توضیحات
شبیه سازی مقاله کنترل مقاومت ترمز با منطق فازی برای پایدارسازی ژنراتور سنکرون با متلب
در این مقاله می خواهیم اثر مقاومت ترمزی را با کنترلر فازی بر پایداری ژنراتور سنکرون بررسی کنیم.
مراحل شبیه سازی به شرح ذیل است:
در ابتدا لازم است به این مساله اشاره شود که در داده های مقاله، مقدار ولتاژ ثانویه ترانسفورمر شبکه داده نشده بود. هم چنین مقدار توان نامی ژنراتور سنکرون، نادرست ذکر شده بود.
با مراجعه به مراجع دیگر و شبیه سازی شبکه در نرم افزار Power World Simulator که در شکل 1 نشان داده شده است، صحت اطلاعات نهایی مورد بررسی قرار گرفتند.
ولتاژ طرف ثانویه ترانس : 500 کیلوولت.
مقدار صحیح توان نامی ژنراتور سنکرون : 1000 مگاولت آمپر.
به دنبال یک اختلال عمده، هر ژنراتور همزمان که به یک سیستم قدرت متصل است، اختلاف خالص بین ورودی قدرت مکانیکی و خروجی برق خود را نشان می دهد که منجر به بی ثباتی سیستم می شود. این مقاله با تحقیقات در مورد افزایش ثبات گذرا از ژنراتور سنکرون، با استفاده از یک تئوری مقاومت ترمز کنترل شده با منطق فازی می پردازد. پس از یک خطا، سرعت روتور متغیر ژنراتور اندازه گیری می شود و زاویه شلیک برای سوئیچ تریستور از خروجی ترد از کنترل کننده فازی تعیین می شود. با کنترل زاویه شلیک، مقاومت ترمز می تواند قدرت شتاب دهنده را در ژنراتور کنترل کند و بنابراین ثبات گذرا را بهبود می بخشد. اثربخشی کنترل پیشنهادی با توجه به گسل متعادل (3LG: سه فاز به زمین) در نزدیکی ژنراتور نشان داده شده است. نتایج شبیه سازی به وضوح نشان می دهد که استراتژی کنترل فازی پیشنهاد شده یک روش ساده و موثر برای افزایش ثبات گذرا ژنراتور همزمان است.
شبیه سازی مقاله کنترل مقاومت ترمز با منطق فازی برای پایدارسازی ژنراتور سنکرون با متلب توسط کارشناسان گروه ۱.۲.۳ پروژه پیاده سازی گردیده و به تعداد محدودی قابل فروش می باشد.
- فایلهای پروژه به صورت کامل پس از خرید فایل بلافاصله در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.