توضیحات
شبیه سازی مقاله کنترل توان برای پایداری ولتاژ سیستم قدرت هیبریدی بادی دیزلی با متلب
این مطالعه با استفاده از رویکرد کنترل پیش بینی مدل (MPC) برای پایداری ولتاژ یک سیستم تولید نسل هیبریدی بادی دیزو بر اساس کنترل توان راکتیو مورد بررسی قرار می گیرد. این طرح شامل یک ژنراتور همزمان (SG) برای یک سیستم دیزل ژنراتور (DG) و یک ژنراتور القایی (IG) برای سیستم تبدیل انرژی باد است. تنظیم کننده ولتاژ اتوماتیک (VAR) جبران کننده (SVC) در ترمینال به منظور تقویت ولتاژ بار از طریق جبران توان راکتیو متصل می شود. دو راه کنترل برای تثبیت ولتاژ باند بار بر اساس MPC استفاده می شود. اولین کنترل با کنترل کل توان راکتیو سیستم است که با کنترل زاویه شلیک SVC و از این رو ولتاژ بار. مسیر کنترل دوم با کنترل ولتاژ تحریک SG و از این رو ولتاژ پایانه ولتاژ بار. MPC برای تعیین فعالیت های بهینه کنترل از جمله محدودیت های سیستم استفاده می شود. برای مقابله با محاسبات تلاش و برای کاهش مشکلات عددی، به ویژه در افق پیش بینی بزرگ، کاربرد MPC عملکردی معکوس (FMPC) کاربرد دارد. کنترل کننده پیشنهادی از طریق تغییر مرحله در توان راکتیو بار بار همراه با افزایش گشتاور در قدرت باد ورودی آزمایش شده است. همچنین عملکرد سیستم با FMPC با MPC کلاسیک مقایسه شد. علاوه بر این، این طرح بر علیه تغییرات پارامترها آزمایش شده است.
معادلات حالت سیستم با استفاده از تابع تبدیل تابع نمایش داده شده در سیستم کنترل به دست آمده است. خطای انحراف ولتاژ به عنوان ورودی کنترل توان راکتیو برای از بین بردن ناسازگاری قدرت واکنشی در سیستم استفاده می شود. مدل ریاضی سیستم هیبریدی بادی بادی با استفاده از معادلات جریان نیروی راکتیو در بخش 2 ارائه شده است. سیستم نسل بادی دیزلی با SVC پیشنهاد شده و MPC (FMPC) پیشنهاد شده با استفاده از یک تغییر گشت در بار قدرت راکتیو به علاوه افزایش گشتاور در قدرت باد ورودی.
شبیه سازی مقاله کنترل توان برای پایداری ولتاژ سیستم قدرت هیبریدی بادی دیزلی با متلب توسط کارشناسان گروه ۱.۲.۳ پروژه پیاده سازی گردیده و به تعداد محدودی قابل فروش می باشد.
- فایلهای پروژه به صورت کامل پس از خرید فایل بلافاصله در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.