توضیحات
عنوان فارسی: 9 محرک انتقال دانش بین دانشگاهها و شرکتهای صنعتی R8P در آفریقای جنوبی
عنوان انگلیسی مقاله ترجمه شده:
Nine drivers of knowledge transfer between universities and industry R&D partners in South Africa
در این مقاله بخشی از یافته های تحقیق بازاریابی و تکنولوژی تجاری آفریقای جنوبی طی سالهای 2005 و 2006 نشان داده شده است.
بخش 4 این تحقیق برای بررسی 9 محرک انتقال دانش بین دانشگاههای آفریقای جنوبی و همکاری در توسعه و تحقیق (R8P) با شرکتهای صنعتی طراحی شده است. پاسخهای نمونه قضاوتی انتقال دانش را برای همکاری R8P بین بخش های دانشگاهی و صنعت طبقه بندی می کند.
1نیاز ایجاد دانش مناسب در زمان صحیح جهت گرفتن تصمیمات حیاتی (b) آگاهی منبع با ارزش بودن دانش (d) تاکید بر گرفتن بازده بر سرمایه گذاری در تحقیق (d) نیاز جهت محافظت از دانش برای مزیت رقابتی (e) نیاز بسته شده خلا دانش (f) تجارت بین المللی (g) نیاز برای محافظت از دارایی های انتزاعی مثل مجوزها و علامتهای تجاری (h) مجاورت جغرافیایی بین منبع و دریافت کننده دانش (1) جنگ ، تروریسم و بلایای طبیعی .
واژگان کلیدی: انتقال دانش ، همکاری دانشگاه صنعت ، سیستم های نوآوری
محقق
- مقدمه
- طراحی تحقیق
- روش تحقیق
1-3 توزیع این تحقیق
2-3 طرح کاری در حال پیشرفت
3-3 طرح پاسخ
4-3 ارزیابی نتایج
- یافته هایی بر اساس فیزیک پاسخ دهنده
1-4 آگاهی از دانش به عنوان یک منبع با ارزش
2 -4 تاکید بر گرفتن بازده بر سرمایه گذاری در تحقیق
3-4 نیاز بسته شدن خلا دانش
4-4 نیاز داشتن دانش مناسب برای گرفتن تصمیمات خوب
5-4 تاثیر تجارت بین الملی
6-4محافظت از دارایی انتزاعی
7-4تاثیر جنگ ، تروریسم و بلایاس طبیعی
8-4 نزدیکی جغرافیایی بین منبع و دریافت کننده دانش
9-4 نیاز برای محافظت دانش در مقابل ضریب رقابتی
5-محدودیتهای تحقیق
6-نتایج
7-بخش های تحقیق آینده
8-ارجاعات
مقدمه
شوارتز نشان داد که اگر شرکتها و دانشگاهها قابل مشاهده بوده و بتوانند تحقیق و توسعه (R8P) را تراز کرده و اختیارات معنادارتر را به فرصتها تبدیل کنند، قادر به تغییر اقتصاد و جهان هستند شرکتها و دانشگاهها باید استراتژی ها ی تفکر را در اطرافشان برای افزایش همکاری و انتقال دانش به کار گیرندو فرصتهای متقابل را ارائه می دهند.
اگر مدیریت دانش مجموعه ای از فرآیندهای حاکم بر ایجاد ، تجزیه و استفاده از دانش باشد، شرکتها باید محیطی را برای توسعه،پرورش ،استفاده و تقسیم دانش تاکتیکی کارمندان ایجاد کنند. فقط شرکتهایی که قادر به محافظت ،آرایش مجدد، ساخت، خرید یا ترکیب دارایی های شرکت هستند وسپس آنها را بر طبق شرایط محیطی در حال تغییر سریع و نیازهای مشتری آرایش می دهند، قادر به یقامی باشند. برای جهانی سازی جامعه باید سریعتر حرکت و هوشمندانه تر کار کند و نسبت به هر زمان دیگری در تاریخ خطر پذیر تر باشد. برای شرکتها و دانشگاهها دانش منبع اولیه ارزش است، زیرا توانایی تغییر دانش به یادگیری منبع قدرت است.آفریقای جنوبی جامعه ای است که با تاثیرات عظیم یادگیری مواجه است، اما دنیای کاری در حال تغییر در جستجوی سازگاری است، که نیاز برای پرورش کنجکاوی انتزاعی در مورد گزینه های همراه با مبحث همکاری بین سهامداران در صنعت و دانشگاههای همکاری کننده را مشخص
می سازد. بر اساس اجلاس توسعه پایدار جهانی ، توسعه پایدار بر سه رکن (a) توسعه اقتصادی (b) توسعه اجتماعی و (c)محافظت محیطی استوار است، سپس شرکتها و دانشگاههای آفریقای جنوبی به توسعه نیروی کاری علمی می پردازند و میزان همکاری بالاتری بین تمامی بخش های موسسات تجاری،دولتی، صنعتی و آموزش عالی را نشان می دهد . آفریقای جنوبی یک استثنا نیست. اما خلا زیادی در انتظارات و درک دو شریک تجاری و دانشگاهها وجود دارد که در نتیجه آگاهی ضغیف از مکانیزم های انتقال دانش در همکاری R8P آنهاست . اما سؤال اصلی تحقیق برکت آگاهی ازمحرکین انتقال دانش بین شرکتهای صنعتی و دانشگاهها در آفریقای جنوبی متمرکز است این محرکین باید دلایلی را در مورد نزدیک شدن شرکتهای تجاری به دانشگاههای مربوط به R8P و مسائل صنعتی مهم در همکاری آنها ارائه دهند. اما داشتن این دانش به مجهز کردن دانشگاهه و اهمیت آنها در همکاری کمک می کند.
توجه
- برای دانلود فایل کامل ورد لطفا اقدام به خرید نمایید.
- پس از خرید بلافاصله لینک دانلود فایل برای شما ایمیل خواهد شد.
به منظور سفارش ترجمه تخصصی مقالات خود بر روی کلید زیر کلیک نمایید.
سفارش ترجمه مقاله
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.