی سالیان زیاد در ارتباط با این موضوع تحقیق و پژوهش نموده است و موارد بسیار زیادی را نیز مورد مطالعه قرار داداه است.
او به همراه یکی از دستیاران خود،Kris Tobin برخی از اطلاعات بسیار اساسی در مورد اظهارات مالی را برای معرفی به دانش آموزان خود را به این ایده ایجاد کرده اند تا اطمینان حاصل نمایند که چرا اظهارات مالی مهم هستند و چگونه می توانند از آنها در تنظیمات بالینی استفاده کنند. دانش آموزان کلینیک می آموزند که مشتریان خود را به مفاهیم پایه ای مدیریت پول خود، حسابداری مالی و برنامه ریزی مالی کسب و کار معرفی کنند تا مشتریان بتوانند با صورتهای مالی نیز کار راحتی داشته باشند. افسردگی نه تنها بر دانش آموزان ما تاثیر می گذارد، بلکه برای مشتریان ما نیز هستند.
به عنوان مثال مشتریانی که آن ها در کلینیک خود با آن ها کار می کنند، اغلب در ارتباط با شرکت های استارت آپ می باشند، که اغلب دارای یک طرح کسب و کار مناسب را ایده پردازی نموده اند. صحبت کردن با آنها در مورد طرح کسب و کار خود شامل سوالاتی مانند برای شروع کسب و کار چقدر پول لازم است؟ از کجا آغاز خواهد شد؟ منبع درآمد کسب و کار چیست؟ چه مقدار درآمد برای سال اول پیش بینی شده است؟ چه هنگامی که کسب و کار می باشد. در نظر گرفتن این سؤالات، نیاز به درک متقابل فیزیکی از صورتهای مالی از سوی دانشجویان و مشتریان دارد.
مطابق با نظر این محقق، یکی از پارامتر های مهم در ارائه گزارش های مالی به دانش جویان، این است که آن ها با ترس و وحشت درگیر شود. در واقع او سعی می کند این پدیده را تحلیل نماید که آیا آریتوموفوبیا در واقع یک مسئله برای آنهاست یا خیر. اگر نه، دانش جویان مالی ممکن است آماده باشند با مشتریان خود در زمینه امور مالی بدون درک بسیار از اصول اولیه کار کنند. به همین منظور او برای یک مطالعه موردی در همین ارتباط، در این ترم تحصیلی یک پرونده در کلینیک را به دانشجویان محول نمود که در آن دانش جویان اجازه موکل را دریافت کرده اند، سوابق مالی گسترده ای را از حسابدار مشتری جمع آوری کرده اند و آن پرونده ها را در طول ترم آنالیز نموده اند.
با این حال و مطابق نظر دیگر محققان، اکثر دانشجویان حقوق و دستمزد با ضوابط مالی بسیار کمتری دارند. بنابراین اولین قدم این است که اذعان کنیم که ممکن است ناراحتی یا حتی ترس از دانش جویان در پرداختن به مسائل مالی با مشتریان خود وجود داشته باشد. این محقق معتقد است که بخشی از جمع آوری اطلاعات در مورد کسب و کار مشتری (مرحله اولیه روند حل مسئله) در مورد نوعی از اطلاعات مالی از مشتریان مورد نیاز است، چرا اطلاعات مهم است و آنچه که اسناد ارائه شده توسط مشتری یا حسابرس مشتری در واقع معنی دارد.
در ارتباط با نطریه بالینی و یا همان کلینکی او، یکی از اهداف بزرگ او در کلینیک این است که دانش جویان او مشاوران خوبی برای مشتریان خود باشند. او نظر دارد که آنها را در درک جریان پول، درک نیازهای پولی که کسب و کار دارند، آماده نماید – کل تصورات شکستن و حتی زمانی که کسب و کار انتظار دارد سود آور باشد، چیزی است که وکلای دانشجویی باید به مشتریان مشاوره بدهند. اغلب هنگامی که مشاوران مالی به مشتری می گویند، “چه نوع سوابق شما را برای کسب و کار شما نگه دارید؟” آنها یک نوع نگاه نادرستی به دست می آورند. مشتری اغلب در مورد ایده کسب و کار خود بسیار هیجان زده است، بنابراین هیجان زده می شود به جلو در تولید چیزی و رسیدن به بازار با چیزی است که آنها اغلب نتوانستند در مورد چگونگی رسیدگی به مسائل مربوط به پول فکر کنند.
توجه:
برای دانلود فایل کامل ورد لطفا اقدام به خرید نمایید.
لینک دانلود فایل بلافاصله پس از خرید بصورت اتوماتیک برای شما ایمیل می گردد.
به منظور سفارش تحقیق مرتبط با رشته تخصصی خود بر روی کلید زیر کلیک نمایید.
سفارش تحقیق
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.