همکاری در فروش فایل

همکاری در فروش فایل در یک دو سه پروژه

پروژه های راکد خود را تبدیل به درآمد کنید!

  • کسب درآمد از طریق همکاری در فروش فایل

  • 80% پورسانت ویژه!

  • همکاری در فروش انواع فایل نظیر ترجمه، کد برنامه نویسی، فایل نرم افزاری، پاورپوینت

  • کسب درآمد از فایلهای راکد!

  • روش آسان؛ تنها با صرف چند دقیقه فایل خود را آنلاین کنید!

  • دریافت وجه پس از 7 روز با ارائه شماره شبا

3439+

پروژه آماده فروش
در فروشگاه یک دو سه پروژه در زمان نگارش این مطلب بیش از سه هزار محصول آماده خرید وجود دارد که همگی توسط تیم یک دو سه پروژه و یا سایر افراد برای فروش قرار داده شده اند.

چرا فایل خود را برای فروش در یک دو سه پروژه قرار دهم؟
یک دو سه پروژه با بیش از 9 سال سابقه، یکی از معتبرترین وبسایتهای انجام پروژه نرم افزاری و ترجمه است.

80%

بیشترین کمیسیون
با قراردادن فایلهای خود برای فروش در یک دو سه پروژه 80% مبلغ محصول به شما تعلق خواهد گرفت و تنها 20% به سایت پرداخت خواهید نمود. این مبلغ نیز جهت بهبود و بازبینی فایلها و کمک به بیشتر دیده شدن آنها صرف خواهد شد.

16/7

یک دو سه پروژه بصورت مستمر 7 روز هفته و روزانه 16 ساعت توسط سامانه آنلاین و خطوط تلفنی به سوالات مشتریان پاسخ میدهد.

سیستم همکاری در فروش فایل یک دو سه پروژه بدین صورت است که شما فایلهای راکد اما بدردبخور خود را جهت استفاده سایر افراد با قیمت منصفانه برای فروش قرار میدهید. امروزه همکاری در فروش یک روش نوین و ساده جهت کسب درآمد افرادی هست که قبلا کارهایی را به انجام رسانیده اند و حالا به هر علت میخواهند آن را با دیگران به شرط کسب درآمد به اشتراک بگذارند.

همکاری در فروش فایل

همکاری در فروش فایل (به انگلیسی: fileaffiliate) یک طرح برای فروش فایل‌های قابل دانلود] با تعامل چند نفره است که توسط سیستم‌های همکاری در فروش فایل ارائه می‌گردد به وبسایت ها یا نرم‌افزار هایی گفته می‌شود که در آن، فرد انسانی، محصولات مجازی قابل دانلود کردن دیداری، شنیداری، خواندنی و … را با همیاری فرد یا افرادی دیگر به‌فروش می‌رساند یا برای به‌فروش رساندن آن‌ها تلاش می‌کند. این فایل‌ها می‌توانند طرح‌های گرافیکی، پوسته‌ها و اسکریپت ها برای وبسایت، فایل‌های نرم‌افزاری، نرم‌افزارها، لایسنس‌ها، فایل‌های آموزشی خواندنی، ویدئویی یا صوتی و… باشند. متقاضی محصولات، می‌تواند با پرداخت مبلغ فایل، بلافاصله پس از پرداخت آنلاین محصول مربوطه را دانلود کند.

فایل word مقالات ترجمه شده به همراه فایل زبان اصلی مقاله، انواع پروژه های برنامه نویسی با تمامی زبانها، فایلهای تحقیق و پاورپوینت، پروژه های طراحی سایت آماده، انواع پروژه های نرم افزاری و به طور کلی هر فایلی که تقاضا برای آن وجود داشته باشد. برخی از فایلهای پرمتقاضی شامل پروژه آماده متلب، پروژه آماده برنامه نویسی، پروژه های نرم افزاری شامل پروژه آماده آباکوس، سالیدورک ، انسیس، c++، مقالات شبیه سازی شده و … میباشد.

  • فروش فایلهایی که مخالف قوانین جاری کشور بوده (شامل هرنوع پایان نامه) و فایلهایی که حقوق کپی رایت در آنها رعایت نشده باشد ممنوع میباشد و درصورت مشاهده با کاربر خاطی برخورد خواهد شد.
  • فایلهایی که در سطح اینترنت موجود بوده و یا به صورت رایگان در دسترس میباشند.

80% قیمت محصول به حساب شما واریز خواهد شد. به دلیل اینکه امکان بررسی و صحت سنجی همه فایلها توسط همکاران ما وجود ندارد، مبلغ محصول پس از 7 روز و درصورت نبود ایراد و شکایت مشتری بحساب شما واریز خواهد شد. برای واریز بایستی شماره شبا 24 رقمی ارائه نمایید.

درصورتی که مشتری درخصوص فایل خریداری شده مشکلی گزارش نماید و شما قادر به پاسخ و رفع مشکل نباشید، مبلغ مشتری عودت خواهد شد و درخصوص فایلهای شما و ادامه همکاری با شما بازنگری خواهد شد.

بطور کلی شما هستید که قیمت فروش فایل رو مشخص میکنید. اما درصورتیکه قیمت بسیار بالا و خارج از بازه باشد قیمت پیشنهادی مورد ویرایش قرار خواهد گرفت. نکته مهم این هست که قیمت رو طوری قرار بدهید که نه آنقدر زیاد باشد که کمتر کسی توان خرید آن را داشته باشد نه آنقدر کم باشد که فایل بی ارزش بنظر برسد.

در قسمت پیشخوان به طور مفصل گزارش محصولات مشاهده شده قابل مشاهده است و همچنین پس از خرید محصول یک ایمیل برای شما ارسال خواهد شد. توجه نمایید که این فرآیند بطور سیستمی بوده و امکان دستکاری در آن وجود ندارد.

  1. برای ثبت نام به عنوان همکار به صفحه ثبت نام مراجعه نمایید.
  2. از قسمت سمت چپ (عضویت) ،آدرس ایمیل و گذرواژه خود را وارد نمایید و تیک Register as a vendor را بزنید.
  3. مطابق تصویر زیر اطلاعات خود را بصورت کامل و صحیح وارد نموده و پس از مطالعه قوانین و زدن تیک آن بر روی عضویت کلیک کنید. (ثبت نام با اطلاعات ناقص مورد تایید قرار نخواهد گرفت.)

همکاری در فروش

4. پس از ثبت نام شما و بررسی همکاران ما و احتمالا تماس با شما، حساب همکاری در فروش شما فعال خواهد شد و ازین پس قادر به اضافه کردن محصولات خود خواهید بود.

پس از این مرحله تصویر زیر را خواهید دید. این تصویر به معنای ثبت نام موفق شما میباشد. به محض تایید ثبت نام شما توسط مدیر، شما قادر به دسترسی به داشبورد خود برای اضافه کردن محصول خواهید بود.

همکاری در فروش

افزودن محصول همکاری در فروش بسیار ساده بوده و بصورت گام به گام همراه با تصویر آن را در زیر آورده ایم.

پس از تایید ثبت نام شما و تایید حساب کاربری شما  قادر به دسترسی به صفحه داشبورد خود خواهید بود.

نمایی از تصویر پیشخوان همکاری در فروش

پیشخوان همکاری در فروش

افزودن محصول

1. برای افزودن محصول مطابق تصویر بالا از منوی محصولات گزینه افزودن جدید را کلیک کنید.

افزودن محصول در همکاری در فروش

2. پس از کلیک برروی افزودن محصول جدید صفحه بالا مشاهده میشود. در این مرحله روی گزینه ویرایشگر پیشرفته برگه کلیک کنید.

3. پس از مرحله بالا صفحه زیر دیده میشود، و گزینه sample product را انتخاب کنید.

همکاری در فروش فایل

4. برای راحتی کار شما، ما قالب افزودن محصول را آماده نموده ایم. فقط کافی است اطلاعات محصول را وارد کنید.

قالب همکاری در فروش

5. مطابق تصویر مشخص شده در هر قسمت اطلاعات محصول را وارد کنید. درصورتیکه میخواهید عکسهای بیشتری اضافه کنید با استفاده از گزینه “از این عنصر یکی دیگه درست کن” استفاده کنید. اگر نیاز به عنصری نبود مثل فهرست، با استفاده از ضربردر گوشه سمت راست آن عنصر را حذف کنید.

مزایای همکاری در فروش

6. در قسمت اطلاعات محصول، قیمت را وارد کنید. قیمت اصلی محصول رو میتونید وارد کنید و در قسمت فروش فوق العاده قیمت تخفیف خورده را وارد کنید. نوع محصول ساده و مجازی و دانلودی انتخاب کنید. فایل خود را با افزودن فایل انتخاب و آپلود کنید.

پورسانت همکاری در فروش

7. در انتهای صفحه در قسمت توضیحات کوتاه محصول مطالب زیر را قرار دهید و آن را با توجه به محصول خود تکمیل نمایید.

  • عنوان پروژه: مثلا شبیه سازی اینورتر میکروگرید
  • نرم افزار مورد استفاده: مثلا متلب
  • فرمت فایل: مثلا m. و سیمولینک
  • سال انتشار مقاله: (درصورت وجود) 2014
  • فایل راهنما: دارد 14 صفحه

توضیحات محصول همکاری در فروش

8. پس از این مراحل نوبت به انتخاب دسته بندی و برچسب محصول میرسد. دسته بندی مناسب محصول خود را از لیست انتخاب کنید. برای برچسب از کلمات کلیدی و مهم محصول استفاده کنید.

همکاری در فروش ترجمه

9. تصاویر محصول را اضافه کنید. (این قسمت بسیار مهم است و ارائه تصاویر به تعداد مناسب از محصول به فروش بیشتر محصول شما کمک میکند.) برای مثال اگر فایل برنامه نویسی است از خروجی ها و نتایج تصویر تهیه و اضافه کنید. مثلا اگر پاورپوینت است از برخی اسلایدها تصویر قرار دهید. تصویر محصول تصویر اصلی آن و گالری تصویر سایر تصاویر آن است.

همکاری در فروش پروژه

10. پس از مراحل بالا یکبار کلیه مراحل را چک کنید و درصورت درست بودن آنها ، در قسمت انتشار گزینه فرستادن برای بازبینی را بزنید. پس از بررسی همکاران ما و درصورت نبود مشکل محصول شما آنلاین خواهد شد و در معرض فروش قرار خواهد گرفت.

همکاری در فروش کدنویسی

نکته مهم: محصول تنها درصورتی مورد تایید قرار خواهد گرفت که شرایط توضیح داده شده بالا در آن رعایت شده باشد و فرمت آن با فرمت استاندارد فروشگاه و مطابق قالب ارائه شده انحام شده باشد.

همکاری در فروش

درحال حاضر ثبت نام جدید تا اطلاع ثانوی غیرفعال است.

آخرین فایلهای اضافه شدن توسط همکاران همکاری در فروش

کلیه حقوق برای یک دو سه پروژه محفوظ است. هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. 1402-1391
بیش از 30% تخفیف ویژه محصولات آموزشی فروشگاه !ورود به فروشگاه
+