توضیحات
عنوان: بررسی جوانب بازاریابی شرکت IT
- شرکتIBM Security………….
- مشتریان شرکت
- شرکای شرکت
- حوزه فعالیت شرکت
- گستره جغرافیایی فعالیت شرکت
- اهداف شرکت
- ماموریت های شرکت
- چشم انداز شرکت
- دارایی های شرکت
- استراتژی شرکت
- کانالهای ارتباطی شرکت
- روشهای بازاریابی و تبلیغات شرکت
- تصاویر تبلیغات
- لینک کاتالوگهای شرکت
- شرکRaytheon Company…………..
- مشتریان شرکت
- شرکای شرکت
- حوزه فعالیت شرکت
- گستره جغرافیایی فعالیت شرکت
- اهداف شرکت
- ماموریت های شرکت
- چشم انداز شرکت
- دارایی های شرکت
- استراتژی شرکت
- کانالهای ارتباطی شرکت
- روشهای بازاریابی و تبلیغات شرکت
- شرکتMimecast………….
- مشتریان شرکت
- شرکای شرکت
- حوزه فعالیت شرکت
- گستره جغرافیایی فعالیت شرکت
- اهداف شرکت
- ماموریت های شرکت
- چشم انداز شرکت
- کانالهای ارتباطی شرکت
- روشهای بازاریابی و تبلیغات شرکت
- تصاویر تبلیغات شرکت
- شرکتCisco
- مشتریان شرکت
- شرکای شرکت
- حوزه فعالیت شرکت
- گستره جغرافیایی فعالیت شرکت
- اهداف شرکت
- ماموریت های شرکت
- چشم انداز شرکت
- دارایی های شرکت
- استراتژی شرکت
- کانالهای ارتباطی شرکت
- روشهای بازاریابی و تبلیغات شرکت
- تصاویری از تبلیغات شرکت در فضای مجازی وتبلیغات محیطی
- لینک کاتالوگهای شرکت
- شرکتSophos
- مشتریان شرکت
- حوزه فعالیت شرکت
- گستره جغرافیایی فعالیت شرکت
- اهداف شرکت
- ماموریت های شرکت
- چشم انداز شرکت
- دارایی های شرکت
- استراتژی شرکت
- کانالهای ارتباطی شرکت
- روشهای بازاریابی و تبلیغات شرکت
- تصاویر تبلیغات شرکت در فضای مجازی وتبلیغات محیطی
- شرکتLockheed Martin
- مشتریان شرکت
- شرکای شرکت
- حوزه فعالیت شرکت
- گستره جغرافیایی فعالیت شرکت
- اهداف شرکت
- ماموریت های شرکت
- چشم انداز شرکت
- دارایی های شرکت
- استراتژی شرکت
- کانالهای ارتباطی شرکت
- روشهای بازاریابی و تبلیغات شرکت
- تصاویری از تبلیغات شرکت در فضای مجازی وتبلیغات محیطی
- آدرس فایل های تصویری تبلیغات شرکت در کانال های تلوزیونی
- شرکتBAE Systems………….
- مشتریان شرکت
- شرکای شرکت
- حوزه فعالیت شرکت
- گستره جغرافیایی فعالیت شرکت
- اهداف شرکت
- ماموریت های شرکت
- چشم انداز شرکت
- دارایی های شرکت
- استراتژی شرکت
- کانالهای ارتباطی شرکت
- روشهای بازاریابی و تبلیغات شرکت
- شرکتCyberArk………
- مشتریان شرکت
- شرکای شرکت
- حوزه فعالیت شرکت
- گستره جغرافیایی فعالیت شرکت
- اهداف شرکت
- ماموریت های شرکت
- چشم انداز شرکت
- دارایی های شرکت
- استراتژی شرکت
- کانالهای ارتباطی شرکت
- روشهای بازاریابی و تبلیغات شرکت
- تصاویری از تبلیغات شرکت در فضای مجازی وتبلیغات محیطی
- شرکتRapid
- مشتریان شرکت
- شرکای شرکت
- حوزه فعالیت شرکت
- گستره جغرافیایی فعالیت شرکت
- اهداف شرکت
- ماموریت های شرکت
- چشم انداز شرکت
- دارایی های شرکت
- استراتژی شرکت
- کانالهای ارتباطی شرکت
- روشهای بازاریابی و تبلیغات شرکت
- تصاویری از تبلیغات شرکت در فضای مجازی وتبلیغات محیطی
- شرکتPalo Alto Networks
- مشتریان شرکت
- شرکای شرکت
- حوزه فعالیت شرکت
- گستره جغرافیایی فعالیت شرکت
- اهداف شرکت
- ماموریت های شرکت
- چشم انداز شرکت
- دارایی های شرکت
- استراتژی شرکت
- کانالهای ارتباطی شرکت
- روشهای بازاریابی و تبلیغات شرکت
- تصاویری از تبلیغات شرکت در فضای مجازی وتبلیغات محیطی
شرکت IBM Security
مشتریان شرکت
شرکت اپل – شرکت ماکروسافت – ناسا – شرکت گوگل.
JPMorgan Chase، Daimler، AG، Samsung، JSR Corporation، Barclays، Hitachi Metals، Honda، Nagase، Keio University، Oak Ridge National Lab.
شرکای شرکت
Arxan – blue coat – bright point – vhek point – digital – cila soft – cisco – cloud passage – damballa – digital guardian – entersekt – fore scout – gemalto – juniper – last line – observe it – pirean – proofpoint – Raytheon websense – stealthbits – trend micro – zscaler
حوزه فعالیت شرکت
تولید رایانه های شخصی و تجاری، فناوری اطلاعات و ارتباطات، سایبری.
گستره جغرافیایی فعالیت شرکت
مقر اصلی: امریکا. فعالیت در بیش از 120کشور.
اهداف شرکت
شرکت های شناخته شده می دانند که در جهان امروز داده های محرمانه، بسیار توزیع شده، تهدید های جدی وجود دارد که باید به آنها توجه کرد.
IBM® Security یک سیستم یکپارچه از تجزیه و تحلیل، دفاع از زمان واقعی و کارشناسان اثبات شده ارائه می دهد، بنابراین هدف نهایی شرکت، پشتیبانی از تصمیم گیری های استراتژیک در مورد نحوه محافظت از کسب و کار شرکت ها و افراد.
ماموریت های شرکت
خدمات تحول امنیتی: بهینه سازی استراتژی دفاعی و مدیریت امنیت شرکت ها و مشتریان .
عملیات امنیتی و پاسخ: جلوگیری از تهدیدات پیشرفته و واکنش مناسب در مقابل با آن.
خطر اطلاعات و حفاظت: مدیریت ریسک و حفاظت از اطلاعات در یک جهان متصل.
چشم انداز شرکت
IBM® Security تلاش خواهد کرد که ضمن حفظ رتبه خود، به ارتقای رتبه در فورچون برسد و تبدیل به الگو در بین شرکت های امنیتی سایبری شود.
دارایی های شرکت
مقدار فروش: ۲۹/۹۶ میلیارد دلار
تعداد كاركنان: ۳۲۹۰۰۰ نفر
جایگاه در FORTUN ۵۰۰: ۲۰
استراتژی شرکت
شرکت در دو زمینه سرمایه گذاری زیادی کرده است که شامل: حفاظت از هویت و مدیریت دسترسی – داده ها و امنیت برنامه ها. از طریق این دو استراتژی چشم انداز خود را برنامه ریزی کرده اند.
حفاظت از هویت و مدیریت دسترسی: خدمات مدیریت هویت و دسترسی به هسته اصلی حفاظت از سازمان شامل نقض، بهره وری و رقابت پذیری، و دستیابی و حفظ انطباق قانونی است. آی بی ام در زمینه هویت و دسترسی به خدمات مدیریت دارای پیشرفته ترین استراتژی خواهد بود.
داده ها و امنیت برنامه: خدمات امنیتی داده ها و برنامه ها از آی بی ام به منظور حفاظت از اطلاعات مهم با بهبود داده ها و امنیت نرم افزار کمک خواهد کرد. برنامه IBM در بازار مشاوره و خدمات مدیریت شده به شرکت ها کمک می کند تا با بهترین شیوه ها، امنیت اطلاعات و نقاط ضعف امنیتی را شناسایی کند.
IBM® دارای تخصص و تعهد است تا به مشتریان در جلوگیری از کلاهبرداران اینترنتی کمک کند.
کانالهای ارتباطی شرکت
ایالات متحده: 800-426-4968
US: 914-499-1900
https://twitter.com/ibmaccess
https://www.facebook.com/IBMResearch
روشهای بازاریابی و تبلیغات شرکت
شرکت تمام تبلیغات را از طریق شرکت تبلیغاتی IBM Watson Ads که زیر مجموعه خود شرکت است، انجام می دهد. روشهای تبلیغات و بازاریابی آن از طریق بیلبورد، آگهی شبکه های تلوزیونی و اینترنتی، سایت ها و شبکه های اجتماعی انجام می شود.
توجه:
برای دانلود فایل کامل ورد لطفا اقدام به خرید نمایید.
لینک دانلود فایل بلافاصله پس از خرید بصورت اتوماتیک برای شما ایمیل می گردد.
به منظور سفارش تحقیق مرتبط با رشته تخصصی خود بر روی کلید زیر کلیک نمایید.
سفارش تحقیق
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.