توضیحات
عنوان فارسی: برنامه ریزی استراتژیک
- مقدمه و آشنایی با شركت
- ماموریت
- پاکیزگی
- محصولات
- بازارها
- فناوری
- بقاء، رشد و سود آوری
- فلسفه
- ویژگی ممتاز
- توجه به تصور مردم
- توجه به کارکنان
- بیانیه ماموریت
- چشم انداز
- نقشه راه
- اهداف کلان
- الگوی مدیریت استراتژی
- تهدید محیط بین الملل صنعت
- عوامل خارجی
- محتمل ترین حالت
- حالت حداقل
- حالت حداکثر
- عوامل داخلی
- محتمل ترین حالت
- حالت حداقل
- حالت حداکثر
- ماتریس ارزیابی عوامل داخلی – خارجی (IE)
- ماتریس SWOT
- ماتریس برنامه ریزی استراتژیك (QSPM)
- نتیجه گیری
1.مقدمه و آشنایی با شركت
شرکت تولیدی کندر در سال 1381 با ظرفیت اسمی 10 تن در ساعت، جهت تولید انواع پودرهای شوینده آغاز به کار نمود و در مدت کمتر از 3 سال با ایجاد طرح های توسعه اقدام به افزایش تولید نمود و در همین راستا تولید محصولات جانبی از قبیل خمیردندان، پودر کفشو، قالب فشرده، صابون حمام نیز به سبد تولید اضافه گردید.
همزمان با افزایش تولید و نیاز روز افزون به جعبه های پودر، این شرکت اقدام به تاسیس یکی از بزرگترین چاپخانه های شرق کشور در داخل مجموعه شرکت نمود.
با توجه به نیاز کشور به پودر شونده در سال 1385، شرکت کندر اقدام به ساخت و راه اندازی پلنت دوم پودر به ظرفیت 10 تن در ساعت نمود که در زمستان 1386 به بهره برداری رسید. یادآور می شود مجموعه تولیدی کندر یکی از شرکت های گروه صنعتی پارس بنام شرکت بوژان را تحت اجاره خود درآورده و اقدام به تولید و عرضه انواع مایعات شوینده بنام های تجاری آ.ب.ث، بانو، دلتا و آوا در سطح کشور نموده است.
شرکت کندر در سال 1390 موفق به اخذ گواهینامه آزمایشگاه همکار و مرجع سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران گردید. از ویژگی های مهم این شرکت و یکی از مزایای رقابتی با دیگر رقبا می توان به عقد قرارداد با شرکت های معظم پخش البرز و قاسم ایران در اواخر سال 1390 اشاره نمود که تاکنون نیز ادامه دارد.
یادآور می شود این مجموعه در سال 1391 یکی از بهترین دوران شکوفایی خود را گذراند چرا که در این سال چه از لحاظ سودآوری و چه از حیث افزایش حجم فروش در صدر دیگر رقبا قرار گرفت.
2.ماموریت
2.1.پاکیزگی
ما پاکیزگی را امری مربوط به کلیه افراد بشری می دانیم، بنابراین تمام افراد از هر گروه سنی از مشتریان بالقوه ما محسوب می شوند، ما محصولاتی برای نوزادان، کودکان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و سالمندان، چه مرد و چه زن و با سطوح مختلفی از فعالیت های ورزشی ارایه می کنیم.
2.2.محصولات
پاکیزگی تنها محصولی است که این شرکت به خانه شما می آورد. ما در راستای تأمین نیازهای افراد به پاکیزگی، هرگز خود را به مرزبندی خاصی محدود نخواهیم کرد. مرزهای ما، مرزهای پاکیزگی است. ما محصولاتی از قبیل انواع شامپوها، صابونهای مایع و جامد، مایع ظرفشویی، سفیدکننده و نرم کننده، پودر صابون، پودر رختشویی، پودر ماشین لباسشویی و… را تولید می کنیم و در نظر داریم محصولاتمان را تنوع بخشیم تا هیج مصرف کننده ای به محصول دیگری احتیاج نداشته باشد.
2.3.بازارها
سال ها پیش، وقتی کندر فعالیت خود را در صنعت شوینده و پاک کننده آغاز کرد، ورود به بازارهای جهانی و منطقه ای از آمال و و آرزوهای آن بود. اما امروزه ما با افتخار حیطه فعالیت خود را فراتر از هر مرز جغرافیایی می دانیم و اجازه می دهیم مردم در سرتاسر جهان پاکیزگی ای را که ما ارائه می کنیم تجربه کنند.
در اولین گام، هدف ما عبور از بازار داخلی ایران و گسترش در بازارهای خاورمیانه و آسیای مرکزی است. ما در حال تاسیس شعبی در این مناطق هستیم و سعی می کنیم این شعب را دروازه ورود به بازارهای جهانی قرار دهیم. اما در این راه هرگز فراموش نمی کنیم که بازار داخلی همیشه در اولویت قرار داد.
2.4.فناوری
تلاش ما این است که همواره از به روز ترین و موثرترین فناوری ها در فرمولاسیون، تولید و آزمایش محصولاتمان استفاده کنیم. در حال حاضر نیز فناوری مورد استفاده در کندر، فناوری است که در شرکت های مختلف اروپا، ترکیه، امارات متحده عربی و مصر به کار می رود. ما خود را به فناوری موجود محدود نمی کنیم و همواره با چشمانی باز منتظر شناخت و بهره گیری از بهترین فناوری ها هستیم. ما سعی می کنیم در استفاده از بهترین ها، پیشگام باشیم.
2.5.بقاء، رشد و سود آوری
علاوه بر رقابت با رقبا که امری طبیعی است، شرکت کندر می کوشد فن آوری و دانش جدید را به منظور رشد صنعت شوینده و پاک کننده داخلی اشاعه دهد. ما همواره تلاش می کنیم با شرکت در سمینارها و کنفرانس های داخلی و بین المللی، اجرای دوره های آموزشی، مشارکت در برنامه های دانشگاهی، ارتباط با انجمن ها و مجلات معتبر این صنعت و… نیروی انسانی و دانش سازمانی خود را توسعه دهیم. از آن گذشته، سودآوری مالی برای سهام داران و کارکنان نیز در دستور کار کندر قرار دارد. ما همواره میکوشیم به تعهدات مالی و سرمایه ای خود پایبند باشیم تا در این راه با افتخار گام برداریم.
2.6.فلسفه
شرافت کاری سرلوحه تمام فعالیت های ماست. ما تلاش می کنیم با پای بندی به اصول جوانمردی، رقابتی سالم را با رقبا، ارتباطی دوستانه و دوطرفه با مشتریان و رابطه ای اثربخش و مثبت را با جامعه برقرار کنیم. ما سعی می کنیم ارزش آفرین باشیم. این ارزش آفرینی در ارتباط با کلیه ذینفعان ما از قبیل کارکنان، مشتریان، دولت و حاکمیت، جامعه و مردم معنا پیدا می کند. ما خدمات و محصولاتی ارائه می کنیم که شایسته مشتریان مان باشند، طوری که مشتریان ما به استفاده از محصولاتمان افتخار کنند. شرکت ما مالک جوی پرانگیزه است که در آن همه می کوشند بهترین تاثیر را بر محصولات نهایی بگذارند. ما به شعار رضایت مشتری، نه به عنوان یک شعار، بلکه به عنوان یک باور پای بندیم. بنابراین کیفیت در تمام شئون، احترام متقابل به تمام ذینفعان و صداقت و راست کرداری سرلوحه فعالیت های ماست.
2.7.ویژگی ممتاز
کندر بر بنیاد مستحکمی از دانش استوار است. ما دانش و اطلاعاتمان را عامل برتری و مزیت رقابتی خود در مقایسه با سایر رقبا می دانیم. سیستمهای اطلاعاتی به هنگام، فن آوری های به روز، واکنش های به موقع به تغییرات محیط، رضایت مشتریان و کارکنان و… جملگی از نتایج این دانش سازمانی است. همچنین ما سعی می کنیم در بازاریابی محصولاتمان بهترین باشیم. ما بازاریابی را ابزاری برای فروش محصول نمی دانیم، بلکه آن را روشی برای معرفی بهترین محصولات شوینده و پاک کننده به مردم می دانیم، مردم حق دارند از وجود چنین محصولاتی اطلاع داشته باشند و مطمئناً خود بهترین محصولات را برمی گزینند، چون حق انتخاب، حق طبیعی آنهاست. بنابراین سیستمهای تحقیقات بازار و پیشبرد بازاریابی را به بهترین نحو آماده کرده ایم و آن را از نقاط قوت خود قرار داده ایم.
2.8.توجه به تصور مردم
کندر هر جا که لازم بود در کنار مردم و با مردم در جهت اجرای برنامه های خیرخواهانه یا در مدیریت بلایای غیرمترقبه حضور داشته است. ما حفاظت از محیط زیست را رسالت خود می دانیم و حاضر نیستیم به هیچ وجه از آن کوتاه بیابیم. ما بسیاری از محصولات پاک کننده و شوینده را با وجود بهترین عملکردها طرد کرده ایم، چون آنها را از بین برنده محیط زیست تشخیص دادیم. همچنین فعالیتهایی در راستای ساماندهی کودکان و زنان بی سرپرست صورت داده ایم. ما همد ساله به شیودای شرافتمندانه مالیات می دهیم تا چرخه ی اقتصاد کشور بچرخد. ما آماده ایم با هر کسی، در هر کجایی از دنیا که از عملکرد شرکت ناراضی است، به گفتگو بنشینیم.
2.9.توجه به کارکنان
ما کندر را هویتی ناشی از کارکنان ان می دانیم. بدون این کارکنان، کندر معنا نخواهد داشت. ما سعی می کنیم زندگی کاری با آرامش و پرمعنایی برای کارکنان مان ایجاد کنیم. کارکنار کندر همواره در جنب و جوشند که محصولات و خدمات بهتری به مشتریان ارایه کنند، اما این تکاپو همواره با نظم و ارامش توأم بوده است. ما از ارتباط با کارکنانمان ابایی نداریم و معتقدیم باید آنها را در راه رسیدن به هدف شرکت و در نتیجه هدف تک تک افراد یاری کنیم. کارکنان ما آموزش های زیادی می بینند تا سطح دانایی آنها افزایش یابد. آنها در کندر فرصتهای طلایی خواهند داشت تا به رشد و ارتقا برسند و در تصمیمات و مرفقیت های شرکت سهیم باشند. ما همواره سعی می کنیم بهترین ها را به کندر بیاوریم و از تفکرات آنها در جهت تامین نیازها و ارزش افرینی برای مشتریان مان استفاده کنیم و فکر می کنیم در این راه موفق بوده ایم، هنوز هم اگر کسانی را بیابیم که بتوانند (و یا کسانی باشند کد فکر کنند میتوانند) ما را در این راه تقویت کنند، با اغوش باز از انها استقبال می کنیم.
بیانیه ماموریت
ما پاکی و پاکیزگی را اشاعه می دهیم. شرکت کندر خود را مسئول پاکیزگی محیط زیست می داند. کندر، تنها ارائه کننده محصولات شوینده نیست، بلکه این شرکت تلاش می کند کلیه نیازهای مشتریان را به پاکیزگی در خانه ها، ادارات، اماکن تفریحی و کلیه اماکن عمومی و خصوصی فراتر از مرزهای جغرافیایی و فیزیکی، تامین کند.
3.چشم انداز
“شرکت کندر دارای کامل ترین و سودآورترین سبد کسب و کار در زنجیره ارزش صنایع شوینده، آرایشی و بهداشتی در کشور“
توجه:
- برای دانلود فایل word کامل ترجمه از گزینه افزودن به سبد خرید بالا استفاده فرمایید.
- لینک دانلود فایل بلافاصله پس از خرید بصورت اتوماتیک برای شما ایمیل می گردد.
به منظور سفارش تحقیق مرتبط با رشته تخصصی خود بر روی کلید زیر کلیک نمایید.
سفارش تحقیق
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.