توضیحات
عنوان: بررسی نقش خدمات میکروبلاگینگ در مشارکت مشتریان و وفاداری برند
- چکیده
- فصل اول: کلیلات تحقیق
- بیان مسئله
- اهمیت و ضرورت تحقیق ساختار تحقیق
- فصل دوم: پیشینه تحقیق
- ادبیات تحقیق در میکروبلاگ ها
- ادبیات نظری تحقیق
- توان بازاریابی خدمات میکروبلاگینگ
- جوامع برند آنلاین
- تعهد جمعی، مشارکت و وفاداری برند
- ارتباط متقاعد کننده و نظریه های مرتبط
- فصل سوم: میکروبلاگ در جذب مشتری
- مقدمه ت
- جزیه و تحلیل برای به حداکثر رساندن نفوذ کاربران در میکروبلاگ
- عامل نگرشی در میکروبلاگ
- عوامل متقاعد سازی
- تاثیرات تعهد جمعی
- تاثیر مشارکت بررسی طرح ارائه شده
- مدل اندازه گیری
- مدل ساختاری
- بررسی طرح بالا بردن بازاریابی ویروسی در میکروبلاگ ها
- توصیف مجموعه داده
- فصل چهارم: نتیجه گیری
- نتیجه گیری
- منابع
فصل اول: کلیات تحقیق
1-1 بیان مسئله
خریداران کالا و خدمات به صورت آنلاین دائما در حال توسعه شبکه خود هستند و بیشتر از گذشته به سایر خریداران برای یادگیری و یا توصیه محصولات و خدمات جدید متکی هستند. انتظار می رود که یک برند موفق، تعامل فعال از سوی کاربران داشته باشد و بر آنها تاثیر بگذارد تا نسبت به برند بیشتر وفادار بمانند. مشارکت و وفاداری برند دو نگرانی مهم در درک پایداری و تاثیر جوامع برند آنلاین هستند [1]. مشارکت به این امر اشاره می کند که دنبال کنندگان (۱) پیام هایی را که توسط شرکتها ارسال می شوند را به دقت خواهند خواند، (۲) پیام ها را به شبکه ای از دنبال کنندگان خود فوروارد خواهند نمود، و (۳) در مورد این پیام ها نظر خواهند داد [2]. براساس تعریف ژانگ و همکاران [3]، وفاداری برند با عنوان میزان تمایل دنبال کنندگان به خرید محصولات برندها و بعلاوه توصیه نمودن آنها به دیگران اشاره می کند. میکروبلاگ های برند فرصت های قابل توجهی را برای شرکتها فراهم می آورند تا در آغاز تعاملات شرکت با مصرف کننده نقش فعالی داشته باشند تا روابط مصرف کننده با برند را ایجاد نمایند. در مقابل، جوامع سنتی برند ممکن است بیشتر بر تعاملات مصرف کننده با مصرف کننده، حتی برای کسانی که میزبان شرکتها هستند، تمرکز نمایند.
1-2 اهمیت و ضرورت تحقیق
شرکتها باید مداخلات مدیریتی فعالی را اعمال کنند که بتواند دنبال کنندگان را جذب نموده و تحت تاثیر قرار دهد. شرکت ها باید تلاش نمایند تا مصرف کنندگان را برای مشارکت در میکروبلاگ های برند خود تحت تاثیر قرار داده و “متقاعد نمایند” و افزون بر این وفاداری برند مشتریان را توسعه دهند. انجام تحقیق
ماهیت کوتاه بروزرسانی ها به کاربران امکان می دهد موارد خبری را به سرعت ارسال کنند و در عرض چند ثانیه به مخاطب برسند. Clay Shirky استدلال می کند که این سرویس ها می توانند منجر به یک آبشار اطلاعاتی شوند و محاصره کنندگان را به سمت فعال شدن سوق دهند. از این رو با توجه به اهمیت موضوع، ما در این تحقیق به بررسی خدمات میکروبلاگ در جذب مشتری پرداخته ایم.
1-3 ساختار تحقیق
در ادامه این تحقیق در فصل دوم به بررسی ادبیات تحقیق پرداخته شده است. در فصل سوم به بررسی مفاهیم و خدمات میکروبلاگ پرداخته شده اس و در ادامه این فصل دو طرح ارائه شده در این زمینه بررسی شده است. نهایتا، در فصل چهارم نتیجه گیری بیان شده است.
توجه:
برای دانلود فایل کامل ورد لطفا اقدام به خرید نمایید.
لینک دانلود فایل بلافاصله پس از خرید بصورت اتوماتیک برای شما ایمیل می گردد.
به منظور سفارش تحقیق مرتبط با رشته تخصصی خود بر روی کلید زیر کلیک نمایید.
سفارش تحقیق
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.