توضیحات
پروژه آماده طراحی و مدلسازی پل با SAP
- بارگذاری تیر داخلی
- مدلسازی عرشه
- بار زنده
- تعریف مسیر
در این پروژه با استفاده از بارگذاری عادی نشریه 139 و هندسه ی پل مدلسازی در نرم افزار انجام گرفت.
تعریف وسیله نقلیه:
نتایج تحلیل بار های زنده |
||
برش |
لنگر((KN.m |
|
136 |
474 |
تیر داخلی |
بار کامیون و تانک
یک کامیون به وزن 400 کیلو نیوتن و به طول ده متر که 3 متر جلو و 3 متر عقب آن خالی است. ب.در بقیه طول خط عبور بار یکنواختی به میزان 15 کیلونیوتن بر متر طول که به طور پیوسته یا ناپیوسته و به طول هاي لازم که بحرانی ترین اثر مورد نظر را ایجاد کند، قرار داده می شود. نحوه استقرار بار عادي روي عرشه پل به این صورت است که در امتداد عرض، بار عادي یک خط عبور محاسباتی را اشغال کرده و حداکثر تعداد خط هاي عبور محدود می شود.
تریلی تانک بر
این وسیله نقلیه که براي حمل تانک مورد استفاده قرار می گیرد، داراي شش محور به وزن کل 900 کیلونیوتن است. در عرض پل تنها یک تریلی و در طول پل حداکثر دو دستگاه تریلی تانک بر با حداقل فاصله بین چرخ هاي دو وسیله متوالی 12 متر در نظر گرفته می شود. فاصله محور تا محور چرخ ها در تریلی تانک بر، در جهت عرض تریلی، معادل سه متر و ده سانت، حداقل فاصله چرخ هاي آن از لبه پیاده رو نیم متر می باشد.
طراحی دال
طراحی تیر
نتایج نرم افزار
نکات قابل ذکر:
- پروژه آماده طراحی و مدلسازی پل با SAP توسط کارشناسان گروه ۱.۲.۳ پروژه پیاده سازی گردیده است.
- فایلهای پروژه به صورت کامل پس از خرید فایل بلافاصله در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.