توضیحات
هدف از این پروژه، بررسی اثر تجهیز SVC در مطالعات پایداری حالت گذرا است. سیستم مورد مطالعه مطابق شکل (1) در نرمافزار سیمولینک متلب، شبیهسازی شده است. اجزای این سیستم به همراه تنظیمات پارامترهای آن در ادامه بیان میشود.
ماشین سنکرون:
سیستم مورد مطالعه مطابق شکل (1)، با دو ماشین سنکرون به ظرفیتهای 1000 و 5000 مگاولت آمپر در سطح ولتاژ نامی 13.8 کیلوولت بهرهبرداری شده است. نماد سیمولینک و تنظمیات پارامترهای ماشین سنکرون در شکل (2) ارائه شده است.
سیستم توربین گاورنر – تحریک – پایدارساز:
هر کدام از ماشینهای سنکرون به سیستم توربین – گاورنر، سیستم تحریک و پایدارساز (PSS) مطابق شکل (3) مجهز هستند. اجزای کلی این سیستم در شکل (4) نیز ارائه شده است.
شکل (3): نماد سیمولینک سیستم گاورنر – تحریک – پایدارساز
شکل (4): نماد سیمولینک و اجزای سیستم گاورنر – تحریک – پایدارساز
توربین – گاورنر:
بلوک دیاگرام سیستم توربین – گاورنر شامل مدل غیرخطی توربین هیدرولیکی، سیستم گاورنر PID و سرو موتور مطابق شکل (5) است.
شکل (5): بلوک دیاگرام سیستم توربین – گاورنر
نماد سیمولینک و تنظیمات پارامترهای سیستم توربین – گاورنر ماشینهای سنکرون در سیستم مورد مطالعه مطابق شکلهای (6) و (7) ارائه شده است.
- فایلهای پروژه آموزشی به صورت کامل پس از خرید فایل بلافاصله در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
سفارش پروژه مشابه
درصورتیکه این پروژه دقیقا مطابق خواسته شما نمی باشد، با کلیک بر روی کلید زیر پروژه دلخواه خود را سفارش دهید.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.