توضیحات
شبیه سازی مقاله بهبود کارایی شبکه توزیع توسط کراس داکینگ با گمز
سیستم های فرابارانداز (cross-docks) ، یک تکنیک لجستیک نسبتا کارآمد است که می تواند به سرعت برای یکپارچه سازی محموله ها از منابع مختلف استفاده و منجر به صرفه جویی در شاخص های حمل و نقل عازم به مناطق دوردست ، شود. لذا تمرکز سیستم های فرابارانداز از مدیریت زنجیره تامین به مدیریت زنجیره تقاضا تغییر پیدا کرده است. موجودی هایی که به مراکز فرابارانداز وارد می شوند، از قبل تخصیص داده می شوند و در مقابل سفارش دوباره پر سازی توسط یک خرده فروش در زنجیره ی تامین ایجاد می شود. این سیستم کمک می کند تا هزینه های عملیات و سطح موجودی کاهش ، توان عملیاتی و فضای فروش، افزایش پیدا کند. در برخی موارد خرده فروشان اتلافات مرتبط با نگهداری با ثبات واحدهای موجودی، و تقاضای بالا را شناسایی کرده و همچنین سیستم های فرابارانداز را به عنوان راهی برای کاهش هزینه های نگهداری موجودی می دانند. سیستم های فرابارانداز اساسا تابعی از نگهداری موجودی یک انبار می باشند.
تعریف مسئله
یک مرکز فرابارانداز گره ای میانی در شبکه های توزیع به منظور کاهش موجودی در حالی است که احتیاجات مشتریان را برآورده کند. از طریق سیستم های فرابارانداز، کالاهای مختلف توسط وسائل نقلیه ورودی به مراکز مربوطه تحویل داده می شوند. کالاها بلافاصله براساس مقاصد تلفیق شده و سپس توسط وسایل نقلیه خروجی برای تحویل به مشتریان برای مدت کوتاهی تحویل داده می شوند تا ذخیره سازی موجودی را محدود کنند. از این رو پر هزینه ترین جزء در شبکه های توزیع را می توان کاهش داد. در واقع سیستم های فرابارانداز به عنوان یک استراتژی جدید لجستیک برای شرکت ها معرفی شده است که در سال های اخیر مرتبط است با صنایع توزیع، خرده فروشان، مواد غذایی، نوشیدنی ها و غیره. شکل 3 مفهوم شبکه توزیع سیستم های فرابارانداز را نشان می دهد که در آن دو گره اصلی (گره های تحویل و بارگذاری) ورودشان هم زمان و ادغامی هستند. شبکه توزیع مورد بحث در این مقاله تک دورهای، تک محصولی و چند سطحه است که سطوح آن عبارتند از تامین کنندگان، مراکز فرابارانداز و مشتریان.
مکان یابی مراکز فرابارانداز در زنجیره تامین را می توان به شرح زیر بیان کرد :
یک مجموعه از مشریان با تقاضای مشخص و مجموعه ای از مراکز فربارانداز وجود دارند. محصول باید به مشتریان از طریق مراکز فرابارانداز تحویل داده شود. حمل و نقل مربوط به هریک از تقاضاهای مشتریان توسط وسایل نقلیه موجود در فرآیند تحویل دهی انجام شده که از مراکز فرابارانداز و عملیات و مسیرهای مربوط به چندین مشتری عبور می کنند. در این مسئله هزینه های ثابت مربوط به بازگشایی مراکز فرابارانداز در مکان های بالقوه همراه با هزینه های حمل و نقل برای جابجایی محصولات از تامین کننده به مراکز فرابارانداز و از آنجا به مشتریان، در نظر گرفته شده است.
مجموعه ها و پارامترهای ورودی
P: مجموعه ی تامین کنندگان در فرآیند های بارگذاری
O: مجموعه ی مراکز فرابارانداز
D: مجموعه ی مشتریان در فرآیند تحویل
Di’: تقاضای مشتری i’
CAp: ظرفیت مرکز فرابارانداز P ام برای نگهداری محصولات
Si: تعداد محصولات مربوط به تامین کننده iام
Fp: هزینه های ثابت عملیات برای باز گشایی مرکز فرابارانداز Pام
Cip: هزینه ی حمل محصول از تامین کننده i به مرکز فرابارانداز p
Cpi’: هزینه حمل محصول از فرابارانداز p به مشتری i’ ام
TC: ماکزیمم هزینه کل که می توان برای بازگشایی مراکز فرابارانداز هزینه کرد.
…
شبیه سازی مقاله بهبود کارایی شبکه توزیع توسط کراس داکینگ با گمز توسط کارشناسان گروه ۱.۲.۳ پروژه پیاده سازی گردیده و به تعداد محدودی قابل فروش می باشد.
- فایلهای پروژه به صورت کامل پس از خرید فایل بلافاصله در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
سفارش پروژه مشابه
درصورتیکه این پروژه دقیقا مطابق خواسته شما نمی باشد، با کلیک بر روی کلید زیر پروژه دلخواه خود را سفارش دهید.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.