توضیحات
عنوان: تحقیق خرده فروشی – معرفی و مقایسه سایت دیجی کالا و والمارت
- قسمت اول: معرفی سایت خرده فروشی دیجی کالا
- تولد تا ثبات
- اولین فروش
- عوامل موفقیت دیجیکالا
- تیم دیجی کالا
- سرمایهگذاری
- اولین پیشنهاد سرمایهگذاری
- جذب سرمایه دوم
- هلدینگ دیجیکالا
- سرمایهگذاری در فیدیبو و تاسیس دیجی استایل
- افق فرامرزی دیجی کالا
- دیجیکالا در گذرزمان
- پیاده سازی کامل هفت پرسش استراتژیک (c )
- (customer) مشتری اصلی دیجی کالا کیست؟
- ( Core Value) ارزشهای اساسی دیجی کالا
- ( Critical performance variables) متغیرهای عملکرد بحرانی شرکت دیجی کالاقسمت اول: معرفی سایت خرده فروشی دیجی کالا
- تولد تا ثبات
- اولین فروش
- عوامل موفقیت دیجیکالا
- تیم دیجی کالا
- سرمایهگذاری
- اولین پیشنهاد سرمایهگذاری
- جذب سرمایه دوم
- هلدینگ دیجیکالا
- سرمایهگذاری در فیدیبو و تاسیس دیجی استایل
- افق فرامرزی دیجی کالا
- دیجیکالا در گذرزمان
- پیاده سازی کامل هفت پرسش استراتژیک (c )
- (customer) مشتری اصلی دیجی کالا کیست؟
- ( Core Value) ارزشهای اساسی دیجی کالا
- ( Critical performance variables) متغیرهای عملکرد بحرانی شرکت دیجی کالا
- (constrains) محدودیت ها
- (Creative tension) تنش خلاق
- (Commitment) تعهد
- Contingencies)) احتمالات
- قسمت دوم : خرده فروشی آنلاین والمارت
- معرفی والمارت
- برند سازي در والمارت
- شش دوره برند سازی در والمارت
- دوره اول:تاسيس
- دوره دوم: انسجام و رشد
- دوره سوم: دوره رشد
- دوره چهارم: ورود به قرن بيست و يكم
- دوره پنجم : ايجاد كسب و كارهاي جديد
- دوره ششم: ورود به بازار طنز و سرگرمي(تنوع بازار)
- تصویر این برند در ذهن مشتری
- دسته بندی محصولات این خرده فروشی
- قسمت سوم: کمپین تبلیغاتی والمارت
قسمت اول: معرفی سایت خرده فروشی دیجی کالا
دیجیکالا در سال 1390 با راه اندازی “رسانه تصویری دیجیکالا” یا DigiKala TV برای اولین بار در کشور تولید و ارائه محتوای ویدئویی آموزشی و تخصصی در زمینه معرفی و نقد و بررسی جدیدترین کالاهای دیجیتال و فنآوری های این حوزه را آغاز کرد. هدف از تولید این ویدئوها ایجاد امکانی برای کاربران جهت بررسی دقیقتر تمامی ابعاد و مشخصات محصول و شکلگیری تصویری دقیقتر از کالاها و تکنولوژی های این حوزه بود. در حال حاضر این بخش یکی از محبوبترین خدمات دیجیکالا است، از این رو تولید محتوای تخصصی با کیفیت و استانداردهایی فراتر از گذشته یکی از راهبردهای اصلی دیجیکالا محسوب میشود. رسانه تصویری دیجیکالا در جهت تولید محتوای ویدئویی علمی و کاربردی با بکارگیری افراد متخصص این حوزه نهایت تلاش خود را میکند. این ویدئوها به صورت کاملا مستقل و در استودیوی اختصاصی دیجیکالا تولید میشوند و این سرویس به رایگان ارائه میشود.
دیجیکالا با ارائه طیف گستردهای از معتبرترین برندها در گروههای مختلف و با همکاری نزدیک با واردکنندگان و توزیع کنندگان اصلی این کالاها در ایران، تلاش میکند تا نیازهای متفاوت مشتریان با کاربریهای متفاوت آنان را برآورده سازد. ارائه قیمتهای کاملا رقابتی و مناسب، همراه با کیفیت مطلوب خدمات پس از فروش از اولویتهای دیجیکالا محسوب میشود. دیجیکالا با درک اهمیت این موضوع برای مشتریان خود و با بکارگیری نهایت توان و ابزارهای در دسترس در تعاملات خود با تامین کنندگان، میکوشد امکان ارائه پایینترین قیمتها و بهترین خدمات را فراهم آورد. طرحهای مشوق خرید همواره مورد توجه مشتریان بوده و دیجیکالا نیز به منظور قدردانی از مشتریان وفادار خود همواره تخفیفهای قابل توجهی را در قالب طرحهای مختلف مشوق خرید برای آنان در نظر میگیرد. کیفیت و سهولت استفاده از وب سایت دیجیکالا و خدمات ارائه شده در آن، همواره یکی از مهمترین و با اولویتترین موضوعات در دیجیکالا بوده است و همه کارکنان فنی و تخصصی آن نهایت تلاش خود را به عمل میآورند تا با ارائه باکیفیتترین و بهروزترین سرویسهای مبتنی بر وب و تسهیل تمامی فرآیندهای بررسی، انتخاب و خرید کالا در وب سایت دیجیکالا، خدماتی شایسته و تجربهای خوشایند را برای مخاطبان خود به ارمغان بیاورند.
دیجیکالا از اولین دریافت کنندگان نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت و به عنوان برگزیده بسیاری از مراجع و نهادهای ذیربط، دارای کلیه مجوزهای رسمی مورد نیاز برای فعالیت در این حوزه است .همچنین، در حال حاضر دیجیکالا با توجه به استقبال چشمگیر کاربران و مشتریان خود، پرمخاطبترین و پربازدیدترین وب سایت تجاری کشور است. (به استناد آمارهای منتشر شده در مراجع آماری مانند Alexa)
همواره یکی از اولویتهای دیجیکالا، تولید و ارائه محتوای فنی مورد نیاز کاربران با بالاترین استانداردها، برای تسهیل در فرایند پیش از خرید آنهاست. برای دیجیکالا بسیار مهم است که میلیونها کاربر آن، کالای تخصصی مورد نیاز خود را به درستی و با دقت بالا و بیشترین سهولت انتخاب کنند. دیجیکالا از هرگونه تلاشی برای بالاتر بردن کیفیت خرید مشتریان خود دریغ نمیکند و همواره تلاش میکند تا در طول فرآیند خرید یعنی پیش، حین و پس از خرید، بیشترین ارزش را برای کاربران و مشتریان خود خلق کند.
توسعه اینترنت روشهای خرید ما را به کلی دگرگون کرده است. منافع موجود در خرید اینترنتی هر روز تعداد بیشتری از مردم را به تجربه آن و ایجاد تغییر در الگوهای متداول خرید ترغیب میکند. امروز دیگر افراد این روش خرید را بیشتر منطبق بر شرایط زندگی مدرن میبینند. ویژگیها و طبیعت خرید اینترنتی با روحیات و نیازهای رو به رشد ما هماهنگتر شده است. همه سخت در حال تلاش برای پیشرفتهای شخصی و جمعی خود هستیم.
امروزه بهای اوقات فراغت ما با وجود مشغلههای روزانه بسیار گرانبهاتر شده است. همه ما برای این اوقات برنامه ریزی فشردهتری داریم. دیگر صرف زمانهایی نسبتا طولانی در فعالیتهای نهچندان با اهمیت مانند خرید و سفرهای شهری برای بسیاری از انسانها اولویت خود را از دست داده است. هوشمندی انسانها، آنها را مجاب میکند که با تغییر در الگوهای قدیمی و ناکارآمد زندگی، هوشمندانهتر و امروزیتر زندگی کنند. صرف اوقات فراغت برای تفریح، آموزش، ورزش، لذت بردن از علایق شخصی و رفع خستگیهای روزانه اولویت بیشتری نسبت به فعالیتهای وقتگیر و در عین حال کم اهمیتتر مانند خرید کردن دارند.
توجه:
برای دانلود فایل کامل ورد لطفا اقدام به خرید نمایید.
لینک دانلود فایلتحقیق خرده فروشی – معرفی و مقایسه سایت دیجی کالا و والمارت بلافاصله پس از خرید بصورت اتوماتیک برای شما ایمیل می گردد.
به منظور سفارش تحقیق مرتبط با رشته تخصصی خود بر روی کلید زیر کلیک نمایید.
سفارش تحقیق
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.